Svíčky
Moderátor: Blue Lanos
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
Ja mam tie NGK ako nie su zle ale zeby mi to chytlo za sekundu to ne tak dve sekundy okolo
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
- Reklama
-
- Příspěvky: 182
- Registrován: úte bře 28, 2006 11:09
- Bydliště: Kladno
Tak k tomu startu může být špatný zapalovací kabel a někdy to zazlobí a klidně taky svíčka a nebo taky třeba vstřik byl přilepenej a pak se uvolnil uvidíš co bude dál jinak NGK jsou dost dobrý svíčky a já používám Brisk LOR 15 LGS a taky spokojenost jinak lehká nerovnoměrnost chodu motoru je bohužel u motorů Daewoo častá a řekl bych naprosto běžná
Tohle se mi taky stalo, ze nesly ty svicky vubec povolit. Zrusil jsem na tom svickac. Ten obycejnej hlinikovej nebo z ceho to je. Zajel jsem na benzinku, koupil novej a pak jsem to uz povolil. Chtelo to jenom vetsi paku.Reverend píše:Vidim temu sviecky, tak prilozim svoju otazku:
Ako na to, ked sa svieckam nechce von? (na svieckovy kluc je udelena dost velka sila a sviecka nie povolit Aku fintu na to )
Daewoo Nubira Wagon, 2,0
tak na tohle bacha taková zalomená svíčka v hlavě je svinstvo chce to zalévat ji nějakým sprejem na povolování a nechat ho působit třeba do druhého dne a pak opatrně zabrat jako na povolení a pak zase na utažení a samozřejmě je na to potřeba pořádný klíč nejlíp gola a nástavec a jemným zvyšováním síly se pokusit ji uvolnit
tak tak, ty klice z marketu a benzinek sou na prd, je potreba poradna kulatina a paka, jinak to jde hodne blbepetrm píše:tak na tohle bacha taková zalomená svíčka v hlavě je svinstvo chce to zalévat ji nějakým sprejem na povolování a nechat ho působit třeba do druhého dne a pak opatrně zabrat jako na povolení a pak zase na utažení a samozřejmě je na to potřeba pořádný klíč nejlíp gola a nástavec a jemným zvyšováním síly se pokusit ji uvolnit
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
jj, kde nepomůže hrubá síla, pomůže ještě hrubší síla, kde nepomůže kladivo, pomůže ještě větší kladivo .milosh píše:tak tak, ty klice z marketu a benzinek sou na prd, je potreba poradna kulatina a paka, jinak to jde hodne blbe
Jinak to laciný nářadí za pár korun je opravdu naprd a kolikrát ani ne na jedno použití, třeba desítku oříšek ze sady od Vietnamců jsem ukroutil na prvním šroubu a od té doby mně tohle nářadí nesmí do baráku .
Keď som auto kúpil (nie nové), tak tam boli nejaké CHAMPION. Potom som ich vymenil za nejakú Brisk so striebornou elektródou a všetko bolo v poriadku. Mením vždy asi po 10 000 km. Potom prišli na rad zasa nejaké CHAMPION a to bola hrôza. (podľa katalógu na Daewoo Nexia 8 ventil pre výkon asi 55kW). Volnobeh kolísal asi 200 otáčok hore-dole a celé auto sa triaslo, ako keby mu bola zima. Okrem toho bol dlho zapnutý sýtič a spotreba jak hovado. Vydržal som to možno nejakých 500 km.Od dnes mám nejaké NGK(zasa pre tento typ auta označenie č.2) a hneď po namontovaní je voľnobeh jak hodinky a zdá sa, že aj do otáčok ide lepšie. Uvidíme ešte čo urobí spotreba. Jedna vec je však istá. Mojej Nexii sa tie japonské NGK-čka určite páčia viacej ako CHAMPION.
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
ja sem si na espero dal Brisk PREMIUM 150kč za jednu, s tim sundavanim
svicek opravdu pozor, jeste kdyz sem mel dilnu tak mi privezli jednoho escorta a mel jich zalomenych hned 2, druhy a treti valce, jednu se nam podarilo vyndat ale ta druha sedela jako repa, musela jit dolu hlava, hholt se vymena svicek chlapkovy ktery sundaval svicky klicem z pumpy prodrazila , kdyz sme rusily dilnu tak mi zustalo naradi za 10 tisice tak sem to i prodaval, vsechno od tony, a nestalo se mi zebych neco nepovolil, jen asi 10 sem kupoval racnu , ty sli do prd** rychle jinak s Briskamy sem spokojnej
svicek opravdu pozor, jeste kdyz sem mel dilnu tak mi privezli jednoho escorta a mel jich zalomenych hned 2, druhy a treti valce, jednu se nam podarilo vyndat ale ta druha sedela jako repa, musela jit dolu hlava, hholt se vymena svicek chlapkovy ktery sundaval svicky klicem z pumpy prodrazila , kdyz sme rusily dilnu tak mi zustalo naradi za 10 tisice tak sem to i prodaval, vsechno od tony, a nestalo se mi zebych neco nepovolil, jen asi 10 sem kupoval racnu , ty sli do prd** rychle jinak s Briskamy sem spokojnej
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
jeden chlapek co chtel vymenit svicky mi jednou rekl, kdyz do ni poklepu tak povolipetrm píše:držím palce opatrně abys ji nezlomil nebo neutrh
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech