auto do dvaceti tisíc?

Pokec o všem, co se jinam nehodí.

Moderátoři: Blue Lanos, pejee

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

Těm 150 věřim...jednou jsem jel s úzkou Š105 tachometrovych 130, ale měl jsem pocit, že mi motor skočí za krk :D
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Reklama
 

Uživatelský avatar
djpsx
Příspěvky: 697
Registrován: sob bře 18, 2006 19:06
Bydliště: Pardubice, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od djpsx »

Já s tou svojí (4kvalt 120L) jel 140 (tachometrových) km/h. Ale otřásala se jak hrom a bumbala taky jako hrom při této rychlosti. Ale to jsem jel jen jednou a pak jsem raději jezdil 90.:-)
Daewoo Nubira Kombi 1.6SX,r.v. 99 střední výbava, stříbrná, tuning výfuk, 205/50 R16 al. kola Zender, RMG Sony
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 145
Registrován: stř čer 15, 2005 17:07
Bydliště: Chodov u KV

Příspěvek od Jenda »

Oněgin píše: K těm polosám: ty se lámou především u 120 a 105. Pokud je to 130 nebo 125, ty mají vlečku, kde zase hrozí vyšroubování imbusů, což se třeba stalo mně - naštěstí ve 20km rychlosti, když jsem odbočoval. Druhý den jsem valil 150 po dálnici (není to překlep, tachometrově to moje Garde skutečně jelo) a kdyby mi ta poloosa uletěla v ten okamžik... :|
Na to "lámání" trpěly především starší modely u "emka" jsem to nikdy neslyšel, tam už to bylo vyřešené. Ale jak píšeš, spíš se uvolnilo uchycení celého ramene (viděl jsem utržený silentblok na zavěšení u Š120 rv88).
Sám jsem měl Š105 a když měla 10 let, najeto 80tkm, tak ve třech lidech na dálnici v Německu držela tachometrových 160 na všech rovinkách na trase Kassel - Karlsruhe. Byl jsem s ní každý rok (1994-1999) na dovolené v Německu, Holandsku. Byla perfektní, škoda, že mi ji sešrotovalo auto jednoho opilce z protisměru. Ale dnes už bych s ní stejně nejezdil...
Daewoo Nubira kombi, 2.0 CDX, 2000, plná výbava
Uživatelský avatar
Marra
Příspěvky: 222
Registrován: čtv říj 14, 2004 19:28
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Marra »

díky pánové, sám jsem rád, že se to takhle podařilo...jezdí naprosto v pohodě, zatím maximální spokojenost!!
jinak k tomu tuningu..myslím, že by byla škoda to pyzdit nějakým tuningem..je to naprosto jedinečný kousek a tak dobrý stav toho auta je sám o sobě tím nejlepším tuningem...co mi pomůže kupa plastů a zavařené kliky, když to auto nebude v dobrém technickém stavu..
úpravy planuju v takovémto stylu: sedačky a budíky z rapida (možná cela palubka) , rádio....možná litá kola(apolla, meteory...) a až doslouží motor, tak tam rovnou vpálím pětikvalt s 130 motorem..ale zatím to bohatě stačí, je až neuvěřitelné jak potichu jede a pěkně tahá.. :D
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
Uživatelský avatar
djpsx
Příspěvky: 697
Registrován: sob bře 18, 2006 19:06
Bydliště: Pardubice, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od djpsx »

Marra píše:díky pánové, sám jsem rád, že se to takhle podařilo...jezdí naprosto v pohodě, zatím maximální spokojenost!!
jinak k tomu tuningu..myslím, že by byla škoda to pyzdit nějakým tuningem..je to naprosto jedinečný kousek a tak dobrý stav toho auta je sám o sobě tím nejlepším tuningem...co mi pomůže kupa plastů a zavařené kliky, když to auto nebude v dobrém technickém stavu..
úpravy planuju v takovémto stylu: sedačky a budíky z rapida (možná cela palubka) , rádio....možná litá kola(apolla, meteory...) a až doslouží motor, tak tam rovnou vpálím pětikvalt s 130 motorem..ale zatím to bohatě stačí, je až neuvěřitelné jak potichu jede a pěkně tahá.. :D
Tak potom bacha na STK. Nemuseli by tě pustit. A prej to má být čím dál tím víc drsnější. Sice asi nic takového jako: zavaření klik, jeden stěrač apod. neplánuješ, ale dneska se vyhazuje (alespoň u nás v Pardubkách) za každou maličkost (dokonce i za nečitelné označení motoru).
Daewoo Nubira Kombi 1.6SX,r.v. 99 střední výbava, stříbrná, tuning výfuk, 205/50 R16 al. kola Zender, RMG Sony
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 145
Registrován: stř čer 15, 2005 17:07
Bydliště: Chodov u KV

Příspěvek od Jenda »

[/quote]
Tak potom bacha na STK. Nemuseli by tě pustit. A prej to má být čím dál tím víc drsnější. Sice asi nic takového jako: zavaření klik, jeden stěrač apod. neplánuješ, ale dneska se vyhazuje (alespoň u nás v Pardubkách) za každou maličkost (dokonce i za nečitelné označení motoru).[/quote]

Už bylo na čase, jen aby ten metr byl všechny stejný...
Když vidím třeba prorezlého Favority, který modře září do tmy; plno osobáků osazených rámy na čumáku; brzdová světla jako barevná hudba; "emkové" Škody bez nárazníků.......
Daewoo Nubira kombi, 2.0 CDX, 2000, plná výbava
Uživatelský avatar
Oněgin
Příspěvky: 358
Registrován: čtv úno 09, 2006 16:41
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od Oněgin »

K tomu motoru: já byl přesvědčen, že motor je nyní chápán jako vyměnitelná součástka, tudíž by nikoho na STK nemělo číslo zajímat...
Nubira Wagon 1,6 SX, 98, klima, elektrika, Al kola, modrá metal.
Uživatelský avatar
djpsx
Příspěvky: 697
Registrován: sob bře 18, 2006 19:06
Bydliště: Pardubice, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od djpsx »

Oněgin píše:K tomu motoru: já byl přesvědčen, že motor je nyní chápán jako vyměnitelná součástka, tudíž by nikoho na STK nemělo číslo zajímat...
Číslo motoru nikoho nezajímá, ale označení (je vyraženo nad číslem motoru) ano. Kvůli tomu tady měl někdo (tuším s Nexií) problém při přehlašování auta a dnes mi to ten "jouda" potvrdil.
Daewoo Nubira Kombi 1.6SX,r.v. 99 střední výbava, stříbrná, tuning výfuk, 205/50 R16 al. kola Zender, RMG Sony
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Uživatelský avatar
peco
Příspěvky: 637
Registrován: stř pro 21, 2005 14:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peco »

Oněgin píše:K tomu motoru: já byl přesvědčen, že motor je nyní chápán jako vyměnitelná součástka, tudíž by nikoho na STK nemělo číslo zajímat...

tiez ze aj nezaujma(aspon u nas) uz len preto,ze ho nemam ani v TP. zaujma ich iba typ motora
Uživatelský avatar
Oněgin
Příspěvky: 358
Registrován: čtv úno 09, 2006 16:41
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od Oněgin »

Jako že by tam byl třeba desetiválec z Vipera? :D Připadá mi to jako buzerace.
Nubira Wagon 1,6 SX, 98, klima, elektrika, Al kola, modrá metal.
Docent
Příspěvky: 1228
Registrován: ned bře 13, 2005 10:22

Příspěvek od Docent »

djpsx píše:Sice asi nic takového jako: zavaření klik, jeden stěrač apod. neplánuješ, ale dneska se vyhazuje (alespoň u nás v Pardubkách) za každou maličkost (dokonce i za nečitelné označení motoru).
Pánové, jste vedle jak ta jedle. Každá kontrola musí někoho znectít a vyhodit, kdyby všechny propustila, tak je na houby, že. Takže pokud na jedné straně procházejí bez problémů auta známých a úplatkářů, kterým lezou z pneumatik dráty, je nutno na druhé straně vyhodit nějakého voslouška, který má prošlý obvaz v lékárničce...
BTW nemám zájem riskovat, že budu jeden z těch s tím obvazem, takže radši jedu na STK 100 km...
Uživatelský avatar
Oněgin
Příspěvky: 358
Registrován: čtv úno 09, 2006 16:41
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od Oněgin »

A co tak "zapomenout" na sedačce láhev slivovice? U nás to zabírá :)
Nubira Wagon 1,6 SX, 98, klima, elektrika, Al kola, modrá metal.
Vojta

Příspěvek od Vojta »

U nás je "fantastická" STK. Jednak se tam musí objednávat předem, jednak je tam buzerace non plus ultra. Emise dělá někdo jiný a někde jinde a taky se musí objednávat. Tam si přivydělávají tak, že u starších vozů skoro nikdo emisema neprojde. Každému do to trochu rýpne a oznámí, že nevyhověl. Když se mu strčí stovka, vyhověl. Už se Š 120 a pak i s Favoritem jsem začal jezdit do Bruntále (45km) a v pohodě.Bez objednání emise i STK zároveň, za čtvrt hodiny jsem odjížděl. Chlapi auto prolezli, upozornili na drobnosti, eventuelně seštelovali světla nebo něco dotáhli. Úplně jiný přístup. A vyplácelo se jim to. Samozřejmě úplný šunky nepouštěli. Všechni je v lidech.
Uživatelský avatar
djpsx
Příspěvky: 697
Registrován: sob bře 18, 2006 19:06
Bydliště: Pardubice, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od djpsx »

Vojta píše:U nás je "fantastická" STK. Jednak se tam musí objednávat předem, jednak je tam buzerace non plus ultra. Emise dělá někdo jiný a někde jinde a taky se musí objednávat. Tam si přivydělávají tak, že u starších vozů skoro nikdo emisema neprojde. Každému do to trochu rýpne a oznámí, že nevyhověl. Když se mu strčí stovka, vyhověl. Už se Š 120 a pak i s Favoritem jsem začal jezdit do Bruntále (45km) a v pohodě.Bez objednání emise i STK zároveň, za čtvrt hodiny jsem odjížděl. Chlapi auto prolezli, upozornili na drobnosti, eventuelně seštelovali světla nebo něco dotáhli. Úplně jiný přístup. A vyplácelo se jim to. Samozřejmě úplný šunky nepouštěli. Všechni je v lidech.
To by lo fajn. U nás je to sice v jednom areálu a má to jedna firma, ale stejně rejpou. Na STK máme známého (ale rozumějte, není to o očůrání kontroly, ale kvůli frontě, která se čeká před STK). On auto proleze, upozorní a ví, že když je nějaký problém, i ten nejmenší, tak když nás pustí, zajedeme hned na opravu. Na těch emisích jsou chytří jak nádraží.
Říkali mi tam (když se vrátím k těm tuningářům), že tuneři jezdí do Rychnova nad Kněžnou, že tam po zaplacení (po/ú)platku projde cokoliv.

Osobně jsem proti tomu. Pak přijedu někam na křižovatku a ze zadu do mě švihne někdo staré auto, které skoro nebrzdí, ale mám měsíc starou STK.......ale už to začíná býti OT :D
Daewoo Nubira Kombi 1.6SX,r.v. 99 střední výbava, stříbrná, tuning výfuk, 205/50 R16 al. kola Zender, RMG Sony
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Uživatelský avatar
Marra
Příspěvky: 222
Registrován: čtv říj 14, 2004 19:28
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Marra »

tak osobněpro mě slovo tunning znamená mít vozidlo v bezvadném technickém stavu, v případě mé šáde-brzdy čtyřpístkové z rapida, zadní úhlová náprava s pětikvaltem, motor 130, podvozek, kola, disky, vše v bezvadném stavu.... o detaailech v interiéru namá cenu psát...

takže - když tam vpálím 130 motor, tak neprojdu "normální stk" ??
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
Odpovědět

Zpět na „POKEC“