Bezpečnosť - www.euroncap.com

Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi

Uživatelský avatar
Blue Lanos
Příspěvky: 4033
Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
Bydliště: NMnV

Příspěvek od Blue Lanos »

:oops: Mozno nebude vsetko s NCAPovym kostolnym poriadkom spravne :?
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Obrázek
Reklama
 

hever
Příspěvky: 12
Registrován: čtv úno 02, 2006 16:45

Příspěvek od hever »

Ludia neberte vazne ani ten peugeot 207 kto ma moznost vidiet ho pri vyrobe tak si ho nekupi a ani len nesadne do neho
Uživatelský avatar
mzprx
Příspěvky: 651
Registrován: čtv bře 23, 2006 12:37
Bydliště: doma

bezpecnost/nebezpecnost

Příspěvek od mzprx »

Dnes sa s pomocou CAD da auto skonstruovat tak, ze pri urcitom definovanom naraze vydrzi vsetko a pri naraze o 5 cm dalej sa rozsype na srot. Cize podla mna vyrobcovia nezvysuju odolnost aut (to snad ani bez zvysenia vahy alebo pouzitia podstatne vyssich tried oceli nejde), ale len sa prisposobuju roznym metodikam merania strukturalnym posilnenim niektorych casti na ukor inych. Cize auto s vyrovnanou pevnostou v roznych smeroch a podmienkach narazov bude na tom bodovo podstatne horsie, ako auto skonstuovane tak, aby odolavalo co najlepsie urcitej testovacej procedure, ale v praxi naraz moze prist z lubovolneho smeru.

Mimochodom vecsinou auto nabura v mieste spolujazdca a nie vodica, vodic sa prirodzene snazi uhnut...To asi v EURO NCAP este nikomu nedoslo....
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
JDuchac
Příspěvky: 3
Registrován: pát čer 30, 2006 22:28
Bydliště: Machov

Re: bezpecnost/nebezpecnost

Příspěvek od JDuchac »

mzprx píše:Dnes sa s pomocou CAD da auto skonstruovat tak, ze pri urcitom definovanom naraze vydrzi vsetko a pri naraze o 5 cm dalej sa rozsype na srot. Cize podla mna vyrobcovia nezvysuju odolnost aut (to snad ani bez zvysenia vahy alebo pouzitia podstatne vyssich tried oceli nejde), ale len sa prisposobuju roznym metodikam merania strukturalnym posilnenim niektorych casti na ukor inych. Cize auto s vyrovnanou pevnostou v roznych smeroch a podmienkach narazov bude na tom bodovo podstatne horsie, ako auto skonstuovane tak, aby odolavalo co najlepsie urcitej testovacej procedure, ale v praxi naraz moze prist z lubovolneho smeru.

Mimochodom vecsinou auto nabura v mieste spolujazdca a nie vodica, vodic sa prirodzene snazi uhnut...To asi v EURO NCAP este nikomu nedoslo....
-----------------------------
Naprostý souhlas s předchozími příspěvky.
a) mám Aveo
b) nejsem nejmenší, ale lehce se usadím (a pohodlně řídím tak jak jsem zvyklý) s tím, že jsem tělem od volantu a koleny od palubky dál, než uvádí crashtest jejich posunutí. Takže nedojde ke kontaktu. Tak, jak ukazuje obrázek z testu, jezdí kloboučníci a volant chovají na klíně. Boční a dětská bezpečnost je více než dobrá. Je to mé 5. auto, všechna předchozí jsem "ojel" na více než 100 tisíc a žádné jsem nezrušil (mimochodem, za jejich výsledky v crashtestu bych nedal ruku do ohně - co na to majitelé starých škodovek?). Potká-li mne blbec čelně, stejně bude součtová rychlost minimálně dvojnásobná, než ta testová. Tak o čem je řeč, zvláště k datu nových předpisů a postihů?
P.S.: je to můj druhý Korejec, první (Daewoo) absolutně spolehlivý.
Jirka
Uživatelský avatar
eMKa Slovensko
Příspěvky: 2087
Registrován: úte zář 30, 2003 20:41
Bydliště: TN - NMnV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eMKa Slovensko »

LANOS eMKa Slovensko, http://www.lanosclub.com
Obrázek
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Uživatelský avatar
mrk
Příspěvky: 2098
Registrován: pát led 23, 2004 19:51
Bydliště: Piešťany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrk »

Daewoo Lanos 1.5
Škoda Octavia 1.6
Uživatelský avatar
Vazoun
Příspěvky: 3622
Registrován: sob dub 22, 2006 11:27
Bydliště: Dolní Poustevna Vilémovská 381
Kontaktovat uživatele:

Je to věc názoru

Příspěvek od Vazoun »

Je to věc názoru? Nechají se majitelé vozidel - AVEO - takovými různými
testy - zastrašit :?: Domnívám se,že bychom se museli svých autíček všici
obávat. Matíz, také není žádný obrněnec a jezdím v něm beze strachu :lol:
Přeji hezký den - " Vazoun " :D
---------------------
Člen Matiz clubu reg.čís. 20
MATIZ SE r.v.07/2002 sv.zel.metlina U38/STK+Emise do 07/2008
Uživatelský avatar
bandolik
Příspěvky: 178
Registrován: čtv bře 15, 2007 19:32
Bydliště: Třinec :-)

Příspěvek od bandolik »

tak nevím jak kdo ale mně se auto líbí a taky jsem si ho koupil snad už po neděli dorazí :-)
koupil jsem ho v autosalonu v ostrave a kecy že je na nic mě nechávají naprosto chladným :lol:
roky jezdím v esperu a nikdy jsem nelitoval :D
od 07.04.2007 CHevrolet AVEO 1,2 sedan,sunset orange ,2xabg,abs,central,el. okna, 14 alu.disky Dotz Imola,podsvícení zelený neon
Prostě supr kárka :-)
ex: Daewoo Espero 2,0i v plné palbě

člen AVEO FANKLUBU
Uživatelský avatar
Mirou
Příspěvky: 28
Registrován: úte úno 27, 2007 20:25
Bydliště: Klášterec nad Ohří

Příspěvek od Mirou »

Ten test je sice zajímavý,ale mne to moc nezajímá.Koupil jsem si auto na ježdění a nikoli na jeho sešrotování.Těch "bezpečných" aut co dostávají všechny hvězdičky se dá vidět tady na netu mraky.Teda myslím těch co jeli více jak 100km/h A čelní náraz to už je jedině na tank
V Aveu se rozhodně ani po této informaci bát nebudu. :D
Uživatelský avatar
srneček
Příspěvky: 106
Registrován: čtv říj 05, 2006 10:40
Bydliště: Oslavany, Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od srneček »

Crash testy jsou jen drahá reklama, ale nic praktického, která nehoda proběhne podle EURONORMY? Já jsem opravoval pár bouraček, ale buď to byly menší rychlosti a autu nic nebylo, nebo to byla vysoká rychlost a stejně dopadlo úplně jinak než z crash testu, někdy líp někdy hůř, ale většinou hůř, jelikož, kolik crash testů počítá s nárazem pod úhlem, kterej udělí autu rotaci, během které omlátí co se dá a pak je teprve vidět co je pevný a co ne. A divili by jste se jak je markantí rozdíl mezi místama u nichž se s nárazem "počítá" a u nichž ne.

Raritka, auto se po nárazu převrátilo přes budku, bez většího poškození a zůstalo na boku a další auto je napralo do podlahy a tři na místě mrtvý. Podlaha - nosná část nevydržela náraz a vmáčkla se do kabiny. Kolik Crash testů toto zkouší?
Uživatelský avatar
peter NR
Příspěvky: 1081
Registrován: sob dub 30, 2005 22:25
Bydliště: Nitra

Příspěvek od peter NR »

bandolik píše:tak nevím jak kdo ale mně se auto líbí a taky jsem si ho koupil snad už po neděli dorazí :-)
koupil jsem ho v autosalonu v ostrave a kecy že je na nic mě nechávají naprosto chladným :lol:
roky jezdím v esperu a nikdy jsem nelitoval :D
blahozelam... mam za sebou podobny sluzobny postup... - espero - aveo

spokojnost!!! ;)
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
Uživatelský avatar
peter NR
Příspěvky: 1081
Registrován: sob dub 30, 2005 22:25
Bydliště: Nitra

Příspěvek od peter NR »

srneček píše:...která nehoda proběhne podle EURONORMY?...
moja rec... ;)
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
Uživatelský avatar
Mirou
Příspěvky: 28
Registrován: úte úno 27, 2007 20:25
Bydliště: Klášterec nad Ohří

Příspěvek od Mirou »

Ještě bych dodal že bouračky se bojím to samozřejmně,ale strach mám spíš z výbuchu airbagu.Vyděl jsem to na vrakáči v německu,kdy ze srandy ho tam hoši odpálily.Tím dostat do obličeje a ječtě mít brýle nic moc.Náš kluk měl bouračku při 40km/h čelní náraz a přes měsíc si léčil odřený obličej až na "maso".Jo a jeho auto po výměně nárazníku a jeho nosníku bylo jak nové :D
Uživatelský avatar
Janoo
Příspěvky: 211
Registrován: úte úno 27, 2007 16:33
Bydliště: Rožňava

Příspěvek od Janoo »

mne sa to s tou euro-ncap vobec nepáči si všimnite iné konkurenčné modely a akú majú dobrú bezpečnosť akurát Captiva má 4 hviezdičky..thak to je dosť
červený Daewoo Kalos sedan 1.4 16V, 2xabg,abs,central,el. okná 14 disky plánujem chip
Uživatelský avatar
srneček
Příspěvky: 106
Registrován: čtv říj 05, 2006 10:40
Bydliště: Oslavany, Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od srneček »

peter NR píše:
srneček píše:...která nehoda proběhne podle EURONORMY?...
moja rec... ;)
Nechci se nějak vysmívat, ale proběhla tvoje nehoda podle EURONORMY a dopadl jsi podle Crashtestu? :lol: :arrow: Pokud ano, tak začnu crash testy uznávat a AVEO asi prodám. :evil: :evil:
CHEVY AVEO 1.2 sedan 2006
dříve KADETT Caravan 1.4i /1.6i 3dv
Škoda 120L
Odpovědět

Zpět na „Aveo - Pokec“