auto do dvaceti tisíc?
Moderátoři: Blue Lanos, pejee
Pokud do toho mužu taky trochu kecat, tak z vlastní zkušenosti bych už škodovku nechtěl, ono hlavně těch garážovaných, po důchodci, se 40k na tacho už taky moc není, pokud chceš jezdit a ne se v tom vrtat, kup pažouta-ze začátku vychytáš neduhy(brzdy, nový náplně, filtry) a pak to bude ok(je to o tom na co narazíš), a nebo pokud nespěcháš, tak počkej až se poslanci dohodnou a budou se sem moct dovážet auta starší 8-mi let, tzn. že z reichu dotáhneš po vlastní ose fiestu z 92. roku zachovalou za 200-300 euro
Tak štastnou ruku při výběru
Tak štastnou ruku při výběru
- Reklama
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..jaaj ..dobraa debata..
..ja mam este Skodovicu ..v rozobratom stave v garaazi...
..Š105L r.v. 1981..
..a kym som sa nepustil do opravy karoserie, taq jazdila viac ako slusne..
..4 Kvalt MAXimalka 140Km/h plne obsadena, (5 osob)
..odstupnovane I. - 40, II. - 80, III. - 120 ...a potom mi jebol vyfuk
..spotreba priemer max 6.5L mesto, mimo mesta od 5.8 - 6.2L /100km
..garazovanaa... opravovane fsetko..mozne..
.. 3x termostat, 3x vodna pumpa, 2x rozdelovac, po 80tis, nutna GO motora,
..po 98tis, odisiel synchron na I.-ke, = GO prevodovky..
..spojka tiez asi dvakrat menena, holt prives z gulov..
..Favority som vzdy vidaval v spetnom zrcatku na krizovatkach..
..( ked ma xel nejaky libovi frajirek predbehnut.. spojlere, modre svetilka a taq..)
....a v poslednom case uz ani nevidaavam Skodovice, ktore by nedymili..
..strach a hruza za niecim takym iiisstt...
..pravdepodobnost, ze kupish dnes skodovicu, co by nezrala olej,
alebo netratila vodu je...hmmm ... niekde medzi -100 az 0 ..
..kamarat kupil 125ku za 25..
..uz som mu tam musel menit rozvody, zere olej, uz pomaly aj vodu,
( a to to malo vymenene tesnenie pod hlavou )
..vodnu pumpu som spravil popri rozvodoch..,
..uz si stihol "povysavat" kus podlahy pod spolujazdcovym sedadlom..
( ..este ze maaa laminat z lodenice.. )
..taqze ... www ROZHODNI sk SA..
..ja mam este Skodovicu ..v rozobratom stave v garaazi...
..Š105L r.v. 1981..
..a kym som sa nepustil do opravy karoserie, taq jazdila viac ako slusne..
..4 Kvalt MAXimalka 140Km/h plne obsadena, (5 osob)
..odstupnovane I. - 40, II. - 80, III. - 120 ...a potom mi jebol vyfuk
..spotreba priemer max 6.5L mesto, mimo mesta od 5.8 - 6.2L /100km
..garazovanaa... opravovane fsetko..mozne..
.. 3x termostat, 3x vodna pumpa, 2x rozdelovac, po 80tis, nutna GO motora,
..po 98tis, odisiel synchron na I.-ke, = GO prevodovky..
..spojka tiez asi dvakrat menena, holt prives z gulov..
..Favority som vzdy vidaval v spetnom zrcatku na krizovatkach..
..( ked ma xel nejaky libovi frajirek predbehnut.. spojlere, modre svetilka a taq..)
....a v poslednom case uz ani nevidaavam Skodovice, ktore by nedymili..
..strach a hruza za niecim takym iiisstt...
..pravdepodobnost, ze kupish dnes skodovicu, co by nezrala olej,
alebo netratila vodu je...hmmm ... niekde medzi -100 az 0 ..
..kamarat kupil 125ku za 25..
..uz som mu tam musel menit rozvody, zere olej, uz pomaly aj vodu,
( a to to malo vymenene tesnenie pod hlavou )
..vodnu pumpu som spravil popri rozvodoch..,
..uz si stihol "povysavat" kus podlahy pod spolujazdcovym sedadlom..
( ..este ze maaa laminat z lodenice.. )
..taqze ... www ROZHODNI sk SA..
Pokud ses jak pises student tak od Pažouta ruce pryc.Asi pred 8 roky jsme meli 205.Koupili jsme ji za 80 tacu za pul roku jsme do toho vrazili 10 a pak prodali za 70,protoze tam byl dalsi zaser.
Takze doporucuju rozhodne Shade.Za 20 klacku sezenes v dobrym stavu a opravis to na parkovisti sroubovakem a kladivem.Navic dily na tyhle auta jsou vsude a za pusu.Na Pažouta,kdyz se neco vysere se pekne prohnes ! Nakonec zjistis ze jeden ND te stal pulku auta
Takze doporucuju rozhodne Shade.Za 20 klacku sezenes v dobrym stavu a opravis to na parkovisti sroubovakem a kladivem.Navic dily na tyhle auta jsou vsude a za pusu.Na Pažouta,kdyz se neco vysere se pekne prohnes ! Nakonec zjistis ze jeden ND te stal pulku auta
Škoda Felicia 1.3,40 kW,1995
Ex Daewoo Lanos 1.5 S, r.v.2000,barva 56U - "kemr" :-)
vcera jsem sedel v citroen saxo a je to v troube, protoze do toho jaksi ne ze nevlezu, ale mam tam hodne stisneny prostor....a mam pocit ze saxo a 106 - tka je to same.... kurna musel jsem tak vyrust?? (193 cm..)
leda ze bych koupil fakt toho malucha a vyndal predni sedadla a sedel na zadnich??
premyslim porad...jestli skudku nebo ne...napadal me uz kadett, ale za ty prachy to jsou shnily sroty...
potrebuju pokud mozno zdravou (zdravejsi) kastli....
odbornici maji pracdu, ze skoda neni nejspolehlivejsi znacka... na druhou stranu, mam jednu bez papiru doma, takze jakysi potencialni zdroj nahradnich dil by tu byl..
leda ze bych koupil fakt toho malucha a vyndal predni sedadla a sedel na zadnich??
premyslim porad...jestli skudku nebo ne...napadal me uz kadett, ale za ty prachy to jsou shnily sroty...
potrebuju pokud mozno zdravou (zdravejsi) kastli....
odbornici maji pracdu, ze skoda neni nejspolehlivejsi znacka... na druhou stranu, mam jednu bez papiru doma, takze jakysi potencialni zdroj nahradnich dil by tu byl..
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
Já jsem koupil v r. 1996 205 GRD, měl na tachometru 230 kkm (a to byl ten tachometr zaseklej), za 2 roky jsem na něm najezdil 50 kkm, pak jsem ho dal bráchovi, ten na něm najel taky 50 a ještě ho normálně pojízdný prodal dál. A pokud si pamatuju, měnil jsem na něm žhavicí svíčky,vodní pumpu (a ta byla levnější než na Škodovku), brzdový destičky, řemeny, gufero vačky a ložiska v předních kolech.Smells píše:Pokud ses jak pises student tak od Pažouta ruce pryc.Asi pred 8 roky jsme meli 205.Koupili jsme ji za 80 tacu za pul roku jsme do toho vrazili 10 a pak prodali za 70,protoze tam byl dalsi zaser.
Takze doporucuju rozhodne Shade.Za 20 klacku sezenes v dobrym stavu a opravis to na parkovisti sroubovakem a kladivem.Navic dily na tyhle auta jsou vsude a za pusu.Na Pažouta,kdyz se neco vysere se pekne prohnes ! Nakonec zjistis ze jeden ND te stal pulku auta
jo o peugeotackym dieslu 1,8 d (komurkac) je slyset sama chvala...bohuzel je zas povinne ruceni vysoke... a navic ja jsem antidieselman.... jel jsem s pažoutem 306 D (50 kW) a stačilo...do 2000 je to auto mrtve, pak chvili jakz takz zabere aby hned po 3600 zvadl....
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
musis hledat hledat..to ze si kouknul na 2 weby a tam byli pazouti za 35 neznamena,ze se za 25 neda sehnat ... jinak merim taky kolem 193cm (nemeril jsem se 10let) a v malych uatech 106,twingo nemam problem..neni to nubca ale v pohode se to da ... co se tyka spolehlivosti , je to proste kus od kusu a hlavne podle drivejsiho majitele. Ad nahradni dily - na vrakovistich na tyhle aute je vse,takze to bych neresil (jo abyxch nezapomel shade suxx )
NUBIRA COMBI I 99:106k, lpg v rezerve(40l),fólie,ladak
e-shopy a weby za 999,- na DREAMMEDIA.CZ
DAEWOO/NUBIRA/LACETTI PORTÁL DAEWOO.ZDE.CZ
e-shopy a weby za 999,- na DREAMMEDIA.CZ
DAEWOO/NUBIRA/LACETTI PORTÁL DAEWOO.ZDE.CZ
- djpsx
- Příspěvky: 697
- Registrován: sob bře 18, 2006 19:06
- Bydliště: Pardubice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Tak to snad raději toho Racera. Ladu ani Golfa bych nebral. V okruhu mých známých se jich pár objevilo a za několik týdnů putovaly dál. Nevídaně poruchoví auta pokud do toho člověk nevráží peníze. Dá se nádherně tuningovat, ale to je tak vše. A Lada???Ta prdlajs jede a rezne....Racer je podle mě z těchto tří možností nejlepší.
Daewoo Nubira Kombi 1.6SX,r.v. 99 střední výbava, stříbrná, tuning výfuk, 205/50 R16 al. kola Zender, RMG Sony
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Nesouhlasim, ze za 20 klacku se nada sehnat pouzitelny auto - dokonce mam vlastni prakticky priklad:
Mitsubishi Colt z let 1985-1986 (pripadne i novejsi provedeni 1987-1991)
Da se poridit i za 14 tacu, jezdi jich u nas jeste pomerne dost a to auto na ty leta vypada (alespon podle me) stale pekne, dokonce i interier (mame GLX provedeni, kde jsou napr. el. zrcartka apod.), coz uz nemohu rict o vzhledu nastupce. Vetsinou se da u nas sehnat 3-dverova verze (tu jsem videl nedavno "jako novou" za 19 tisic), my mame v rodine 5-dverak ve zlate metalize. To auto bylo dovezeny z Nemecka, kde ho zrejme panicka pouzivala akorat na obcasne cesty ke kadernikovi, na aute je vsechno puvodni, nic nechybi, vsechno funguje a pritom zadna rez (vlastne kvuli tomu, ze i blatniky byly uplne cisty - bez rzi - jsme ho zvolili pred auty o 10 let mladsimi, ale zbedovanymi), zadny problem s funkcnosti. Kupovalo se to na kazdodenni jezdeni do prace a lil se do toho zatim akorat benzin, i na STK byli prekvapeni, v jak perfektnim stavu to auticko je.
Na to, ze je to maly auto, se tam v pohode a pohodlne vejdou 4 dospeli (i vysoci!), 5. se tez vejde, ale uz nepohodlne. Motor 1,5L na tak maly auto bohate staci, navic se clovek v pohode vejde do 7L na 100km i v provozu po meste...
Paradoxni bylo, ze az po nakupu jsem si dodatecne vzpomnel, ze v detstvi, kdyz tohle auto byla novinka, se mi strasne libilo, na veletrhu v Brne jsem si poctive tehda vystal silenou mackanici na prospekt a pozdeji jsem si to auticko kreslil na pocitaci. Takze defacto splneny detsky sen, i kdyz uz to ted zdaleka tak neprozivam...
A co se tyce meho vztahu k ruznym znackam pramenici z vlastni zkusenosti:
Skodovku bych si v zivote neporidil (do Felicie jsou to nehorazny krapy a ty novejsi zas priserne predrazeny, pritom zadny drzaky to nejsou).
Italsky auta (hlavne Fiat) - da se poridit levne v atraktivni vybave, ale sere se to a hlavne straslive rezne.
Mitsubishi Colt z let 1985-1986 (pripadne i novejsi provedeni 1987-1991)
Da se poridit i za 14 tacu, jezdi jich u nas jeste pomerne dost a to auto na ty leta vypada (alespon podle me) stale pekne, dokonce i interier (mame GLX provedeni, kde jsou napr. el. zrcartka apod.), coz uz nemohu rict o vzhledu nastupce. Vetsinou se da u nas sehnat 3-dverova verze (tu jsem videl nedavno "jako novou" za 19 tisic), my mame v rodine 5-dverak ve zlate metalize. To auto bylo dovezeny z Nemecka, kde ho zrejme panicka pouzivala akorat na obcasne cesty ke kadernikovi, na aute je vsechno puvodni, nic nechybi, vsechno funguje a pritom zadna rez (vlastne kvuli tomu, ze i blatniky byly uplne cisty - bez rzi - jsme ho zvolili pred auty o 10 let mladsimi, ale zbedovanymi), zadny problem s funkcnosti. Kupovalo se to na kazdodenni jezdeni do prace a lil se do toho zatim akorat benzin, i na STK byli prekvapeni, v jak perfektnim stavu to auticko je.
Na to, ze je to maly auto, se tam v pohode a pohodlne vejdou 4 dospeli (i vysoci!), 5. se tez vejde, ale uz nepohodlne. Motor 1,5L na tak maly auto bohate staci, navic se clovek v pohode vejde do 7L na 100km i v provozu po meste...
Paradoxni bylo, ze az po nakupu jsem si dodatecne vzpomnel, ze v detstvi, kdyz tohle auto byla novinka, se mi strasne libilo, na veletrhu v Brne jsem si poctive tehda vystal silenou mackanici na prospekt a pozdeji jsem si to auticko kreslil na pocitaci. Takze defacto splneny detsky sen, i kdyz uz to ted zdaleka tak neprozivam...
A co se tyce meho vztahu k ruznym znackam pramenici z vlastni zkusenosti:
Skodovku bych si v zivote neporidil (do Felicie jsou to nehorazny krapy a ty novejsi zas priserne predrazeny, pritom zadny drzaky to nejsou).
Italsky auta (hlavne Fiat) - da se poridit levne v atraktivni vybave, ale sere se to a hlavne straslive rezne.
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
- djpsx
- Příspěvky: 697
- Registrován: sob bře 18, 2006 19:06
- Bydliště: Pardubice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jsem téhož názoru.Slam píše: Skodovku bych si v zivote neporidil (do Felicie jsou to nehorazny krapy a ty novejsi zas priserne predrazeny, pritom zadny drzaky to nejsou).
Italsky auta (hlavne Fiat) - da se poridit levne v atraktivni vybave, ale sere se to a hlavne straslive rezne.
Daewoo Nubira Kombi 1.6SX,r.v. 99 střední výbava, stříbrná, tuning výfuk, 205/50 R16 al. kola Zender, RMG Sony
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.