Setrvační, spěchá prosím o radu .
Moderátor: Blue Lanos
Setrvační, spěchá prosím o radu .
Zdravím, měl bych dotaz ohledne setrvačníku , stalo se mi to že jsem koupil auto a po 6tis km mi odesla spojka (začala se protačet), měla být udajně nová (celá lamela, ložisko,přítlačák) .. cca 15 tis km. Po rozebraní byla sjetá lamela . Vyměnil jsem novou v záruce. Po ujeti 5 tisic zase prokluzovala a zase sjetá lamela. Oboje i ten prvni set i ta druha lamela bylo noname(cely set 2600). Tak jsem koupil novou lmelu Lukas za 3000,- , po namontovaní ihned prokluzuje . Chyba není ve válečcích ani nikde jinde . Člověk v servise říkal že ho napadájí jen dvě varianty :
A) Přítlačák není dostatečně široký a tudíš nepřitlačí lamelu na setrvák.
B) Někdo z duvodů rých na setrváku ho sjel na soustuhua tudíš není dostatešně tlustý on. Setrvak se prý opotřebovat provozem nedá .
Chci se vás zeptat jestli nenapadá něco vás a jestli nevíte jak tlustý má být setrvák ? Předem dík moc .
A) Přítlačák není dostatečně široký a tudíš nepřitlačí lamelu na setrvák.
B) Někdo z duvodů rých na setrváku ho sjel na soustuhua tudíš není dostatešně tlustý on. Setrvak se prý opotřebovat provozem nedá .
Chci se vás zeptat jestli nenapadá něco vás a jestli nevíte jak tlustý má být setrvák ? Předem dík moc .
- Reklama
No to je otázka na kluky ze servisu, jestli můžu něco jako laik říct k tomuto problému, asi bych nehledal problém v setrváku (to je pěknej kus železa a nějaká ta desetina při ev. stočení by neměla dělat problém jako ostatně nedělá u brzd. Spíše bych se pokud spojka prokluzuje a je nová soustředil na přítlačák, může být v háji talířová pružina a to se takhle projevuje. Ještě by byla možnost průniku oleje do spojky od gufera z motoru, ale olej by kapal okolo krytu spojky. Pokud je obložení zaolejované taky klouže a blbě se odmašťuje. Asi to chce rozhodit a omrknout. nic lepšího mi nenapadá. Ale vlastně ještě jo: hydraulické ovládání spojky (hlavní válec a vystavovací prasátko) Zlom vaz
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
No nikdy sem neslysem o staceni setrvaku(plochy pro zaber spojky)ale budiz.kdyz si vzpomenu v pondeli ti to zkusim nejak zmerit.ale jinak to bude asi pritlacakem jestli je noname tak bude slaby nebo neco takoveho.pozna se to snadno pri montazi na motor musi pri posazeni na lamelu byt vule mezi pritlacakem a setrvakem v miste sroubu asi pul centimetru.to je ten pritlak .jestli tam ta vule je tak je mekka pruzina na pritlacaku.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Taky mam podezření že to bude ten přítlačák , ale když už to budu mit sundané rád bych ten setrvák změřil , jen pro jistotu. At to nemusim potom sundávat znovu. Jinak dík moc za rady.palikx píše:No nikdy sem neslysem o staceni setrvaku(plochy pro zaber spojky)ale budiz.kdyz si vzpomenu v pondeli ti to zkusim nejak zmerit.ale jinak to bude asi pritlacakem jestli je noname tak bude slaby nebo neco takoveho.pozna se to snadno pri montazi na motor musi pri posazeni na lamelu byt vule mezi pritlacakem a setrvakem v miste sroubu asi pul centimetru.to je ten pritlak .jestli tam ta vule je tak je mekka pruzina na pritlacaku.
Brzdy jsou něco jinýho tam tlačíš segmenty proti sobě ale u spojky jde o výšku "díry" v setrváku a výšku přítlačáku jestli ho někdo stočil mohlo by to dělat přesně tohle jelikož by přítlačák neměl dostatečný přítlak jinach byh se spíš klonil k přítlačáku .Richard píše:No to je otázka na kluky ze servisu, jestli můžu něco jako laik říct k tomuto problému, asi bych nehledal problém v setrváku (to je pěknej kus železa a nějaká ta desetina při ev. stočení by neměla dělat problém jako ostatně nedělá u brzd. Spíše bych se pokud spojka prokluzuje a je nová soustředil na přítlačák, může být v háji talířová pružina a to se takhle projevuje. Ještě by byla možnost průniku oleje do spojky od gufera z motoru, ale olej by kapal okolo krytu spojky. Pokud je obložení zaolejované taky klouže a blbě se odmašťuje. Asi to chce rozhodit a omrknout. nic lepšího mi nenapadá. Ale vlastně ještě jo: hydraulické ovládání spojky (hlavní válec a vystavovací prasátko) Zlom vaz
tohle je podle mě pravda zkusím ti to zjistit když jak koukám Palikx asi zapomělB) Někdo z duvodů rých na setrváku ho sjel na soustuhua tudíš není dostatešně tlustý on. Setrvak se prý opotřebovat provozem nedá .
Chci se vás zeptat jestli nenapadá něco vás a jestli nevíte jak tlustý má být setrvák ? Předem dík moc .
Dík moc.petrm píše:tohle je podle mě pravda zkusím ti to zjistit když jak koukám Palikx asi zapomělRichard píše:No to je otázka na kluky ze servisu, jestli můžu něco jako laik říct k tomuto problému, asi bych nehledal problém v setrváku (to je pěknej kus železa a nějaká ta desetina při ev. stočení by neměla dělat problém jako ostatně nedělá u brzd. Spíše bych se pokud spojka prokluzuje a je nová soustředil na přítlačák, může být v háji talířová pružina a to se takhle projevuje. Ještě by byla možnost průniku oleje do spojky od gufera z motoru, ale olej by kapal okolo krytu spojky. Pokud je obložení zaolejované taky klouže a blbě se odmašťuje. Asi to chce rozhodit a omrknout. nic lepšího mi nenapadá. Ale vlastně ještě jo: hydraulické ovládání spojky (hlavní válec a vystavovací prasátko) Zlom vaz