Čtrnáct měsíců máme Kalose a jsme spokojeni.Koupil jsem ho manželce na cesty do zaměstnání.Když přišla první vlna mrazů,vrátila se ráno domů,že jí Kalousek nestartuje a jela do práce autobusem.Když jsem k tomu přišel ,zjistil jsem měřákem,totálně prázdnou baterii. Vyjmul jsem ji a hurá na nabíječku.Ale ouha!Baterie se chovala jako nekonečný odpor,tedy nebylo ji možné k nabíječce připojit. Nasadil jsem si brýle a teprve jsem si všimnul,že na kontaktech baterie jsou "zapomenuty" průhledné umělohmotné krytky,přes které byly nasazeny "svorky" kabelů.
Na tom olovu je nebylo skoro vidět.Sundal jsem je nožem a bylo po problému.Baterku jsem nabil a je naprosto v pořádku.A teď mi odborníci řekněte,na co jsem jezdil,když kontakty byly odizolované?Jak se přes toto spojení dostaly startovací proudy?Jsem elektrotechnik,ale tohle jsem ještě neviděl. Mějte se čauky!
Jak to mohlo startovat,je mi záhadou!
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
No tohle je hodne divny.uz jsem par kolouchu videl ale zadnej plast na kontaktech nebyl.a jestli to byl plast tak ho tam asi soudruzi zapomeli ve vyrobe a kontakt byl asi nekde nahodou.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Jsou to skutečně umělohmotné čepičky,podobné těm, co se používají pro označení plus a minus pólů,červené a modré.V akumě mi řekli,že se takové "kloboučky" používají na krytí kontaktů při povrchové úpravě. Asi je tam opravdu zapoměli a svorky se pak "prořízly " po silném utažení až do olova.Jinak nevím!! Ahojky!petrm píše:Taky bych to viděl jako chybu v Matrixu byl to učitě plast ??? nebyl to nějaký ztvrdlý konzervační tuk jelikož bych to taky jinak nepochopil