ach tá spotreba

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Odpovědět
Uživatelský avatar
mrk
Příspěvky: 2098
Registrován: pát led 23, 2004 19:51
Bydliště: Piešťany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrk »

taka technicka otazka: ako funguje chladenie - voda cirkuluje aj ked je studeny motor ?
Daewoo Lanos 1.5
Škoda Octavia 1.6
Reklama
 

pilot
Příspěvky: 163
Registrován: ned úno 05, 2006 11:27
Bydliště: Ostrava - Poruba

Příspěvek od pilot »

milosh píše:
Pilot píše:
milosh píše: Jezdim 6 km do prace po meste, tedy 50-60km, no spis 50, skoro cela jizda na "3" :roll: Obcas jedu k rodicum, tj. 26km ale taky tak 60-80km max.. jinak co se tyce ty spotreby, je mozny ze za to muze moct i vadny katalyzator? ale jak se to pozna?
No tak ten kat. může být špatný, ale může to být taky lamda sonda. Ale podle toho co píšeš bylo by možná lepší dát tam "4" při 50-60km/h a uvidíš že spotřeba půjde dolů. Protože si myslím, že !3! je nízký stupeň na tu rychlost pokud ovšem celých 6 km s někým nezávodíš :lol: ;)
ve meste to moc dobre nejde, kdyz mas skoro vsude semafory a kamery, ktery merej rychlost :? Radsi jedu pade, nekdy i min a slysim motor, ne ze bych ho dusil. Lambdu mam novou, tak uz leda ten kat nebo termostat. nechapu jak nekomu stejnej motor jako mam ja muze brat 6 litru, no v zime asi ne. Zajimalo by me jaky ma ten clovicek svicky, pokud to neco meni...
Kdyby to bylo termostatem poznal bys to na ukazateli teploty. Určitě víš kde se ti motor zahřeje na provozní teplotu. Kdyby byl zavřený tak se to přehřívá, a kdyby byl otevřený tak se motor buď nezahřeje na optimální teplotu nebo jen velmi těžko. tak termostat bych vynechal ale můžu se mýlit
pilot
Příspěvky: 163
Registrován: ned úno 05, 2006 11:27
Bydliště: Ostrava - Poruba

Příspěvek od pilot »

mrk píše:taka technicka otazka: ako funguje chladenie - voda cirkuluje aj ked je studeny motor ?
Chlazení funguje i když je motor studený, ale v malém okruhu. Po zahřátí se otevře termostat a voda koluje ve větším okruhu přes chladič. No a vodu v okruhu pohání vodní čerpadlo takže to začne cirkulovat hned jakmile se rozběhne motor :lol: ;)
Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6643
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Příspěvek od milosh »

tak termostatem to asi nebude, mno, tak nevim, uz leda ten KAT :roll:
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
pilot
Příspěvky: 163
Registrován: ned úno 05, 2006 11:27
Bydliště: Ostrava - Poruba

Příspěvek od pilot »

milosh píše:tak termostatem to asi nebude, mno, tak nevim, uz leda ten KAT :roll:
Ale jak psal náš kolega zřejmě pomůže výměna za jiný. Vyskoušet to s někým přehodit. Jinak mě nic nenapadá.
A můžu se tě taky zeptat když budu měnit rozvody musím sundat (odpojit)
servo??? a ještě něco Miloši jak dostanu ke svému niku obrázek jako máš tty??
Uživatelský avatar
mrk
Příspěvky: 2098
Registrován: pát led 23, 2004 19:51
Bydliště: Piešťany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrk »

Pilot píše:
mrk píše:taka technicka otazka: ako funguje chladenie - voda cirkuluje aj ked je studeny motor ?
Chlazení funguje i když je motor studený, ale v malém okruhu. Po zahřátí se otevře termostat a voda koluje ve větším okruhu přes chladič. No a vodu v okruhu pohání vodní čerpadlo takže to začne cirkulovat hned jakmile se rozběhne motor :lol: ;)
presne tak som to aj predpokladal. dik. takze z toho vyplyva ze ked jazdim v zime trasy 2km, tak pre mna nema vyznam davat na chladic karton.
Daewoo Lanos 1.5
Škoda Octavia 1.6
Uživatelský avatar
Blue Lanos
Příspěvky: 4033
Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
Bydliště: NMnV

Příspěvek od Blue Lanos »

Pre mna to ma mozno zmysek ten, ze ked uz zastavim nikde s teplym motorom a vonku je -13°C a potom za 15-20minut pokracujem tak sa mozno ta voda pri prudeny toho studeneho vzduchu az tak neochladzuje.... mozno sa mylim ale nebudem ho este sundavat :lol:
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Obrázek
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

Pro pilota nemusis odpojit servo staci ho povolit z bloku a remen protahnout po nim.
a ten karton pred chladicem na kratke trasy do 5 km vubec nema smysl,pokud vam funguje termostat.mozna ma blue pravdu ze se pak po ohrati a zastaveni tolik neochladi to je asi jedine.ja ted v zime ujedu treba 20 km a chladic je porad ledovej.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Snowmannn
Příspěvky: 131
Registrován: sob pro 24, 2005 12:19
Bydliště: Martin(SR), Praha(CZ)

Příspěvek od Snowmannn »

mrk píše:taka technicka otazka: ako funguje chladenie - voda cirkuluje aj ked je studeny motor ?
co si nechodil do autoskoly? :shock:
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

milosh píše:tak termostatem to asi nebude, mno, tak nevim, uz leda ten KAT :roll:
Mioshi nexesh pockat do zrau ..?? uz ked mame nieco ako diagnostiku .?

keby si mal zly KAT...tak by mohol byt bud ucpaty, alebo vysypany..
teda "zadna diira" alebo "sama dira"..
..ak by bol ucpaty, tak by sa ti dusil motor..

..ja uz som sa zmieril stym ze v zime mi to zere 10l na 100..
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

palikx píše:..a ten karton pred chladicem na kratke trasy do 5 km vubec nema smysl,pokud vam funguje termostat.mozna ma blue pravdu ze se pak po ohrati a zastaveni tolik neochladi to je asi jedine.ja ted v zime ujedu treba 20 km a chladic je porad ledovej.
no ..ja mam do prace trasu taq 5km..
..a len pre zaujimavost,
teplota chladiacej kvapaliny ( po mojom prichode do prace),
bola 62,5 st/C..
k tomu uvediem ze vonkajsia teplota cca.-5st/C, plus ranne skrabanie okna..
..zo zapnutym motorom..
Uživatelský avatar
Blue Lanos
Příspěvky: 4033
Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
Bydliště: NMnV

Příspěvek od Blue Lanos »

ajaj to je dost malo :cry:
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Obrázek
Uživatelský avatar
Granko
Příspěvky: 430
Registrován: stř črc 02, 2003 09:55
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Granko »

hmm, mohol by mi niekto vysvetlit vyznam toho kartonu ? na dielesoch to este chapem, ale na benzine ? ak je zima, tak to aj po zahriati taha o dost lepsie ako v lete, preco by som to mal saunovat ?
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Naprosto bez významu, Granko...

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6643
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Příspěvek od milosh »

JRD McLAREN píše:
milosh píše:tak termostatem to asi nebude, mno, tak nevim, uz leda ten KAT :roll:
Mioshi nexesh pockat do zrau ..?? uz ked mame nieco ako diagnostiku .?

keby si mal zly KAT...tak by mohol byt bud ucpaty, alebo vysypany..
teda "zadna diira" alebo "sama dira"..
..ak by bol ucpaty, tak by sa ti dusil motor..

..ja uz som sa zmieril stym ze v zime mi to zere 10l na 100..
jasne ze asi pockam, uz za mesic a kousek uvidim vsechny ty vase ksichty :lol:
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“