Bratře jestli si pamatuješ když jsem kupoval nexii tak nám nato dávali slevu že prej je utržená přepážka.A když jsem měnil výfuk tak jsem ten zbytek katu vysypal . Zbyla z něj jen taková malá kulička jako ping pongovej míček
jinak mě to taky problikává ,jen když se to ohřeje,pak asi 1-2krát za 30kilometrů
PS:počítal jsem spotřebu a vyšlo mi 7,35 na 100km.Což si myslímže neni moc na to jak jezdím.Do práce-2h10m-průměrně 100km/h bohužel jsou tam často čerti
Az práce 12h 30m-podle toho jak mě naserou pavijáni
a jiný plížidla,většinou dost přes 100km/h
Nubira
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Reklama
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
Každopádně lambda jde i proměřit a zjistíš hned.
Ohřátý motor
Nesmí jít nad 1V při zvýšených otáčkách, mělo by to oscilovat kolem 0,5V
Měří se fialka proti kostře, pokud je tam víc drátů, ty dva tm. hnědý jsou vyhřívání lambdy a světlý je kostra-proti fialovýmu.
Ohřátý motor
Nesmí jít nad 1V při zvýšených otáčkách, mělo by to oscilovat kolem 0,5V
Měří se fialka proti kostře, pokud je tam víc drátů, ty dva tm. hnědý jsou vyhřívání lambdy a světlý je kostra-proti fialovýmu.
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
OK , mám jednodrát , takže ten fialovej proti kostře voltmetrem , při nastartovaným motoru - rozumím , ale mám ho napíchnout a nechat zapojenej , nebo ho mám rozpojit v tom konektoru co je asi 20 cm od lambdy ? Dík za radu !Pavel Beneš píše:Každopádně lambda jde i proměřit a zjistíš hned.
Ohřátý motor
Nesmí jít nad 1V při zvýšených otáčkách, mělo by to oscilovat kolem 0,5V
Měří se fialka proti kostře, pokud je tam víc drátů, ty dva tm. hnědý jsou vyhřívání lambdy a světlý je kostra-proti fialovýmu.
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví