Bezpečnosť - www.euroncap.com

Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi

Kiko
Příspěvky: 110
Registrován: pát bře 25, 2005 15:08
Bydliště: Bratislava

Bezpečnosť - www.euroncap.com

Příspěvek od Kiko »

Tak toto som od nového auta nečakal, model 2006?! Som z toho veľmi sklamaný.
http://www.euroncap.com/images/results/ ... et%202.pdf

... to je rozdiel madzi europskými a azijskými autami. Takto vyzera Peugeot 207, model 2006. Uplné iná kava...
http://www.euroncap.com/images/results/ ... et%202.pdf
Reklama
 

pekrtek
Příspěvky: 741
Registrován: úte bře 02, 2004 18:34

Příspěvek od pekrtek »

Tak jsem si dělal naději, že bych ho příští rok bral, ale co je moc, to je moc.
http://news.auto.cz/aktuality/euro-ncap ... opadl.html
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

Já už se těšim na ty kecy v prospektech, jak moc to je bezpečný superauto.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

No tak to je síla to je skoro jako číňani mám takovej dojem že se tam má i vyrábět takže možná docela průšvih :cry:
pekrtek
Příspěvky: 741
Registrován: úte bře 02, 2004 18:34

Příspěvek od pekrtek »

Někde jsem minulý měsíc četl, že Aveo získalo v USA pět hvězdiček. Ten rozdíl mezi evropským a americkým testem přeci nemůže být tak velký. Ta fotka je však "pěkná".
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

Bohužel normy pro ameriku jsou úplně odlišné od evropských a jsou mnohem volnější :?
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

Pokud vim, americký Aveo současný je evropskej Kalos. A ten dopad líp než tenle jeho "nástupce". Bohužel, navoněná bída, do prvního kreše :evil:
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

Jo to je vlastně pravda možná že i v tom bude ten rozdíl , ale taky je pravda že v americe mají ty testy mírnější
pekrtek
Příspěvky: 741
Registrován: úte bře 02, 2004 18:34

Příspěvek od pekrtek »

Díval jsem se na stránky us-ncap a opravdu je to "staré" Aveo, resp. Kalos.
Kiko
Příspěvky: 110
Registrován: pát bře 25, 2005 15:08
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Kiko »

Kiko
Příspěvky: 110
Registrován: pát bře 25, 2005 15:08
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Kiko »

petrm píše:Bohužel normy pro ameriku jsou úplně odlišné od evropských a jsou mnohem volnější :?
To čo hovoriš je pravda!
http://www.novinky.cz/auto/77640-ncap-- ... obilu.html
pekrtek
Příspěvky: 741
Registrován: úte bře 02, 2004 18:34

Příspěvek od pekrtek »

Už jsem se byl na něj podívat. Vizuelně to auto vypadá velice pěkně. Na stránkách ACH Ostrava je toto vyjádření:
http://www.daewoo-ostrava.cz/forum.asp
Uživatelský avatar
schomi
Příspěvky: 183
Registrován: sob led 15, 2005 20:23
Bydliště: Krupka (tj blízko Teplic)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od schomi »

:lol: Pevná karoserie poskytuje maximální ochranu i komfort
Zcela nově řešená je i karoserie nového modelu Aveo. Energie případného čelního nárazu se přenáší třemi silovými cestami do nezasažených částí karoserie, skelet kolem vlastního prostoru pro cestující je tvořený jako extrémně odolná klec. Novinkou je využívání prvků z vysoce pevných ocelí (např. B-sloupek karoserie), což se zřetelně projevilo ve vyšší míře ochrany při bočních střetech. Do standardní výbavy patří čelní a boční airbagy.
Uživatelský avatar
mzprx
Příspěvky: 651
Registrován: čtv bře 23, 2006 12:37
Bydliště: doma

Mierne zmanipulovany test....

Příspěvek od mzprx »

Kedze sa mi vysledky testov euro NCAP trochu nezdali (http://www.euroncap.com/content/safety_ ... .php?id1=2), neodpustil som si trochu patrania, tu su vysledky:

Alfa Romeo 147 - 3 hviezdicky- body: celny naraz 3, bocny naraz 18, celkovo 21 bodov
Kia Cerato - 3 hviezdicky- body: celny naraz 10, bocny naraz 8, pripomienkovac pasov 1, celkovo 19 bodov
Chevrolet Aveo - 1 a 1/2 hviezdicky- body: celny naraz 3, bocny naraz 17, pripomienkovac pasov 1, celkovo 21 bodov

Tak ako páni z euro NCAP ? Raz 3 hviezdiky za nizsie skore, druhy raz 3 hviezdicky za rovnake a raz 1 a 1/2 hviezdicky ? :shock:
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
Uživatelský avatar
mzprx
Příspěvky: 651
Registrován: čtv bře 23, 2006 12:37
Bydliště: doma

pokračovanie...

Příspěvek od mzprx »

A kedze najviac je v teste vytykane mozne zranenie vodica, tak si dovolim este upriamit pozornost na polohu jeho sedadla. Sedadlo vodica je podla snimkov (tu:http://auto.sme.sk/clanok.asp?cl=2607162) zretelne posunute co najviac dopredu. Oproti sedadlu spolujazdca o takych cca. 15 cm. Neviem, kto z Vas sedi tak, ze ma sedadlo pred B stlpikom karoserie, ale asi len invalid s extremne kratkymi rukami...Niet sa potom comu divit, ze sa vodic stretne z volantom a ani airbag mu nepomoze, telo totiz pri naraze aj napriek pasom pokracuje cca. 15-20 cm dalej. A od pasov cloveku zostanu pekne modriny. (v Leganze som prezil vcelku bez uhony dvojitu totalku s volvom S60...) Takze aj v neprirodzenej a nespravnej polohe sedadla vodica vidim istu manipulaciu testu.
A na zaver...nemyslite si ze v BMW 3xx z roku 1997 alebo v Citroene Xantia na tom budete lepsie ako v Aveu. (http://www.euroncap.com/content/safety_ ... .php?id1=3)
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
Odpovědět

Zpět na „Aveo - Pokec“