Problém se startováním

Moderátor: Blue Lanos

Saša
Příspěvky: 101
Registrován: pon říj 18, 2004 14:49
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Saša »

Topol píše:Pěkný den :D Sraz za 71 venku+1 sněháňky :cry:
Nahoře jsi psal,že když jsi sešláp plyn na doraz tak to chytlo.Tak musíš hledat někde na cestě benzinu.Jestli je to karburátor tak vyčistit,jestli je to stříkačka tak to projít taky.Může to být voda v benzinu.Zkus nejdřív nalít líh nebo kup myslím,že se to jmenuje velfobin. Oba přípravky se smýsí s vodou a projdou.Jinak voda ucpává trysky.Jestli to má už hodně nalítáno tak to chce i odkalit nádrž.Samozřejmě udržovat čisté a suché kabely vysokého napětí.No uvidíš dej pak vědět na co jsi přišel.
Ať nám jezdí a nezlobí :P
Motor je se vstřikováním a přípravky na pročištění palivové soustavy jsem už několikrát použil. Jak jsem už psal, tak problém je přímo úměrný venkovní teplotě:čím větší mráz, tím startuje lépe a čím menší, tak hůř. Kolem nuly to je nejhorší a pak s oteplováním se to zlepšuje. Kdyby to byl motor karburátorovej, tak hned půjdu po sytiči. Takhle ale fakt nevím
Daewoo Espero 2,0 CD automatic, 77kW.Modrá metalíza,klima,komplet v elektrice,palubní počítač Made in USSR.
Reklama
 

Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conpet »

Kolem nuly to je nejhorší a pak s oteplováním se to zlepšuje.
Tohle by ale mohla delat nejaka vlhkost - kolem nuly - mlha
Bezne to delalo praskle nebo netesne vicko rozdelovace a vevnitr to vlhlo. (Opel Kadett, Ascona)
Jeste neco k ty smesi :http://www.kadett.cz/technika/smes.htm
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Jirka Plzen

Startovani

Příspěvek od Jirka Plzen »

Mam podobny problem,ale trochu jinak:Nejhorsi starty za nejvetsich veder,cim chladneji,tim lepe!! Jak mi tohle vysvetlite?
Jirka Plzen

Příspěvek od Jirka Plzen »

Vidim,ze neprichází zatim žádná rada,tak to popíšu podrobněji: Od podzimu do jara,tedy nižší i velmi nízké teploty-studené starty naprosto perfekt,motor běží klidně a pravidelně,od jara do podzimu a nejvíce v létě za veder motor sice naskočí dobře,ale zvýšené otáčky rychle klesnou a zhasne. To se opakuje někdy i 3x nebo nezhasne a běží nepravidelně,otáčky kolísají! Jinak při jízdě po ubrání plynu ,při volnoběhu i teplých startech vždy bez závad,kontrolka závad nikdy nesvítila!! Laicky si myslím,že to souvisí tedy prvořadě s venkovní teplotou-tedy se snímačem teploty chladící kapaliny,a že pokud by byl problém v rozdělovači,kabelech atd,musela by závada projevovat i jindy než jak to popisuji! Díky předem za názory a rady co s tím!
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conpet »

Jirka Plzen píše:motor sice naskočí dobře,ale zvýšené otáčky rychle klesnou a zhasne. To se opakuje někdy i 3x nebo nezhasne a běží nepravidelně,otáčky kolísají!
Prestan tankovat nejlevnejsi benzin u hypermarketu apd. Espera maj radi kvalitni benzin, tyhle odvary jim nechutnaj :lol:
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

No tak mohlo by to mít nějakou souvislost s odpařováním benzínu a tlakem čerpadla možná palivový filtr kdy si ho naposledy měnil
Jirka Plzen

Příspěvek od Jirka Plzen »

Levný benzin netankuju prakticky nikdy,ten palivový filtr tedy prověřím,ale ten snímač teploty si myslíte,že s tím nemá nic společnýho_
Saša
Příspěvky: 101
Registrován: pon říj 18, 2004 14:49
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Saša »

V mém případě mám snímač teploty chladící kapaliny na zkoušku vyměněn a výsledek žádný. Bude to asi něco jiného, ale už jsem opravdu s rozumem v koncích.
Daewoo Espero 2,0 CD automatic, 77kW.Modrá metalíza,klima,komplet v elektrice,palubní počítač Made in USSR.
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

No nevím jak u Espera, ale u Nubiry je čidlo teploty nasávaného vzduchu, tak jestli ho tam máš a nějak ti nekecá???? :shock:
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

Teplotní čidlo to nebude to by prostě za jedný teploty nestartovalo a za druhý jo ale tady popisuje že to za studena jde a za teplého motoru taky jen né za tepla venku podle mě to bude něco s odvzdušněním nádrže nebo s dodávkou paliva
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“