Moc sa mi neche verit tym metrom po 600m to snad ani nemoze kurit. 60 sekund je veeelmi kratka doba. Nepomylil si sa? Ked rano startujem v garazi tak aj tak to kuri asi po 3km a nie po 600m A ked je pod 0°C tak klimu nepustis urcitepeco píše:mne to kuri s klimou asi po minute (or ca 500-600m)
bez klimy asi po 2-3minutach
teplo v auticku:-)
Moderátor: Blue Lanos
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
- Reklama
U me je to podobny, auto mam v garazi a tam klesne teplota max na -5 , ale to jenom kdyz jsou mrazy dlouho, jinak tam je kolem 0. Nastartuju, necham pul minutky poblafat, vyjedu ven, zavru garaz, posadim deti do sedacek, otevru branu , sednu a jedu a uz to topi. Takze tohle vsechno je tak 5 minut na volnobeh. Rucicka teplomeru me vyleze max do 1/3 stupnice. Nemam s tim zadnej problem.
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Neviete ci je normalne, ak pri este uplne nezohraitom motore, hadice aj motor su len teple, nie horuce, ma rovnaku teplotu aj privodne esicko ku chladicu?
Chladic je studeny aj odvodne hadicoesicko. Mam v rukach novy termostat aj oboma tesneniami a hutam co asi tak mam v termostatovej skrini. Ci tam mechanici nechali povodne tesnenia alebo dali len vyseknute medzikruzie z 2mm gumy, ktore som kupil pred par mesiacmi spolu s termostatom v inej predajni a nechal im ho v servise aj s termostatom, ktory mimochodom vyzeral trosku inac nez tento korejsky original GM . Ten neoriginal vyzeral tak kvalitnejsie spracovany, tento korejsky ma striesku nad tanierikom, o ktoru sa opiera piestik, z vytvarovaneho ostreho plechu.
Chladic je studeny aj odvodne hadicoesicko. Mam v rukach novy termostat aj oboma tesneniami a hutam co asi tak mam v termostatovej skrini. Ci tam mechanici nechali povodne tesnenia alebo dali len vyseknute medzikruzie z 2mm gumy, ktore som kupil pred par mesiacmi spolu s termostatom v inej predajni a nechal im ho v servise aj s termostatom, ktory mimochodom vyzeral trosku inac nez tento korejsky original GM . Ten neoriginal vyzeral tak kvalitnejsie spracovany, tento korejsky ma striesku nad tanierikom, o ktoru sa opiera piestik, z vytvarovaneho ostreho plechu.
Termostat se otvira postupne se stoupajici teplotou, ne okamzite. Takze jestli ma motor cca 70 stupnu tak uz je mozna malinko pootevrenej a neco malo pres ten chladic jde, ale je to malo na to aby se ohral i ten chladic. Rekl bych to asi takhle : Jestli ti to dobre topi a motor se nevari, tak bud rad ze to vsechno funguje tak jak ma.
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Lenze pre mna znamena motor teply = 40 az 50 a to by mal byt termostat este uplne uzavrety, pretoze ak neratam pretlak vody (aj tak neviem ako je vlastne namontovany), tak by sa nemal ani pootvorit do priblizne tych 87 stupnov ako je na nom napisane. Ak sa nejaky termostat na 87 stupnov pootvori pri 70, tak je s nim nejaky problem a patri do srotu.
No a ja by som sa na take blbosti nepytal, lenze men to praveze nekuri. A kedze uz viem ako to mam pozapajane - od cerpadla do kurenia, potom splynovac a nazad do motoru, tak mam pocit, ze bude v tomto malom-velkom okruhu nejaky problem a termostat prepusta aj keby nemal, mozno tlakom, mozno zlou montazou, co ja viem.
Ozaj dufam, ze espero nepotrebuje tak ako skodivky odvzdusnovaciu dierku v termostate, lebo tam ziadna nie je .
No a ja by som sa na take blbosti nepytal, lenze men to praveze nekuri. A kedze uz viem ako to mam pozapajane - od cerpadla do kurenia, potom splynovac a nazad do motoru, tak mam pocit, ze bude v tomto malom-velkom okruhu nejaky problem a termostat prepusta aj keby nemal, mozno tlakom, mozno zlou montazou, co ja viem.
Ozaj dufam, ze espero nepotrebuje tak ako skodivky odvzdusnovaciu dierku v termostate, lebo tam ziadna nie je .
Podle toho co pises to tak vypada. Ty si myslis ze ti ten termostat tam dali obracene ? Jde to vubec ?tak mam pocit, ze bude v tomto malom-velkom okruhu nejaky problem a termostat prepusta aj keby nemal, mozno tlakom, mozno zlou montazou, co ja viem.
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Mne to tiež nekúri, ale termostat je v poriadku, podľa teplomera na prístrojovej doske je jedno, či je vonku + alebo - 20 stupňov, stále je cca 1 mm pod strednou čiarkou a je jedno, či idem po diaľnici, alebo v meste. Len v kabíne je kur***** zima... Keby nemám kartón, tak asi zamrznem...
Ale dnes som si ráno, keď som sa zobudil, uvedomil, že mi na jednom mieste slzí trošku hadica... A fizyka hovorí, že voda zväčšuje svoj objem pri zvyšovaní teploty a naopak, pri znižovaní teploty (vypnem motor) sa objem vody zmenší...
A čo s tým? No, keď môže unikať voda, tak do systému môže vnikať vzduch... Dnes som to zatesnil a uvidím, či to pomôže...
Ešte som zobral domov viečko vyrovnávacej nádržky, rozobral a vnútro som vyvaril v octe a vyčistil...
Tak uvidím...
Malo by to pomôcť celkovo dovzdušniť a udržať odvzdušnené, tak sa teším, len dúfam, že nie nadarmo...
Ale dnes som si ráno, keď som sa zobudil, uvedomil, že mi na jednom mieste slzí trošku hadica... A fizyka hovorí, že voda zväčšuje svoj objem pri zvyšovaní teploty a naopak, pri znižovaní teploty (vypnem motor) sa objem vody zmenší...
A čo s tým? No, keď môže unikať voda, tak do systému môže vnikať vzduch... Dnes som to zatesnil a uvidím, či to pomôže...
Ešte som zobral domov viečko vyrovnávacej nádržky, rozobral a vnútro som vyvaril v octe a vyčistil...
Tak uvidím...
Malo by to pomôcť celkovo dovzdušniť a udržať odvzdušnené, tak sa teším, len dúfam, že nie nadarmo...
tak chlapci posledni dobou mame velke problemy s radiatorem topeni.hodne aut je maji zanesene.voda sice prochazi ale jen castecne a tak se velmi rychle ochlazuje a diky tomu to netopi.jinek koleno od termostatu byva teple tak od 60 stupnu motoru a chladic se ohriva tak kolem 70-80.a uplne otevren je podle popisu termostatu v 87 st.kdyby byl spatnej termostat tak se chladic ohriva postupne ,jak se ohriva motor.takze uz v 50 st je teplej celej chladic
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
A ako to riešite, teda okrem výmeny radiátora?palikx píše:tak chlapci posledni dobou mame velke problemy s radiatorem topeni.hodne aut je maji zanesene.voda sice prochazi ale jen castecne a tak se velmi rychle ochlazuje a diky tomu to netopi.jinek koleno od termostatu byva teple tak od 60 stupnu motoru a chladic se ohriva tak kolem 70-80.a uplne otevren je podle popisu termostatu v 87 st.kdyby byl spatnej termostat tak se chladic ohriva postupne ,jak se ohriva motor.takze uz v 50 st je teplej celej chladic
Bodol by tu postup, ako to efektívne vyriešiť a asi nie som sám, čo by to ocenil...
no asi takhle.neni to 100%ale odpojime hadice a propereme tlakem vody z hadice teplou vodou v protismeru obehu vody v aute.pak postupne do obou vyvodu z radiatoru .dale se musi proplacnout celej motor od usazenin.vycistit expanzku (pouzivame kyselinu solnou-hcl)napojit hadice zpet a nalit vodu do motoru a do ni prilit pripravek na cisteni chladiciho systemu.nechame auto jezdit cca 14 dni az mesic a potom se postup opakuje v pripade ze se topeni zelpsilo.pak uz jen nalijem chlad kapalinu bez cistice.v pripade ze se to nezlepsilo menime radiator.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
no to ti ted nereknu mam ho v praci.a neni problem s tim jezdit pisou tam ze se stim ma neco ujet.a myslim ze podobne pripravky dela mnoho firem tak se treba zeptej u pumpy nebo v autodoplnkach nebo treba v obi (nebo podobny obchody)
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
ok zkus to.jen mala uprava dnes jsem studoval termostat a jsou na nem 2 hodnoty 87 st.a 102 st.takze jsem rekl nepresnost a timto je dano ze se otevira od 87st a plne otevren je ve 102st.a zapomel jsem na nazev pripravku.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil