Nezměnil jsi metodiku výpočtu, třeba nepočítáš prvních 10 km ? Jako socani, když změnili metodiku výpočtu nezaměstnanosti a ta rázem o nějaké procentíčko klesla ?Robert píše:Tak já už fakt nevím Ten Mates je nějakej asi náladovej, bo co...zaq poslední měsíc mi spotřeba klesla na nějakých 5,5-6,5 litru, jsem z toho jelen
Opět spotřeba
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
NE ! To fakt není fór, počítal jsem to vždycky od plné do plné a najednou mi to takhle vychází už víc jak měsícDocent píše:Nezměnil jsi metodiku výpočtu, třeba nepočítáš prvních 10 km ? Jako socani, když změnili metodiku výpočtu nezaměstnanosti a ta rázem o nějaké procentíčko klesla ?Robert píše:Tak já už fakt nevím Ten Mates je nějakej asi náladovej, bo co...zaq poslední měsíc mi spotřeba klesla na nějakých 5,5-6,5 litru, jsem z toho jelen
- DannyFloyd
- Příspěvky: 45
- Registrován: úte srp 23, 2005 19:31
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Měl bych dvě věci.
1. Když se snažím jezdit usporně, tak třeba při dojezdech na křižovatce, když z dálky vidím že tam je červená, zařadím pětku a nechám to dojet "jak jen to jde". To samé při jízdě z kopce. Pětka a přibržďuji, při prudším kopci zařadím takový stupeň, abych brzdil motorem a auto nezrychlovalo (správné zásady pro jízdu z kopce)
Kamarád, který má Felinu mi ale tvrdí, že při takových situacích, když chce ušetřit, vyřadí a jede na neutrál (samozřejmě s vyjímkou prudkého a dlouhého sjezdu). Podle jeho názoru má pak nižší spotřebu.
Já si myslím, že řídící jednotka je naprogramovaná tak, aby při 5-tém stupni a nízkých otáčkách mělo auto minimální spotřebu, rozhodně menší než kdybych jel na neutrál.
Kdo má pravdu???
2. I přes pokročilé počítačové vzdělání sem asi v poslední době "debil" a nemohl jsem najít žádné podrobnosti o srazu na Moravě (jen předběžný termín poslední víkend v dubnu). Můžete mi někdo napsat odkaz kde to najdu???
Díky,
Danny
1. Když se snažím jezdit usporně, tak třeba při dojezdech na křižovatce, když z dálky vidím že tam je červená, zařadím pětku a nechám to dojet "jak jen to jde". To samé při jízdě z kopce. Pětka a přibržďuji, při prudším kopci zařadím takový stupeň, abych brzdil motorem a auto nezrychlovalo (správné zásady pro jízdu z kopce)
Kamarád, který má Felinu mi ale tvrdí, že při takových situacích, když chce ušetřit, vyřadí a jede na neutrál (samozřejmě s vyjímkou prudkého a dlouhého sjezdu). Podle jeho názoru má pak nižší spotřebu.
Já si myslím, že řídící jednotka je naprogramovaná tak, aby při 5-tém stupni a nízkých otáčkách mělo auto minimální spotřebu, rozhodně menší než kdybych jel na neutrál.
Kdo má pravdu???
2. I přes pokročilé počítačové vzdělání sem asi v poslední době "debil" a nemohl jsem najít žádné podrobnosti o srazu na Moravě (jen předběžný termín poslední víkend v dubnu). Můžete mi někdo napsat odkaz kde to najdu???
Díky,
Danny
Matiz 0,8 v základní výbavě, 4 kola a volant, ozdobné kryty kol, najeto 21.000 km (od 09/2004)
Řídící jednotka je uzpůsobena tak, že pokud máš zařazený rychlostní stupeň, tj. točí se motor a ty sundáš nohu z plynu, tak řídící jednotka po chvilce úplně zastaví přívod paliva do válců, takže to nežere vůbec nic.
Kdežto když vyřadíš, tak řídící jednotka udržuje volnoběžné otáčky a k tomu je potřeba vstřikovat palivo. Udává se spotřeba na volnoběh 0,5 - 1,5 l/hodinu (podle typu auta, teploty motoru .....).
A údaje o srazu na Moravě najdeš v sekci Srazy: Daewoo / Chevrolet ZRAZ NA MORAVE
Kdežto když vyřadíš, tak řídící jednotka udržuje volnoběžné otáčky a k tomu je potřeba vstřikovat palivo. Udává se spotřeba na volnoběh 0,5 - 1,5 l/hodinu (podle typu auta, teploty motoru .....).
A údaje o srazu na Moravě najdeš v sekci Srazy: Daewoo / Chevrolet ZRAZ NA MORAVE
Naprosto přesněHabron píše:Řídící jednotka je uzpůsobena tak, že pokud máš zařazený rychlostní stupeň, tj. točí se motor a ty sundáš nohu z plynu, tak řídící jednotka po chvilce úplně zastaví přívod paliva do válců, takže to nežere vůbec nic.
Kdežto když vyřadíš, tak řídící jednotka udržuje volnoběžné otáčky a k tomu je potřeba vstřikovat palivo. Udává se spotřeba na volnoběh 0,5 - 1,5 l/hodinu (podle typu auta, teploty motoru .....).
To znamená, že jdeme na pívo??? Ale já nemůžu, já jsem v práciRobert píše:Naprosto přesněHabron píše:Řídící jednotka je uzpůsobena tak, že pokud máš zařazený rychlostní stupeň, tj. točí se motor a ty sundáš nohu z plynu, tak řídící jednotka po chvilce úplně zastaví přívod paliva do válců, takže to nežere vůbec nic.
Kdežto když vyřadíš, tak řídící jednotka udržuje volnoběžné otáčky a k tomu je potřeba vstřikovat palivo. Udává se spotřeba na volnoběh 0,5 - 1,5 l/hodinu (podle typu auta, teploty motoru .....).
Je to jednoznačně pravda, ověřené i v praxi. S dřívějšími vozy s karburátorem jsem jezdil tak, že jsem před křižovatkami a v táhlých klesáních vyřazoval a nechal dojíždět. U firemní fóbie jsem to dělal taky tak, až mi to předvedli na fóbii s palubákem, že na neutrál je spotřeba vyšší. U Matýska se spotřeba snížila cca o 0,4 l/100km. Ale dalo mi to práci si zvyknout.
Tak jelikož jsme oba z Brna, tak můžem ..po práciHabron píše:To znamená, že jdeme na pívo??? Ale já nemůžu, já jsem v práciRobert píše:Naprosto přesněHabron píše:Řídící jednotka je uzpůsobena tak, že pokud máš zařazený rychlostní stupeň, tj. točí se motor a ty sundáš nohu z plynu, tak řídící jednotka po chvilce úplně zastaví přívod paliva do válců, takže to nežere vůbec nic.
Kdežto když vyřadíš, tak řídící jednotka udržuje volnoběžné otáčky a k tomu je potřeba vstřikovat palivo. Udává se spotřeba na volnoběh 0,5 - 1,5 l/hodinu (podle typu auta, teploty motoru .....).