BATERIA
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
No.
ja mam tiez original...
aj ked tedaaa.....este ide...
..ale v zime uz pocitujem naznaky..ze moc sa jej tocit nexe...
...trosku je uz "oduta"... ale je na nej rok vyroby '96.. (asi)..
...taq sa tomu uz necudujem...
...a zaujimave je ze ta kontrolka stale svieti....
..no a v skodovici bola 8 rokov Bezudrzbova AKUMA,
jedna z prvych "plastovych" co sa zacali vyrabat...
mala 45Ah / 400A, a to bola skvela bateria...
..zima, leto, secko jedno... a to mi skodoka vzdy startovala na 3-ti pokus.
no a vy co mate teraz BOSCHky baterky...
..taq sa skuste pozret ci tam neni nahodov napisane ze MADE IN CZECH REPUBLIC
ja mam tiez original...
aj ked tedaaa.....este ide...
..ale v zime uz pocitujem naznaky..ze moc sa jej tocit nexe...
...trosku je uz "oduta"... ale je na nej rok vyroby '96.. (asi)..
...taq sa tomu uz necudujem...
...a zaujimave je ze ta kontrolka stale svieti....
..no a v skodovici bola 8 rokov Bezudrzbova AKUMA,
jedna z prvych "plastovych" co sa zacali vyrabat...
mala 45Ah / 400A, a to bola skvela bateria...
..zima, leto, secko jedno... a to mi skodoka vzdy startovala na 3-ti pokus.
no a vy co mate teraz BOSCHky baterky...
..taq sa skuste pozret ci tam neni nahodov napisane ze MADE IN CZECH REPUBLIC
- Reklama
Vraj povodne baterie boli vapnikove, preto da dlha zivotnost.
Ja mam vsak v espere ten najvacsi smejd co sa da kupit, asi predosly majitel zabudol niekedy vypnut svetla.
Na znacke velmi nezalezi, ak chcete mat dlhe roky pokoj a nechodit kupovat baterku kazdy ch 5 rokov, tak odporucam vapnikovu, alebo novsie tzv. silvery (je to striebro-vapnikova), tie maju minimalne samovybijanie a preziju horsie zaobchadzanie a este lepsie su vapnikove s vyplnou zo specialnej sklenej tkaniny (varta im hovori AGW baterky), tie preziju aj silne otrasy a skutocne prasiacke zaobchadzanie.
Vapnikove (ci uz bez sklovaty alebo s) maju tzv. magicke ocko, ktore len odraza okolite svetlo, takze "nesvietia" . Ja som svoju exide armadu 64Ah dokazal po 80km jazdy so zapnutymi svetlami, vetrakom a stieracmi v skodovke priviest k 6V tym ze som zabudol zpaojit konektor do regulatora a tym som vlasten isiel bez altiku a prezila to a po dobiti odvtedy startuje skodovku uz dva roky a furt na mna mrka zelenym ockom. A to poslednych par mesiacov robi kratke trasy.
Ja mam vsak v espere ten najvacsi smejd co sa da kupit, asi predosly majitel zabudol niekedy vypnut svetla.
Na znacke velmi nezalezi, ak chcete mat dlhe roky pokoj a nechodit kupovat baterku kazdy ch 5 rokov, tak odporucam vapnikovu, alebo novsie tzv. silvery (je to striebro-vapnikova), tie maju minimalne samovybijanie a preziju horsie zaobchadzanie a este lepsie su vapnikove s vyplnou zo specialnej sklenej tkaniny (varta im hovori AGW baterky), tie preziju aj silne otrasy a skutocne prasiacke zaobchadzanie.
Vapnikove (ci uz bez sklovaty alebo s) maju tzv. magicke ocko, ktore len odraza okolite svetlo, takze "nesvietia" . Ja som svoju exide armadu 64Ah dokazal po 80km jazdy so zapnutymi svetlami, vetrakom a stieracmi v skodovke priviest k 6V tym ze som zabudol zpaojit konektor do regulatora a tym som vlasten isiel bez altiku a prezila to a po dobiti odvtedy startuje skodovku uz dva roky a furt na mna mrka zelenym ockom. A to poslednych par mesiacov robi kratke trasy.
tak to jsem ještě neslyšel a ani neviděl,že by byla baterie vápníková.Dobrý fór - máš jedničkuppp píše:Vraj povodne baterie boli vapnikove, preto da dlha zivotnost.
Ja mam vsak v espere ten najvacsi smejd co sa da kupit, asi predosly majitel zabudol niekedy vypnut svetla.
Na znacke velmi nezalezi, ak chcete mat dlhe roky pokoj a nechodit kupovat baterku kazdy ch 5 rokov, tak odporucam vapnikovu, alebo novsie tzv. silvery (je to striebro-vapnikova), tie maju minimalne samovybijanie a preziju horsie zaobchadzanie a este lepsie su vapnikove s vyplnou zo specialnej sklenej tkaniny (varta im hovori AGW baterky), tie preziju aj silne otrasy a skutocne prasiacke zaobchadzanie.
Vapnikove (ci uz bez sklovaty alebo s) maju tzv. magicke ocko, ktore len odraza okolite svetlo, takze "nesvietia" . Ja som svoju exide armadu 64Ah dokazal po 80km jazdy so zapnutymi svetlami, vetrakom a stieracmi v skodovke priviest k 6V tym ze som zabudol zpaojit konektor do regulatora a tym som vlasten isiel bez altiku a prezila to a po dobiti odvtedy startuje skodovku uz dva roky a furt na mna mrka zelenym ockom. A to poslednych par mesiacov robi kratke trasy.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
tak je dobrá,to já bych již tak mé baterii nevěřil (6,5 roku),ale mám kliku,auto garážované a v zimě toho moc s Matízem nenajezdím a abych pravdu napsal, ani o to moc nestojím.Jsem řidič s povolání a někdy mám zimy plné zuby
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
- congo
- Příspěvky: 105
- Registrován: ned led 01, 2006 22:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
jasne ze viem o com je rec no ja denne najazdim po bratislave cca asi tak 200 km tak to tiez neni arovna med lizatV.Brousek píše:tak oba víme o čem je řeč.Také již netoužím po 500 km někam jezdit.Naštěstí takové štreky nemám tak často.
Nexia 1.5 16v, SONY CDX-GT 500, Jensen XS1693, Magnat Basstec 225
prekrocil som magicku hranicu 200.000 km
prekrocil som magicku hranicu 200.000 km