Poutat se či nepoutat???

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Práce servisu je teda na katastrofické úrovni :? Měl jsi jim to tedy přímo ukázat, že se Ti to vypíná... aby to hlupáčci pochopili !!!!

Kdo se nepásá je podle mě vůl. Ale je to jen a pouze jeho problém, proto nerozumím tomu, proč za to Policie vůbec pokutuje. Tím, že se někdo nepřipásá, tak ohrožuje jen a pouze sebe...

A navíc je blbost mít třeba airbag a nepoužívat pásy, protože pak člověka zabije vystřelený airbag :shock:

Ale každý, ať používá pásy, jak chce...

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Reklama
 

Uživatelský avatar
bradkaj
Příspěvky: 118
Registrován: čtv led 27, 2005 11:47
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bradkaj »

Tak bohuzel musim potvrdit ze tento problem znam.... jsem majitel nesii kde si pasy delaj co chtej (jen u ridice).... a to jeste my vcera vypovedela nesii sluzbu! Holka jedna neposlusna.

Jo A k tomu poutani - nepouta se jen idiot.... ale to jest jen muj nazor.
Naposledy upravil(a) bradkaj dne čtv led 05, 2006 13:49, celkem upraveno 1 x.
cubafire
Příspěvky: 555
Registrován: pát led 14, 2005 07:58
Bydliště: Staré Město u UH, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cubafire »

Zítra jedu do Chevrolet servisu. ají nějakou akci, Prohlídka zdarma, tak proč tam nejít. Nechal jsem mu taky zjistit, jestli něco o výměně držáků pásů ví, nevěděl nic, ale prý se poptá. Tak v pondělí bych dal vědět.

To Ivan - s pásy máš pravdu. Je to každého věc. Já se poutám i v náklaďáku! A to sedím výš.
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi :twisted:
Nexia = srdeční záležitost
Uživatelský avatar
Franta P.
Příspěvky: 2775
Registrován: úte pro 07, 2004 00:29
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od Franta P. »

já jak mám airback tak pásy zapínám i když jedu kilometr. nikdy nevíš co se může stát.
Uživatelský avatar
congo
Příspěvky: 105
Registrován: ned led 01, 2006 22:06
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od congo »

chalani to s tym nepriputavanim a priputavanim ma vyhody aj nevyhody co je jasne. ja som zazil uz dve drsne buracky (jedna skoncila so skodou na mojej nexii podla poistovne za 160.000,- ) takze viem co je to priputat sa a co nie :lol: ked jazdim v praci tak som priputany ale pokial idem vo volnom case tak pasy zasadne nepouzivam! pri jednej nehode som sa zaprel len svojou silou do sedadla, a pri druhej keby som priputany tak dopadnem horsie ako ked som nebol, lebo po naburani som vydel ako sa ruti dalsie auto do mna tak som intuitivne vyskocil z auta a nic sa mi nestalo! takze tolko k mojim poznatkom zo zivota o priputani sa!
Nexia 1.5 16v, SONY CDX-GT 500, Jensen XS1693, Magnat Basstec 225
prekrocil som magicku hranicu 200.000 km :D
Cross
Příspěvky: 406
Registrován: čtv čer 02, 2005 20:38
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Cross »

Ja se poutam automaticky. Ani o tom nepremyslim. Proste sednu do auta, tak se poutam. At ridim nebo sedim vzadu.
Daewoo Nubira Wagon, 2,0
Uživatelský avatar
mrk
Příspěvky: 2098
Registrován: pát led 23, 2004 19:51
Bydliště: Piešťany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrk »

Cross píše:Ja se poutam automaticky. Ani o tom nepremyslim. Proste sednu do auta, tak se poutam. At ridim nebo sedim vzadu.
presne to iste plati aj u mna s vynimkou sedenia vzadu. ked soferujem a som priputany aspon nelietam v zakrutach po celom aute.
Uživatelský avatar
voyo
Příspěvky: 181
Registrován: stř říj 29, 2003 14:10
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od voyo »

congo píše:pri jednej nehode som sa zaprel len svojou silou do sedadla, a pri druhej keby som priputany tak dopadnem horsie ako ked som nebol, lebo po naburani som vydel ako sa ruti dalsie auto do mna tak som intuitivne vyskocil z auta a nic sa mi nestalo!
tak to by som chcel vidiet ako sa pri 50km/h vlastnou silou zapries do sedadla? si sa drzal volantu? ked ti nabuduce prasknu ruky v lakti a potom este vyletis prednym sklom spomen si, ze tvoje auto ma bezpecnostne pasy;)
http://www.autocrashtest.de/anschnallen.htm
http://www.ou.edu/oupd/seatbelt.htm
http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu/hbase/seatb.html
a keby som si pamatal kde su tie videa co sa ludia nepriputali - aj tie ti sem postnem ;)


toz niektory maju radi svoj zivot , niektory nie :)
VAZ 2107 - > Daewoo Nexia 1.5 GL -> Opel Astra G 1,4 Comfort -> MALUCH
budilm
Příspěvky: 18
Registrován: úte lis 29, 2005 09:17
Bydliště: Sokolov/Plzeň

Příspěvek od budilm »

Ahojte, tak se nám to tu pěkně rozrůstá. Slibované číslo na linku chevrolet: 239 004 321 a 239 004 222. Já volal na to první. Ozve se nejdřív automat a dá na výběr jestli chcete opel nebo chevrolet. Jinak zpět k pásům. Já se taky poutám - vždy. Ať už jedu jen pár metrů, vždycky si pás zapnu. Jen těžko si dokážu představit, co by mi udělal s hlavou airbag, když bych mu nepřipoután letěl vstříc (z fyziky si ještě něco málo pamatuji o sčítání rychlostí...). Taky pochybuju, že bych se dokázal nárazu vzepřít. Dělá mi problém udělat 15 kliků, natož udržet několikanásobnou hmotnost mého těla jen na rukou. Na druhou stranu, zachránit se včasným útěkem z auta také není od věci a je to dle mého jen otázkou duchapřítomnosti. Odepnout pás zabere dvě max 3 sekundy - pokud si na to člověk v tom stresu vzpomene. Pro mě je odpověď jasná. Poutat se, poutat se a poutat se....

Zdravím S.V.O.B.I.K. (sraz byl super!!!)
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

NIKDO se neudrží, je to z fyzikální podstaty prudkého brždění prostě nemožné.

Už jsem zažil, že se člověk na místě spolujezdce vzepřel rukama, když tušil, že se to řidičovi nepodaří ubrzdit, ale to byl jen takový lehký ťukec tak max. v 5km/h a pak ten dotyčný taky vyprávěl, že se udržel rukama v padesátce (rozumějte, jeli ve městě, takže padesát, ale že rychlost v okamžiku střetu již byla mnohem menší, to si uvědomí málokdo).
budilm
Příspěvky: 18
Registrován: úte lis 29, 2005 09:17
Bydliště: Sokolov/Plzeň

Příspěvek od budilm »

Nezbývá než souhlasit. Ale na tom rychlém opuštění vozu také něco je. I když, pokud vezmu v úvahu klady toho, že se nepřipoutám a budu moct auto opustit rychleji než když budu připoután, tak si musím položit ještě další otázku: Jak často se mi stane, že po nárazu - nepřipoután - budu ještě mít chuť (sílu :) ) na rychlé opuštění vozidla.
Topol
Příspěvky: 1842
Registrován: pát led 07, 2005 21:44
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od Topol »

Cross píše:Ja se poutam automaticky. Ani o tom nepremyslim. Proste sednu do auta, tak se poutam. At ridim nebo sedim vzadu.
Dobrý večer :D Klid-9.Docela to jde. ;)
Naprostý souhlas! I když jsem starej pardál tak jsem si skusil trenažer s připoutáním! A jestli si někdo myslí,že se udrží tak maximílně do 10km/hod jinak není šance!! Ale komu není rady tomu není pomoci!!
Je sice pravda,že když se člověk nepřipoutá a má nehodu tak jsou dvě možnosti:Za prvé když to nepřežije tak je to jeho věc! Ale když přežije tak léčení je podatatně dražší než když by se připoutal!! A to už není jenom jeho věc kolik bude stát léčení a nebo dokonce jestli nebude mrzák!! Víc nemám co dotat!
Ať nám jezdí a nezlobí :P
Uživatelský avatar
vado
Příspěvky: 1027
Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vado »

Ja sa priputavam vzdy. Mam uz zazity podobny ritual, ako to tu niekto uz spominal. Odomknem auto, sadnem, odomknem paku, stlacim spojku, nastartujem, vyradim na neutral, pustim spojku, priputam sa, zapalim svetla a odchadzam.
Ono okrem vlastnej bezpecnosti ma ten opasok vyznam aj pre bezpecnost inych. Na vlastnej kozi som si vyskusal v Nemecku na dialnici prudke (na hranici smyku) brzdenie na suchej ceste asi zo 180 km rychlosti na nulu. Podarilo sa mi to ukocirovat a skoncilo sa to bez najmensieho tukanca. Zarylo sa mi do pamati prave to, ze som bol drzany pasom na sedacke, mal som pocit, ze visim na pase a vazim dooost vela. Ale rukami - a tym aj volantom - som pohybovat mohol. Ak by som ale nebol priputany, bol by som pritisnuty na volante a urcite by som nedokazal ovladat smer a bola by z toho pekna buracka.
Takze: jednoznacne sa priputavat, vzdy.
V.

S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black

Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
Uživatelský avatar
voyo
Příspěvky: 181
Registrován: stř říj 29, 2003 14:10
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Odporucam si pozriet pre tych co sa neputaju ;)

Příspěvek od voyo »

VAZ 2107 - > Daewoo Nexia 1.5 GL -> Opel Astra G 1,4 Comfort -> MALUCH
Topol
Příspěvky: 1842
Registrován: pát led 07, 2005 21:44
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od Topol »

Dobrý lednový den :D Zataženo -3 ;)
Airbak má narozeniny! Je tam i o pásech.
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/ve ... l?id=49478
Ať nám jezdí a nezlobí a abychom nikdy nepotřebovali pásy ani airbag!
Ale čert nikdy nespí :lol: :lol: :lol:
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“