check
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Reklama
TBrainman píše:zkus tohle https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=4331
Tak je tu změna,kontrolka už nesvítí ale otáčky na volnoběh pri zahřátém motoru 1600. Když je motor studeny tak jsou volnoběžné otáčky 1100 což je ok ale nesmí se motor zahřát, to je pak hukot. Když zapnu klimu při těch děsnych točkách tak se to uklidní na 1200.Prostě Bermudy. A ted babo rad.Žádnou vypadnutou součástku jsem neobjevil.
Volnoběh 1100 moc OK není to jsi slyšel kde ? Musí být pod 1000.
Já bych kouknul na krokovej motorek , asi zůstává viset - očistit ,promazat.... já jsem ho celý postříkal konkorem a nechal jsem z něj ten bordel odkapat , pak ještě jednou a nakonec ofoukat kompresorem , pak už jsem nic nemazal a otáčky jak z fabriky
Já bych kouknul na krokovej motorek , asi zůstává viset - očistit ,promazat.... já jsem ho celý postříkal konkorem a nechal jsem z něj ten bordel odkapat , pak ještě jednou a nakonec ofoukat kompresorem , pak už jsem nic nemazal a otáčky jak z fabriky
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Palo psal, že při studeném motoru. Pokud vím tak u Nexie jsou při studeném motoru taky otáčky 1100 a po zahřátí klesnou pod 1000. Holt automatickej sytič. Snad to tak funguje i u Nubiry...Tomáš píše:Volnoběh 1100 moc OK není to jsi slyšel kde ? Musí být pod 1000.
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
- Brainman
- Příspěvky: 1393
- Registrován: sob led 29, 2005 10:01
- Bydliště: Seletice
- Kontaktovat uživatele:
Nexie ani Nubira sytic nema, meni se pouze pomer smesi ( benzin + vzduch) v zavislosti na dvou cidlech ( teplota nasavaneho vzduchu a teplota vody). Krokovy motorek reguluje volnobezne otacky mnozstvim prisavaneho vzduchu. Normalni otacky jsou na volnobeh v klidu asi 800 a pri jedoucim aute asi 1000. Pri studenem a prochladlem motoru po nastartovani asi 1100 a tak po dvou minutach to klesne na normal ( 800)
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Daewoo Matiz I CD LPG
Takže filtr je čistý jak slovo boží a otáčky lezou nahoru uměrně teplotě. Po 40 km jízdy jsou už 1800. Jak teplota dosáhne normálu tak se zase rozsvítí CHECK. V servisu se zmohli na konstatování "hm to je fakt divné". Pozor mluvím o značkovém servisu.Počítač prý nic neříkal. /Svině jedna mlčenlivá/.Tak nevím was jetzt.Tomáš píše:Hele a nemáš totálně ucpanej filtr vzduchu ???? Zkus ho vyndat ( jen na zkoušku)
Nubira 1.6 SE Combi 1998
Nexia 1.5 DOHC 16V 1997
Nexia 1.5 DOHC 16V 1997
Dneska jsem absolvoval 2OO km bez zvýšení otáček a CHECKu. Mé srdce zaplesalo leč po příjezdu domů jsem jel ještě nakoupit a hle ´mám tu zase Check i s otáčkami. Takže asi vliv klimatických poměrů a míra znečistění ovzduší v závislosti na barvě ponožek a úhlu dopadajícího světla.Tomáš píše:Hele a nemáš totálně ucpanej filtr vzduchu ???? Zkus ho vyndat ( jen na zkoušku)
Nubira 1.6 SE Combi 1998
Nexia 1.5 DOHC 16V 1997
Nexia 1.5 DOHC 16V 1997
Re: check
Viktoria už to funguje. Check svítil kvůli prasklému kolénku vzduchového sání a otáčky se rozeštelovaly kvůli tomu. Musel se vyresetovat a znovu nastavit krokovací motorek. Ted je vsechno ok.Palo píše:Rozsvítila se mi kontrolka CHECK a výrazně se zvýšily volnoběžné otáčky jinak vše v pořádku.Při další jízdě kontrolka zhasla.Ted se občas rozsvítí. Má někdo podobnou zkušenost a co s tím???
Nubira 1.6 SE Combi 1998
Nexia 1.5 DOHC 16V 1997
Nexia 1.5 DOHC 16V 1997
- Brainman
- Příspěvky: 1393
- Registrován: sob led 29, 2005 10:01
- Bydliště: Seletice
- Kontaktovat uživatele:
Re: check
gratuluju , to potesiPalo píše:Viktoria už to funguje. Check svítil kvůli prasklému kolénku vzduchového sání a otáčky se rozeštelovaly kvůli tomu. Musel se vyresetovat a znovu nastavit krokovací motorek. Ted je vsechno ok.Palo píše:Rozsvítila se mi kontrolka CHECK a výrazně se zvýšily volnoběžné otáčky jinak vše v pořádku.Při další jízdě kontrolka zhasla.Ted se občas rozsvítí. Má někdo podobnou zkušenost a co s tím???
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Daewoo Matiz I CD LPG
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
Jedu si takhle minulý týden na chalupu a najednou koukám, svítí mi CHECK. A do pr*ele, říkám si a plný pytel problémů je zde. Zastavil jsem, vypnul motor, počkal chvilku. Natočil a nic nesvítilo. Říkám si OK a jedu dál, a zas blik a svítil CHECK. HMMM říkám si, ale vše fungovalo OK tak jedem a ať si svítí. Asi po 5 km jsem si vzpoměl, že jsem v týdnu měnil vzduchový filtr a současně odpojil čidlo teploty nasávaného vzduchu, abych mohl víko zvednout výš. Zastavil jsem znovu, kouknu do motoru a konektor je rozpojený. Nacvak jsem ho zpátky a od tý doby CHECK nesvítí. Jo ta skleróza
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
no co to bylo za kolinko na sani?je to docela zasadni.a jinak to byl krokac od zacatku.jedine koleno ktere by to ovlivnilo je to k posilovaci brzd.ty ostatni neudelaji tak velky rozdil.takze krokac klasicky plus mozna dira v sani
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil