Samozřejmě, že to je rozdíl i u náklaďáků, ale on má ke všemu takový diletantský přístup.peter NR píše:Neviem posúdiť, aký je rozdiel v jazdných vlastnostiach na 20t náklaďáku, ale na osobáku to rozdiel je... Ale nepatrím k tým čo si myslia, že zimáky lepia na cestu...Habron píše:Tak jsem se o tom bavil v hospodě s jedním šoférem, co už dvacet let jezdí s kamionem a ten na zimní gumy má názor úplně jasnej: "Co byste, volové, ještě chtěli, je jedno, jestli máš zimní nebo letní, když nevyjedeš, tak nevyjedeš a nic ti nepomůže" ...
Prvé obete...
Moderátoři: Blue Lanos, pejee
- Reklama
Mě v pátek vytočilo když ve zprávách říkali kolik zase bylo nehod a pak se ptali jednoho řidiče s náklaďákem jestli má zimní pneu. On jim řek že jedna pneumatika na náklaďák stojí 10 tisíc, takže přezouvat rozhodně nebude Pokud se někdo živí dopravou, tak musí snad počítat s tím že je povinen přizpůsobit provozní vlastnosti vozidla ročnímu období. Vůbec nechápu že si něco takovýho můžou dovolit, kor když každý ví že největší nebezpečí na vozovkách jsou právě kamiony a náklaďáky. Bych jim nasázel pokuty a zákaz činnosti a ono by je to šetření přešlo, šmejdy
Kia Carens 2013 - 1,6 GDi Exclusive
Vzdycky, kdyz nekdo umre, je to moc smutny .
Ale k jezdeni ted v zime. Ja sam prezouvam (a uz mam prezuto) a myslim si ze to urcite ma smysl. Ale pri tom, co sem se bavil s ridici kamionu, tak sem se hodne casto setkal s tim, ze remcali na to, ze jim majitele nechteji dat zimni gumy, ale jednim dechem hned dodavali, ze to zase neni takovy rozdil, jako si myslime my, ridici osobaku. Nevim, neumim to posoudit.
To, ze nekdo prezuje na zimni a pak jezdi, jako kdyby bylo leto, to je taky pravda a prijde mi to blaznivy. Ale uplne stejne nebezpecny (a prinejmensim stejne casty) me prijde i to, ze kdyz napadne prvni snih, najdou se ridici, kteri neustale jedoou 30-40km/h, skoro prostredkem silnice a vic ani tuk. Naposledy sem takhle potkal nekoho v Superbu, kdo takhle jel v nedeli vecer na trase Nachod-Hradec Kralove (jedna z dulezitych tras z Polska do "Evropy"), mimo obec neustale 30-35km/h na rovne a siroke silnici. Husty provoz v obou smerech. Podle meho nazoru 1 takovyhle ridic udela podstatne vic nebezpecnych situaci, nez 1 ridic, ktery specha. Po chvili uz za nim byla kolona jako hrom (mimochodem, kdyz prede mne najizdel na hlavni, tak se nenamahal s tim, aby mi dal prednost). Ja, vzhledem k tomu, ze sem byl hned za nim, sem ho predjel dost brzo a v klidu. Ale uz jen ob jedno auto za mnou sem videl, jak ho predjizdi kamion a pro ten uz to takova legrace nebude a chapu, ze pokud nekam nekdo jede s kamionem, musi prijet na cas a nemuze si dovolit celou cestu jet za nejakym ... 30km/h. Jeste navic kdyby jel porad za nim, bude se neustale prodluzovat kolona a bude porad horsi a horsi.
Meli bychom proste jezdit s rozumem, rozvahou, predvidatelne a ohleduplne. Ale to bohuzel u nas mnoho ridicu nedela .
Ale k jezdeni ted v zime. Ja sam prezouvam (a uz mam prezuto) a myslim si ze to urcite ma smysl. Ale pri tom, co sem se bavil s ridici kamionu, tak sem se hodne casto setkal s tim, ze remcali na to, ze jim majitele nechteji dat zimni gumy, ale jednim dechem hned dodavali, ze to zase neni takovy rozdil, jako si myslime my, ridici osobaku. Nevim, neumim to posoudit.
To, ze nekdo prezuje na zimni a pak jezdi, jako kdyby bylo leto, to je taky pravda a prijde mi to blaznivy. Ale uplne stejne nebezpecny (a prinejmensim stejne casty) me prijde i to, ze kdyz napadne prvni snih, najdou se ridici, kteri neustale jedoou 30-40km/h, skoro prostredkem silnice a vic ani tuk. Naposledy sem takhle potkal nekoho v Superbu, kdo takhle jel v nedeli vecer na trase Nachod-Hradec Kralove (jedna z dulezitych tras z Polska do "Evropy"), mimo obec neustale 30-35km/h na rovne a siroke silnici. Husty provoz v obou smerech. Podle meho nazoru 1 takovyhle ridic udela podstatne vic nebezpecnych situaci, nez 1 ridic, ktery specha. Po chvili uz za nim byla kolona jako hrom (mimochodem, kdyz prede mne najizdel na hlavni, tak se nenamahal s tim, aby mi dal prednost). Ja, vzhledem k tomu, ze sem byl hned za nim, sem ho predjel dost brzo a v klidu. Ale uz jen ob jedno auto za mnou sem videl, jak ho predjizdi kamion a pro ten uz to takova legrace nebude a chapu, ze pokud nekam nekdo jede s kamionem, musi prijet na cas a nemuze si dovolit celou cestu jet za nejakym ... 30km/h. Jeste navic kdyby jel porad za nim, bude se neustale prodluzovat kolona a bude porad horsi a horsi.
Meli bychom proste jezdit s rozumem, rozvahou, predvidatelne a ohleduplne. Ale to bohuzel u nas mnoho ridicu nedela .
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
V hospodě je vždycky spousta strašně moudrejch a velice chytrejch lidí, kteří dají dobrou radu...Habron píše:No a na druhou stranu jsem jel za kamarádama di hospody na Vyočinu a asi 2km před restauračkou bylo napadáno tak 50cm sněhu na cestě, tak jsem prostě seriózně zapadl. A pak jeden chytrý pán v té hospodě asi pětkrát zopakoval, že nemám lézt do zimy, když nemám zimní auto. No a jeden z těch kluků, co mě šel pomoci vyhrabat ze sněhu mu řekl, že zimní gumy jsem sice měl, ale neměl jsem zimní auto
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
- eMKa Slovensko
- Příspěvky: 2087
- Registrován: úte zář 30, 2003 20:41
- Bydliště: TN - NMnV
- Kontaktovat uživatele:
ja som prezul uz 1.11 a to bolo este pomerne teplo na tuto dobu (okolo 15 - 25 st cez den). Ale gumam to na dva tyzdne extremne neuskodi a co ked napadne zrovna poobede ked budem v robote 20 cisel snehu. istota je gulomet a hotovo.
co sa tyka gum na nakladakoch je to osemetne, 120 000 za gumy nieje zrovna malo ale roskovat zivoty soferov svojich ci druhych alebo kohokolvek kto sa prichomejtne je hlupost
co sa tyka gum na nakladakoch je to osemetne, 120 000 za gumy nieje zrovna malo ale roskovat zivoty soferov svojich ci druhych alebo kohokolvek kto sa prichomejtne je hlupost