Kluc na vypustny srob prevodovky
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Zdravím všechny matizáky
Tak jsem se dnes dokopal k výměně oleje v převodovce a k mému údivu byl ten starý krásně čistý a průzračný
i přesto jsem nalil 2l plné syntetiky a 125ml nějaké srágory na dotěsnění a oživení simerinků
tak doufám, že to v pohodě naběhá dalších 90t
Tak jsem se dnes dokopal k výměně oleje v převodovce a k mému údivu byl ten starý krásně čistý a průzračný
i přesto jsem nalil 2l plné syntetiky a 125ml nějaké srágory na dotěsnění a oživení simerinků
tak doufám, že to v pohodě naběhá dalších 90t
Joska Turnov SE 0,8 RED 1999
prodám na díly/opravu
http://www.motomencl.cz
http://kemp.kvalitne.cz
http://www.hpsporting.cz
prodám na díly/opravu
http://www.motomencl.cz
http://kemp.kvalitne.cz
http://www.hpsporting.cz
Jsem si skoro jistej, že piliny se dávají do převodovky nebo do diferencialu (dnes většinou je to v jednom oleji) proto, aby to nehučelo, tedy nedělalo bordel a ztichlo to před prodejem auta. Ticho je tak 2-3 tis. km a pak úplně sbohem, dík a čauDocent píše:No já nevím, ale na dotěsnění se snad do převodovky dávají odjakživa piliny, nejlépe dubové ?Joska píše:125ml nějaké srágory na dotěsnění
Jinak do chladiče, když tekl, se dávala cikorka (náhražka kávy) a když teče nádrž s benzínem, dá se to provizorně ucpat mýdlem
Kdysi dávno koupil kámoš Oktávku (tu normální z roku asi 1964) a moc si pochvaloval jak vybral, že motor jde fantasticky Vydrželo mu to asi 2000 km a mlátilo v něm jak když sekáš sbíječkou. Byl to automechanik, tak to rozhodil a místo lágrů na klice tam byl koženej pásek od kalhot
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502