Únik chladící kapaliny.problém
Moderátor: Blue Lanos
Při výměně kapaliny jsi měl otevřené topení ? Je to docela potřeba !
Jinak zkontroluj všechny spoje a podívej se jestli to není pumpa - teklo by to na straně u spolujezdce ( na ten spodní kryt proti vodě na klíňák). Ještě se mrkni na víčko oleje , jestli není voda v oleji - bílá emulze .
Jinak zkontroluj všechny spoje a podívej se jestli to není pumpa - teklo by to na straně u spolujezdce ( na ten spodní kryt proti vodě na klíňák). Ještě se mrkni na víčko oleje , jestli není voda v oleji - bílá emulze .
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
- Reklama
No to je zapeklité, ale když je motor rozpálený a únik malý, tak se stačí voda odpařit a nekape nikam. Až když vychladne začne to kapat na zem, proto menší louže pod autem. Ale když auto vychladne není tlak v chladicí soustavě a proto to teče míň než za provozu. Louže od antifreezu jsou vidět dlouho. Předpokládám, že jsi zkontroloval a dotáhl všechny hadicové spoje. A ještě něco, doufám že ti nepřibývá olej v motoru, to je taky jedna z cest, kam se voda může ztrácet. GOOD LUCK!
A ještě k destilované vodě, kamarád mi říkal, že do těch novejch antifreezů se má dávat obyčejná voda ne destilka, proč nevím, ale určitě se ozve Palikx nebo Petrm a uvede to na pravou míru.
A ještě k destilované vodě, kamarád mi říkal, že do těch novejch antifreezů se má dávat obyčejná voda ne destilka, proč nevím, ale určitě se ozve Palikx nebo Petrm a uvede to na pravou míru.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
jj, ještě jednou přejedu všechny spoje, nad pumpu jsem taky přemejšlel, do motoru to 100% nejde, to jsem kontroloval hned.Jak otevřený topení?? Před vypouštěním jsem jen mrknul do servisního manuálu (english version) a o topení tam nic nehovořili......mimochodem netušíš, kde to má přesně radiátor??? Já mám takovej neblahej dojem,že problém bude někde tam, před tak 2 roky byl měněnej prej se zanesl čímsi od nějakého rozleptaného dílu.......možná že to netěsní právě tam někde.To by možná vysvětlovalo pro to netopí ale zároveň se nepřehřejvá.....Tomáš píše:Při výměně kapaliny jsi měl otevřené topení ? Je to docela potřeba !
Jinak zkontroluj všechny spoje a podívej se jestli to není pumpa - teklo by to na straně u spolujezdce ( na ten spodní kryt proti vodě na klíňák). Ještě se mrkni na víčko oleje , jestli není voda v oleji - bílá emulze .
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: pon lis 14, 2005 13:09
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
..olej rozhodně nepřibývá,ani nemění barvu Nejsem sice žádnej automechoš,ale tohle bylo první po čem jsem šel.......Richard píše:No to je zapeklité, ale když je motor rozpálený a únik malý, tak se stačí voda odpařit a nekape nikam. Až když vychladne začne to kapat na zem, proto menší louže pod autem. Ale když auto vychladne není tlak v chladicí soustavě a proto to teče míň než za provozu. Louže od antifreezu jsou vidět dlouho. Předpokládám, že jsi zkontroloval a dotáhl všechny hadicové spoje. A ještě něco, doufám že ti nepřibývá olej v motoru, to je taky jedna z cest, kam se voda může ztrácet. GOOD LUCK!
A ještě k destilované vodě, kamarád mi říkal, že do těch novejch antifreezů se má dávat obyčejná voda ne destilka, proč nevím, ale určitě se ozve Palikx nebo Petrm a uvede to na pravou míru.
Mates SE 99 + AC, toho času na počátku rozumných úprav a vzájemného poznávání...
Ještě mi napadlo, že v téhle zimě při ohřátém motoru by byla vidět pára v motorovém prostoru, pokud tam je únik od někud se jakoby kouří A to, že ti nepřibývá olej je pozitivní zpráva
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Taky je to cítit , když po jízdě otevřeš kapotu jde od motoru takovej nasládlej smrad a vlhko , nevím , jak to popsat , ale já už to prostě poznám . Jinak tím otevřeným topením jsem myslel akorát naplno ten ovládací knoflík do červeného , aby se ten radiátor otevřel .......
Sponky na hadicích dotáhnout nejdou , jsou tam ty samosvory , ale pokud jsi nějakou rozpojoval je lepší dát tu sponu přesně jak je vytlačená do hadice , nemá zase takový tlak a chvíli trvá , než si opět sesedne .
Sponky na hadicích dotáhnout nejdou , jsou tam ty samosvory , ale pokud jsi nějakou rozpojoval je lepší dát tu sponu přesně jak je vytlačená do hadice , nemá zase takový tlak a chvíli trvá , než si opět sesedne .
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: pon lis 14, 2005 13:09
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Tak "záhada" s podivným únikem vyřešena. Problém spočíval v trhlince v plastu na levým konci příruby sacího potrubí (při pohledu zepředu na motor). Objeveno zcela náhodou, při volnoběhu a nižšších otáčkách v pohodě,ale při otáčkách nad 4500 z toho stříkal 15cm vysoký pramínek kapaliny. To vysvětluje ty úniky jen někdy.......když se to moc netočilo bylo asi to v poho.Takže provedena výměna, a 5492Kč je v pr....
Nicméně jak jsem se tu dočetl, nejsem rozhodně první s tímhle problémem u Matese, ale v každým případě museli bejt korejský konstruktéři asi hodně v lihu, když to s vyřešili takhle blbě...
Nicméně jak jsem se tu dočetl, nejsem rozhodně první s tímhle problémem u Matese, ale v každým případě museli bejt korejský konstruktéři asi hodně v lihu, když to s vyřešili takhle blbě...
Mates SE 99 + AC, toho času na počátku rozumných úprav a vzájemného poznávání...
Pěkný dobrý večer Minus 8 tma =holt blbá zimaRichard píše:No to je zapeklité, ale když je motor rozpálený a únik malý, tak se stačí voda odpařit a nekape nikam. Až když vychladne začne to kapat na zem, proto menší louže pod autem. Ale když auto vychladne není tlak v chladicí soustavě a proto to teče míň než za provozu. Louže od antifreezu jsou vidět dlouho. Předpokládám, že jsi zkontroloval a dotáhl všechny hadicové spoje. A ještě něco, doufám že ti nepřibývá olej v motoru, to je taky jedna z cest, kam se voda může ztrácet. GOOD LUCK!
A ještě k destilované vodě, kamarád mi říkal, že do těch novejch antifreezů se má dávat obyčejná voda ne destilka, proč nevím, ale určitě se ozve Palikx nebo Petrm a uvede to na pravou míru.
Jsem rád,že problém byl vyřešen.Když auto neznám rači se do toho moc nehrabu! Ale Ríšo proč by destilka měla vadit? To dej vědět!
Ať nám jezdí a nezlobí
tak voda do chladice je dnes uz jedno co nalejete.antifreeze ma v sobe protikorozni ochranu tak je vse v pohode.topeni nemusi byt otevrene.otvira se pouze klapka.voda proteka neustale topenim .a skoda ze jsem kouknul tak pozde uprime jsem mel podezreni hned ze zacatku na sani.tak at uz mas klid.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Destilkou rozhodně nic nezkazíte. Voda z vodovodu obsahu přece jenom nějaké křemičitany a jiné "nečistoty", které způsobují úsady (vodní kámen), dnešní nemrznoucí směsi sice tvorbu úsad přece jen potlačují, ale myslím si, že ta destilka zas tak drahá není.
Daewoo Nubira kombi, 2.0 CDX, 2000, plná výbava
stejná závada potkala mě dnesStrolda píše:Tak "záhada" s podivným únikem vyřešena. Problém spočíval v trhlince v plastu na levým konci příruby sacího potrubí (při pohledu zepředu na motor). Objeveno zcela náhodou, při volnoběhu a nižšších otáčkách v pohodě,ale při otáčkách nad 4500 z toho stříkal 15cm vysoký pramínek kapaliny. To vysvětluje ty úniky jen někdy.......když se to moc netočilo bylo asi to v poho.Takže provedena výměna, a 5492Kč je v pr....
Nicméně jak jsem se tu dočetl, nejsem rozhodně první s tímhle problémem u Matese, ale v každým případě museli bejt korejský konstruktéři asi hodně v lihu, když to s vyřešili takhle blbě...
ten plast asi nepude svařit nebo zalepit co?
těch 5492,- je i s prací nebo jen díl?
Joska Turnov SE 0,8 RED 1999
prodám na díly/opravu
http://www.motomencl.cz
http://kemp.kvalitne.cz
http://www.hpsporting.cz
prodám na díly/opravu
http://www.motomencl.cz
http://kemp.kvalitne.cz
http://www.hpsporting.cz