teplo v auticku:-)
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
No nazdar kolega. Vies mi poradit? Kurilo to v pohode. Cez viked som menil chladiacu ale tak, ze som odpojil vrchnu hadicku od nadrzky a nechal som vytiect asi 3L vody pri nastartovanom motore a potom som postupne dolial 3L nemrzky aby sa to pemiesalo. Prestalo to kurit. Myslel som ze som ho zavzdusnil a staci trochu pojazdit. Uz som nabehal cez 300km a stale nic tak to v tom nebude. Pocul som ze by to mohlo byt aj vieckom nadrzky. Co s tym? Ide strasna zima!!!
právě že jak to topí tobě po 8-mi min., tak mě po 15-ti a 20km v pedálech termostat starý 5 měs(na91stupnu), lepší to asi nebude, je těžké se dostat k radiátoru, že bych ho vyndal a něčím prolil...?petrm píše:No tak to bych asi zešílel já mám do práce 7,5 kilometru a než tam dojedu tak topení maximálně ve dvou třetinách stahuju na míň jelikož když ho nestáhnu vylezu z auta jak ze sauny úplně rudý tváře . Lidi co to máte za auta já fakt denně jezdím v několika autech a ty všechny topí dobře a nikdo si nestěžuje a kdo si stěžuje tak má špatnej termostat
Naposledy upravil(a) Olda dne čtv lis 03, 2005 20:34, celkem upraveno 1 x.
Neviem presne ako to je na espere, ale na R5ke som mal v najvyššom bode chladiacej sústavy odvzduš. ventil - bolo ho treba povoliť, až kým z neho nešla voda - potom kúril jak besný... neviem či ti to pomôžetulo píše:No nazdar kolega. Vies mi poradit? Kurilo to v pohode. Cez viked som menil chladiacu ale tak, ze som odpojil vrchnu hadicku od nadrzky a nechal som vytiect asi 3L vody pri nastartovanom motore a potom som postupne dolial 3L nemrzky aby sa to pemiesalo. Prestalo to kurit. Myslel som ze som ho zavzdusnil a staci trochu pojazdit. Uz som nabehal cez 300km a stale nic tak to v tom nebude. Pocul som ze by to mohlo byt aj vieckom nadrzky. Co s tym? Ide strasna zima!!!
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
ex: Espero 1.5 16V
Tulo, taký problém mám aj ja, už ROK a nikto mi neporadil
ale, keď využijem logické myslenie, tak ak Ti (nám) to kúrilo pred tým a nemanipuloval si s tým viečkom, tak vo viečku to nebude...
Espero má vraj samoodvzdušnenie, len neviem koľko km treba najazdiť
Ja som najazdil "iba" 20 000 km a nič
Ale zase logicky, ak by to bolo zavzdušnené, už by sa to prejavilo aj inak...
A radiátor nieje v najvyššom bode...
A preto si myslím, že (aspoň v mojom prípade) sa zapchal (pripchal) radiátor
Rozmýšľam, že keď som to posral "gebuzinou" tak to budem musieť aj "odsrať" nejakou inou "gebuzinou"... Neviete o nejakej???
Alebo ešte inak: Odvzdušňuje sa radiátor samostatne??? Ak áno, AKO???
ale, keď využijem logické myslenie, tak ak Ti (nám) to kúrilo pred tým a nemanipuloval si s tým viečkom, tak vo viečku to nebude...
Espero má vraj samoodvzdušnenie, len neviem koľko km treba najazdiť
Ja som najazdil "iba" 20 000 km a nič
Ale zase logicky, ak by to bolo zavzdušnené, už by sa to prejavilo aj inak...
A radiátor nieje v najvyššom bode...
A preto si myslím, že (aspoň v mojom prípade) sa zapchal (pripchal) radiátor
Rozmýšľam, že keď som to posral "gebuzinou" tak to budem musieť aj "odsrať" nejakou inou "gebuzinou"... Neviete o nejakej???
Alebo ešte inak: Odvzdušňuje sa radiátor samostatne??? Ak áno, AKO???
už som vo vedľajšej téme spomínal, že aj ja tam mám takú gebuzinu, tak keď zoženieš tú odpchávaciu, daj vedieť, nech nemáme obidvaja na polici rad zapchávacích a odpchávacích gebuzínRoSta píše: Rozmýšľam, že keď som to posral "gebuzinou" tak to budem musieť aj "odsrať" nejakou inou "gebuzinou"... Neviete o nejakej???
Alebo ešte inak: Odvzdušňuje sa radiátor samostatne??? Ak áno, AKO???
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
ex: Espero 1.5 16V
kurenie
Tak borci uz to mam na poriadku. Netreba vobec jazdit stovky km. Treba ho len pekne odstavit a dat mu riadne na p..u. Nastartoval som, dal motor na pracovnu teplotu, dal dole viecko z nadrzky [pozor pali] a riadne podupal na plyn kym sa to neodvzdusnilo. Bolo to sprevadzane straslivym zabublanim a spliechanim nemrzky ale uz mam hyc. Vela stastia.
nevim kluci jak je to mozne.ale me se to teda jeste nestalo.odvzdusnuje se to samo a nemusi se ani povolovat vicko .staci uplne ohrat az sepne ventilator nebo tesne pred tim (hlavne musi být teply chladic)a pak drzet v otackach motor (staci chvilku)jestlize funguje vodni pumpa musi se to odvzdusnit.pak se necha vychladnout a eventuelne dolije chlad kapalina.
Tak hodne zdaru
Tak hodne zdaru
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- j.verny
- Příspěvky: 53
- Registrován: úte čer 14, 2005 01:02
- Bydliště: Děčínsko, sev.čechy, ČR
- Kontaktovat uživatele:
Teplo / zima v autě...
Tak nám jde zima a mě začínaj problémy...
Do teď ,mi auto topilo myslím dobře. Poslední dobou (tak týden) se mi zdá, že se něco děje.
Studené auto, nastartuju a jedu. Po nějaké době ručička teploměru vyleze asi do jedné třetiny (tak to bylo vždy) a hned na to klesá dolu. Nakonec spadne až dolu. Občas se meličko pohne (tak 1mm) nahoru a hned zase klesne.
Auto, ale topí. Vzduch sice není horký, ale topí...
Myslíte, že je to také termostat???
Do teď ,mi auto topilo myslím dobře. Poslední dobou (tak týden) se mi zdá, že se něco děje.
Studené auto, nastartuju a jedu. Po nějaké době ručička teploměru vyleze asi do jedné třetiny (tak to bylo vždy) a hned na to klesá dolu. Nakonec spadne až dolu. Občas se meličko pohne (tak 1mm) nahoru a hned zase klesne.
Auto, ale topí. Vzduch sice není horký, ale topí...
Myslíte, že je to také termostat???
Espero 1.8 CD, černá metal., Korea, plná výbava... Jsem happy
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
TERMOSTAT
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Mne to po jednom predbiehani akosi prestalo kurit uplne. Takze som chytro nasiel najblizsie parkovisko (asi 5km) a tam som zistil, ze sa mi vytiahol natrubok (ten najtensi a expanzky a nemrzka mi vystriekala cely motorovy priestor. Takze hodinu som to nechal chladnut a rozmrazoval destilku z kufru, aby som zaplnil expanzku aspon trochu.
PO nastartovani bol problem z volnobehom, lebo asi nebolo zaplavene cisdlo teploty vody, ale nakoniec sa to odvzdusnilo samo po par km a uz to islo. Este som dolial aj nemrzku a okrem zaflakanej kapoty od G12 neostaly ziadne znaky problemu.
PO nastartovani bol problem z volnobehom, lebo asi nebolo zaplavene cisdlo teploty vody, ale nakoniec sa to odvzdusnilo samo po par km a uz to islo. Este som dolial aj nemrzku a okrem zaflakanej kapoty od G12 neostaly ziadne znaky problemu.