Zimní dečka před chladič
Moderátor: Blue Lanos
Zimní dečka před chladič
Nazdar všichni.
Nerad zakládám nové téma, ale jinde jsem to nenašel.
Mám Espero zatím tři měsíce a nemám s ním moc zkušeností.
Se snižující se teplotou ovzduší se snižuje také teplota motoru při standartní jízdě.
Samozřejmě mě napadlo - dečka před chladič.
Jenže mi to připadá jako řešení, které se hodí spíš na škodovku, než na 7 let staré auto střední třídy.
Chci se zeptat na Vaše zkušenosti s touto problematikou.
Jestli se normálně udrží i v zimě na standartní teplotě, budu asi muset hledat problém v regulaci teploty.
Díky za názory.
Jinak Espero na mě udělalo dojem. Je dobrý.
Nerad zakládám nové téma, ale jinde jsem to nenašel.
Mám Espero zatím tři měsíce a nemám s ním moc zkušeností.
Se snižující se teplotou ovzduší se snižuje také teplota motoru při standartní jízdě.
Samozřejmě mě napadlo - dečka před chladič.
Jenže mi to připadá jako řešení, které se hodí spíš na škodovku, než na 7 let staré auto střední třídy.
Chci se zeptat na Vaše zkušenosti s touto problematikou.
Jestli se normálně udrží i v zimě na standartní teplotě, budu asi muset hledat problém v regulaci teploty.
Díky za názory.
Jinak Espero na mě udělalo dojem. Je dobrý.
- Reklama
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
...no neviem ci to pomoze ked mame tam termostat a pokial funguje tak ako ma tak nema pustit hned do motora tu studenu vodu ale koluje len v motore a az sa zohreje tak az pak sa otvara cely okruh. Ale nie som mechanik to som len tu pochytil od skusenejsich ze petre a pilixi
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Decka sa podla mna ma pouzivat len na tie auta na ktore ju odporuca vyrobca auta. A espero ani skodovka take auto nie su.
Akurat mna ani skodovka ani espero nechce pocuvat. Obe maju vymeneny termostat, cerstvu nemrzku 1:1 s destilkou (espero G12 - ozaj ma/moze sa G12 (ruzova) riedit s vodou?, v servise mi tvrdili ze castrol G12 sa nesmie riedit, ale valvoline capovany z autodielov sa riedit ma (podla listu co mi ukazali)) (skodovka G48 aspon myslim ze zeleno modrej sa tak nadava) a ani jedno auto nechce na teplomeri ukazovat teplotu ako ma. Espero ostane na druhej ciarke zdola (teda prva ciarka zacina stupnica a spominana druha konci prvy dielik). Kedze neviem aky odpor ma mat teplomer pri zahriatom motore a ani kde ten teplomer je neviem kde je chyba.
Akurat mna ani skodovka ani espero nechce pocuvat. Obe maju vymeneny termostat, cerstvu nemrzku 1:1 s destilkou (espero G12 - ozaj ma/moze sa G12 (ruzova) riedit s vodou?, v servise mi tvrdili ze castrol G12 sa nesmie riedit, ale valvoline capovany z autodielov sa riedit ma (podla listu co mi ukazali)) (skodovka G48 aspon myslim ze zeleno modrej sa tak nadava) a ani jedno auto nechce na teplomeri ukazovat teplotu ako ma. Espero ostane na druhej ciarke zdola (teda prva ciarka zacina stupnica a spominana druha konci prvy dielik). Kedze neviem aky odpor ma mat teplomer pri zahriatom motore a ani kde ten teplomer je neviem kde je chyba.
Myslím, že i v zimě by měla být teplota motoru (nebo spíš chladící kapaliny) stejná jako v létě. Akorát to prostě po rozjezdu trvá trochu déle. U mého šestnáctiletého Racera se chladící kapalina na normální teplotu ohřeje v létě asi po 1,5 km a v zimě asi po 2,5 až 3 km.
S tou dečkou jsem si vzpomněl na starého Oltcita, který byl chudák vzduchem chlazený a v zimě neustále vzduchem podchlazený
S tou dečkou jsem si vzpomněl na starého Oltcita, který byl chudák vzduchem chlazený a v zimě neustále vzduchem podchlazený
Daewoo Racer TF 19 1.5 sedan '89
No to je paráda, to je jedinný auto který v zimě musíš honit, už vím proč o něm Rebro furt básníNemesis píše:Myslím, že i v zimě by měla být teplota motoru (nebo spíš chladící kapaliny) stejná jako v létě. Akorát to prostě po rozjezdu trvá trochu déle. U mého šestnáctiletého Racera se chladící kapalina na normální teplotu ohřeje v létě asi po 1,5 km a v zimě asi po 2,5 až 3 km.
S tou dečkou jsem si vzpomněl na starého Oltcita, který byl chudák vzduchem chlazený a v zimě neustále vzduchem podchlazený
Re: dečka
Zdar. Shodou okolností jsem Olcita taky měl a ten opravdu potřebovat ze předu prakticky utěsnit, aby byl schopen trochu zatopit (bydlím v Žacléři - takže zimy opravdu slušný).
Taky si myslím, že Honzík (tak mi Espero pojmenovala moje žena) má asi problém s termostatem. Jen se nebojím zeptat, když mi zkušenosti opravdu chybí a bytostně nedůvěřuji značkovým servisům - i když mi nedávno medvědí službu udělal i jinak velmi šikovný opravář.
Pro zajímavost. Opravoval mi výfuk a zapoměl odpojit aku a počítač.
Paměť počítače dostala takovou facku, že motor měl charakteristiku starého dieselu (výkon tak 30k při 2000 ot.).
Díky za typy. Bobo
Taky si myslím, že Honzík (tak mi Espero pojmenovala moje žena) má asi problém s termostatem. Jen se nebojím zeptat, když mi zkušenosti opravdu chybí a bytostně nedůvěřuji značkovým servisům - i když mi nedávno medvědí službu udělal i jinak velmi šikovný opravář.
Pro zajímavost. Opravoval mi výfuk a zapoměl odpojit aku a počítač.
Paměť počítače dostala takovou facku, že motor měl charakteristiku starého dieselu (výkon tak 30k při 2000 ot.).
Díky za typy. Bobo
Daewoo Espero 2.0 CD, Peugeot 306 D
Chcete vědět jak koupit novou káru a zaplatit co nejmíň?
NOVINKA na trhu financování nových vozů
Chcete vědět jak koupit novou káru a zaplatit co nejmíň?
NOVINKA na trhu financování nových vozů
V prvú zimu, čo som kúpil Espresso, kúrilo ako divé a to boli mrazy ako sviňa...
Potom som si všimol, že slzí chladič...
Facol som do toho takú gebuzinu a bol pokoj...
Po čase opäť a zase bol pokoj...
Potom som sa rozhodol, že ten chladič vymením a zase bol pokoj...
Až vlani na jeseň, keď som dal vymeniť tesnenie pod hlavou a auto stálo vypustené asi tri dni tak prestalo kúriť... sviňa...
Skúšal som asi všetko, čo sa dalo...
Myslím si, že tá gebuzina zaschla v radiátore a spôsobila že je skoro nepriechodný... ale možno sa mýlim...
A tak som sa uchýlil ku kartónu, ktorý som už aj teraz vložil medzi chladiče (mám klímu). Nie je to síce to čo pred tým, ale aspoň nezamrznem...
No, proste mám zimu aj v lete, aj v zime...
Potom som si všimol, že slzí chladič...
Facol som do toho takú gebuzinu a bol pokoj...
Po čase opäť a zase bol pokoj...
Potom som sa rozhodol, že ten chladič vymením a zase bol pokoj...
Až vlani na jeseň, keď som dal vymeniť tesnenie pod hlavou a auto stálo vypustené asi tri dni tak prestalo kúriť... sviňa...
Skúšal som asi všetko, čo sa dalo...
Myslím si, že tá gebuzina zaschla v radiátore a spôsobila že je skoro nepriechodný... ale možno sa mýlim...
A tak som sa uchýlil ku kartónu, ktorý som už aj teraz vložil medzi chladiče (mám klímu). Nie je to síce to čo pred tým, ale aspoň nezamrznem...
No, proste mám zimu aj v lete, aj v zime...
Pěkný dobrý večerpeter NR píše:Tak tú "takú gebuzinu" proti "slzeniu" mám aj ja , dúfam, že túto zimu neprídem o teplo...
Právě půlnoc tak dobré ráno!
Nevím co je to gebuzina ale my jsme dřív/,když to někde slzelo/nalili
nejlépe meltu/kafe/! A potom když člověk otevřel chladič tak to mělo tu zprávnou vůni
Ať nám jezdí a nezlobí i bez kafe!