CRASH TEST - aneb v čem jezdíme

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Poki
Příspěvky: 6
Registrován: pát bře 18, 2005 00:45

CRASH TEST - aneb v čem jezdíme

Příspěvek od Poki »

Reklama
 

Uživatelský avatar
RoSta
Příspěvky: 613
Registrován: ned říj 03, 2004 23:19
Bydliště: PRIEVIDZA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RoSta »

Poki, už sa to tu raz preberalo, niekde to tu určite je...

Nexia, ktorá je na tých stránkach (na ktoré máš nefunkčný odkaz), nie je Nexia na ktorých sa vozíte... pokiaľ si ju teda nekupoval v Uzbekistane... teda ak vlastne máš Nexiu...
http://www.TAXAMETER.sk
Ford Mondeo 1,6 LPG
Ex: Espero 1,5 LPG
Zrušenie ESPERA a dovoz MONDEA...
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Poki, že Nexia není super bezpečné auto se už dávno ví, doloženo několika crashtesty i fotkami, takže nic nového pod sluncem... Ve své době ale byla v crashtestech velice dobrá!

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
Radmont
Příspěvky: 637
Registrován: pát dub 09, 2004 16:23
Bydliště: Žilina

Příspěvek od Radmont »

staci sa pozriet na crash testy aut vyrabanych v tej dobe co nexia a je to velmi podobne aj u renomovanych znaciek
Peugeot 307 Break, 1,6, 110k
Uživatelský avatar
fireman
Příspěvky: 1464
Registrován: pát bře 25, 2005 05:30
Bydliště: TRNAVA - SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fireman »

no chcel by som vidiet pre porovnanie crash test foobie
NEXIA 1.5 16V 67kW DOHC
smajlici DELETED aby bol eMKas spokojny
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Tak Fabca samozrejme dopadne podstatne lip, vzdyt mezi tema autama je nejaka ta generace:
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... 1=1&id2=75
a jen pro porovnani "novinka" z Ciny:
http://landwind.bootnetworks.com/
(u toho me hodne zklamal ten Ford :( )
Reverend.

Příspěvek od Reverend. »

Fúha, ten Fordak by som si teda rozmyslel :? a to je len 64kmh :!:
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Reverend. píše:Fúha, ten Fordak by som si teda rozmyslel :? a to je len 64kmh :!:
Presne tak, a pritom kdyz ho vidim, tak bych si rekl, velky auto, to kdyz naboura, tak to musi byt bezpecny a ono ouha :(.
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

No asi je rozdíl v energii, která se má utlumit, ty teréňáky váží přes 2 t a zastavit musí taky na stejném kousku. Taky se mi výsledky moc nelíbí, ale když se to semele na silnici, tak je výsledek určitě lepší ve prospěch teréňáku. Když do sebe totiž řachne např Fabie s takovým hovadem, tak rychlost toho džípu se sníží z nárazovejch 50 na cca 25, ale Fabka z 50 pojede -25, tedy cca 75 km a v tom případě bych asi vsadil na ten teréňák :cry: :cry: :cry: :cry:
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Richard píše:No asi je rozdíl v energii, která se má utlumit, ty teréňáky váží přes 2 t a zastavit musí taky na stejném kousku. Taky se mi výsledky moc nelíbí, ale když se to semele na silnici, tak je výsledek určitě lepší ve prospěch teréňáku. Když do sebe totiž řachne např Fabie s takovým hovadem, tak rychlost toho džípu se sníží z nárazovejch 50 na cca 25, ale Fabka z 50 pojede -25, tedy cca 75 km a v tom případě bych asi vsadil na ten teréňák :cry: :cry: :cry: :cry:
Problem bych spis videl v rozdilu ve vysce toho offroadu a Fabie. Ze by se Fabie narvala pod nej.
Reverend.

Příspěvek od Reverend. »

Ale ani Tuareg nevazi tonu a oskar vyzera v pohode. ;)
Ten cinan je fejsliftovana Frontera a pocul som ze original bol na tom lepsie. Chcelo by to foto na porovnanie.
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

To snad neni ani faceliftovana Frontera, je skoro okopirovana, a original Opel taky nic moc:
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =9&id2=125
Uživatelský avatar
mrk
Příspěvky: 2098
Registrován: pát led 23, 2004 19:51
Bydliště: Piešťany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrk »

tak tak, je okopirovana. cinania su schopni okopirovat akekolvek auto.
Daewoo Lanos 1.5
Škoda Octavia 1.6
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Richard píše:No asi je rozdíl v energii, která se má utlumit, ty teréňáky váží přes 2 t a zastavit musí taky na stejném kousku. Taky se mi výsledky moc nelíbí, ale když se to semele na silnici, tak je výsledek určitě lepší ve prospěch teréňáku. Když do sebe totiž řachne např Fabie s takovým hovadem, tak rychlost toho džípu se sníží z nárazovejch 50 na cca 25, ale Fabka z 50 pojede -25, tedy cca 75 km a v tom případě bych asi vsadil na ten teréňák :cry: :cry: :cry: :cry:
Porad o tom premyslim, ale nejsem fyzik.
Muj odhad:
Beru, ze "offroad" ma 2 tuny, "Fabie" 1 tunu, obe auta jedou 50 km/h.
Pokud by se vzalo, ze ta auta jsou izolovana soustava, tak hybnost (p=m*v) soustavy musi zustat stejna. Z toho my vyslo, ze auta se po srazce pohybovala rychlosti 16.8 km/h ve smeru offroadu. Pri srazce je deformace umerna zmene kineticke energie (T=1/2*m*(v^2)). Ted uz se da spocitat kineticka energie soustavy pred srazkou a po ni a rozdil mezi nima. Tento rozdil se ihned po srazce rozdeli stejnym dilem mezi obe auta na jejich deformaci. A kdyz sem pak prepocital, jake rychlosti narazu do zdi by dana energie odpovidala vzhledem k hmotnosti vozu, tak mi vyslo, ze by to bylo jako kdyby "offroad" narazil v 41 km/h do zdi a "Fabia" v 58 km/h do zdi.
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Děkuju za úplné objasnění nárazového děje :D
No myslím, že jsem se moc nesekl, každopádně bych byl radši v tom offroadu :lol: :lol: :lol:
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“