Rachot od praveho predneho kolesa a porucha ABS
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Asi se chtěli napakovat . Ono když tam příjdeš jako lajk , tak toho napočítají , že se divíš , ale pokud dáš znát , že tomu trošku rozumíš , uplně otočí. To ozubení na kloubech ( pro ABS) není možné ubrousit , není tam o co, je to jak fréza , to by ti to spíš ubrousilo všechno okolo , včetně čidel , ale samotné ozubení musí vydržet.
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Ono by si sa divil, fakt bolo trochu zbrusene o cidlo, to bolo samozrejme tiez riadne nacate. Lenze na tom ozubeni moc nezalezi, dolezite je, aby tam akesi zuby boli, aby davalo cievke (snimacu impulz). Teraz to fabci v pohode. (este sme museli snimac trochu priblizit zubom, aby tam bola mensia medzera.)
Daewoo Lanos 1,5 SX 12/97
tak ja sem mel podobnej problem s ABS a nedavno sem to spravil tim, ze sem pri parkovani omylem trosku razantnejc sjel prednim kolem z obrubniku... no a od ty doby to funguje jak ma
nechce nekdo opravit auto?
nechce nekdo opravit auto?
Daewoo Lanos 1.6SX 5dv HB, 2xABG, ABS, klima, r.v.1999, najeto 53000;
hardcore tuning vyfuku (proste rezavej jako prase), karoserie na mnoha mistech vylepsena skrabanci...
hardcore tuning vyfuku (proste rezavej jako prase), karoserie na mnoha mistech vylepsena skrabanci...
Clovece, ak to auto na obr. je skutocne tvoje, tak to mame tu istu farbu. Asi len tymto farbam sa kazilo ABSsmidra píše:tak ja sem mel podobnej problem s ABS a nedavno sem to spravil tim, ze sem pri parkovani omylem trosku razantnejc sjel prednim kolem z obrubniku... no a od ty doby to funguje jak ma
nechce nekdo opravit auto?
Daewoo Lanos 1,5 SX 12/97
Rachocení ABS
Postřehy z dnešního pokusu o odstranění závady : V mém případě to čidla ABS nejsou. Po marných pokusech a neustálem rachocení při rozetí po nastartování jsme přední čidla oddálili, aby nespínaly. Bohužel zadní ABS sepnou a dělá to to samé. Nemá někdo prosím schéma, jak ABS pracuje a jak vypadá jenotka zevnitř? Pokud je tam nějaké tlakovací čerpadlo, dělá to podle mě ono.
Pokud jsem dobře pochopil princip funkce čidel na předních kolech, reagují na ozubení. Když se čidla posunuly do větší vzdálenosti od ozubení, nepoznají, že kola se roztočily a ABS se neaktivuje (tzn. zůstane nefunkční). Dokud bylo auto na špalcích, přední kola se mohly točit jak chtěly a ABS nepoznalo, že auto se rozjelo. Když se postavilo na všechny kola, zvuk zarachocení se ozval znovu... ABS aktivovaly zadní čidla. Pokud bych chtěl aby ABS nepoznalo, že se má aktivovat, musel bych podobně odstavit i ty zadní. Ideální by byla situace bez rachocení a plné funkčnosti ABS, ale to je asi tak na výměnu jednotky.
Asi tak a nebo by šlo odpojit všechny zásuvky co vedou do čidel a možná se nebude ani rozsvicet chyba ale tím si nejsem jist kdyby bylo odpojený jen jedno čidlo bylo by jasný že to nejde chybu a rozsvítí kontrolku ale když nebude ukazovat ani jedno tak možná jinak bude chyba opravdu v čerpadle ABS už sem to jednou řešil dělalo to taky divný zvuky z motoru ABS
Poodle všeho to na čerpadlo ABS vypadá. Kolik může stát taková sranda? Možná se pletu, ale podle selského rozumu je jedno, jestli odpojím jedno čidlo, nebo všechny a ABS svítit bude. Když byly ve vzduchu přední kola a čidla odpojeny, ABS nebylo aktivované při simulaci jízdy na špalcích a kontrolka svítila.