Nahle chcipnuti motoru - vypnuti brzd,posilovace - vi nekdo?

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Uživatelský avatar
DREAM
Příspěvky: 691
Registrován: stř čer 29, 2005 17:15
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Nahle chcipnuti motoru - vypnuti brzd,posilovace - vi nekdo?

Příspěvek od DREAM »

Tak jsem dneska najezdil 500km a 3x se me stala vec s ktery jsem totalne vyrizenej a bylo to docela nebezpecny.

Asi pri nizkych otackach najednou auto zacne klepat a 3x se me stalo ze auto chciplo a vypnul se posilovac , brzdy - auto bylo neovladatelny , musel jsem zabrzdit na rucku - nastartovat a jelo se dal.

Nevite nekdo vim by to mohlo bejt? Jedu zitra do daewoo servisu,ale nevim aby me nenatah , jedu tam poprvy. diky za cokoliv co Vas napadne.
NUBIRA COMBI I 99:106k, lpg v rezerve(40l),fólie,ladak :(
e-shopy a weby za 999,- na DREAMMEDIA.CZ
DAEWOO/NUBIRA/LACETTI PORTÁL DAEWOO.ZDE.CZ
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 406
Registrován: ned čer 05, 2005 14:09
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od Mirek »

U Astry se mi to stalo, když jsem měl v háji baterku.
Kalos sedan 1,4 16V r. v. 2005
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

no me tohle delalo Espero, kdyz se mi pomalu zadiral EGR ventil ( volnobezny ventil), pri normalnich podminkach pri ubrani plynu dorovnava bohatost smesi a drzi otacky za jizdy lehce na 1000 a pri zastaveni to sunda na asi 800, no a kdyz blbne tak ty otacky nedorovna no a pri brzdeni jelikoz posiluje posilovac brzd kterej je podtlakovej tak to normalne chcipne. To ze to nebrzdi a nezataci se ti jenom zda jenom se musi pouzit sila :D :D
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
Uživatelský avatar
Sato
Příspěvky: 434
Registrován: čtv srp 12, 2004 09:58
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sato »

Tak tento problem som mal aj ja, ale chvala Bohu uz to samo prestalo...
Tu sa to riesilo ale nevyriesilo....
https://www.chevroletclub.cz////viewtopic.php?t=1400
R.I.P

aktuálne: Renault Megane III. 1.6 16V 100k
Docent
Příspěvky: 1228
Registrován: ned bře 13, 2005 10:22

Re: Nahle chcipnuti motoru - vypnuti brzd,posilovace - vi ne

Příspěvek od Docent »

DREAM píše:Asi pri nizkych otackach najednou auto zacne klepat a 3x se me stalo ze auto chciplo a vypnul se posilovac , brzdy - auto bylo neovladatelny , musel jsem zabrzdit na rucku - nastartovat a jelo se dal.
Nevím jak posilovač (řízení), ale posilovač brzd rozhodně neztratí účinnost okamžitě po vypnutí motoru, alespoň u normálních aut, s kterými jsem jezdil - Favorit, Peugeot 205, Š120, Fóbie, Escort, Matiz...
Uživatelský avatar
Sato
Příspěvky: 434
Registrován: čtv srp 12, 2004 09:58
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Nahle chcipnuti motoru - vypnuti brzd,posilovace - vi ne

Příspěvek od Sato »

Docent píše:
DREAM píše:Asi pri nizkych otackach najednou auto zacne klepat a 3x se me stalo ze auto chciplo a vypnul se posilovac , brzdy - auto bylo neovladatelny , musel jsem zabrzdit na rucku - nastartovat a jelo se dal.
Nevím jak posilovač (řízení), ale posilovač brzd rozhodně neztratí účinnost okamžitě po vypnutí motoru, alespoň u normálních aut, s kterými jsem jezdil - Favorit, Peugeot 205, Š120, Fóbie, Escort, Matiz...
No na Espere po vypnuti motora je posilovac brzd nefunkcny,pedal je tuhy...
R.I.P

aktuálne: Renault Megane III. 1.6 16V 100k
Docent
Příspěvky: 1228
Registrován: ned bře 13, 2005 10:22

Příspěvek od Docent »

To je u všech aut, ale ne hned, běžně vypínám motor, pokud stojím v zácpě někde v kopci (směrem dolů :roll: ), 3-4x auto zabrzdí ještě s posilovacím účinkem, pak už se do pedálu musím pořádně opřít... Espero může mít třeba posilovač na jiném principu, ale moc se mně to nezdá, jezdil už jsem s lecčíms a stejně se chovala třeba Š1203 před 20 lety...
Uživatelský avatar
Sato
Příspěvky: 434
Registrován: čtv srp 12, 2004 09:58
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sato »

OK. Len vtedy vies ze si motor vypol... Ine je ked ti vypne posilovac brzd pri posuvani v zapche a ine pocas jazdy ked ides vyssou rychlostou. Keby ti vypol necakane pocas jazdy niekde v zakrute bol by si pekne prekvapeny...
R.I.P

aktuálne: Renault Megane III. 1.6 16V 100k
Docent
Příspěvky: 1228
Registrován: ned bře 13, 2005 10:22

Příspěvek od Docent »

Myslím si, že je jedno, jestli vypnu motor sám nebo jestli se mně sám vypne, prostě po vypnutí posilovač brzd ještě chvíli funguje, zřejmě bude rozdíl v tom, že z toho kopce se posunuji minimální rychlostí, takže na zabrždění nepotřebuji moc energie a tudíž mně stačí na 3-4 zabrždění, kdežto při normální jízdě při prvním zabrždění posilovač zabere, ale energie nestačí ani na to jedno brždění...
Uživatelský avatar
DREAM
Příspěvky: 691
Registrován: stř čer 29, 2005 17:15
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DREAM »

Sato píše:Tak tento problem som mal aj ja, ale chvala Bohu uz to samo prestalo...
Tu sa to riesilo ale nevyriesilo....
https://www.chevroletclub.cz////viewtopic.php?t=1400
zapomel jsem napsat,ze jezdim na LPG

super link Rosta to tam popsal presne jak se me to stava..taky to mam pri prerazovani v zatacce .. radim v zatacce :// no muj mechanik rikal,ze to je serizeni kompletni volnobehu a ruznych jinych veci .. no tak uvidim..

jinak se me zda,ze IHNED po zhasnuti motoru v tomto pripade je pedal brzdy necinny /tvrdy neda se prosalpnout/ a volant jde hooooooodne ztuha o par cm otocit - nic moc pocit .. spis koledujici si o bouracku...

jinak diky za pomoc a napady
NUBIRA COMBI I 99:106k, lpg v rezerve(40l),fólie,ladak :(
e-shopy a weby za 999,- na DREAMMEDIA.CZ
DAEWOO/NUBIRA/LACETTI PORTÁL DAEWOO.ZDE.CZ
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

to co pise ten Rosta je nesmysl, to chcipani nema s elektrikou nic spolecneho ( tedy s odberem) je to opravdu vec poklesu otacek a neschopnost jejich dorovnani ( protoze funguje pouze to co je shopna dorovnat jednotka predstihem a vstriky) je to opravdu s nejvetsi pravdepodobnosti ten ventil. Oprava stala 800 Kc za ventil z vrakoviste Opel , kterej na 2lt pasuje. Poud jezdis na LPG tak to ti neporadim ale reseni bych hladal taky tam
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
Uživatelský avatar
DREAM
Příspěvky: 691
Registrován: stř čer 29, 2005 17:15
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DREAM »

ted ctu ze se to objevuje i u problemu z palivovym cerpadlem .. no je fakt ze jsem posledni dobou nemel money a dojel jsem 2x nadrz jak benzin tak plyn asi uplne do sucha..
NUBIRA COMBI I 99:106k, lpg v rezerve(40l),fólie,ladak :(
e-shopy a weby za 999,- na DREAMMEDIA.CZ
DAEWOO/NUBIRA/LACETTI PORTÁL DAEWOO.ZDE.CZ
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Pokud vypneš motor a není rozdíl jestli chcípne nebo ho vypneš klíčkem, měl by posilovač brzd tak cca 3-4x fungovat normálně, a až pak ztuhnout a jako nebrzdit, brzdí to ale musel by na to šlápnout slon :lol: :lol: Jinak poilovač řízení je OUT ihned, tak se točí volantem těžko. Mrkni i na hadici od sacího potrubí k posilovači a okoukni všechny hadice a hadičky jdoucí do sání. když ti to bude někudy přisávat tzv. falešnej vzduch, bude mít jednotka problém zřejmě právě s volnoběhem. Kvůli hlavně volnoběhu tam je ten krokový motorek, a když tam funí ještě někudy jinudy, no nevím. Jinak v tom připojení k posilovači brzd je zpětný ventil a podtlak by měl chvíli v posilovači vydržet. :!: :!:
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Franta
Příspěvky: 255
Registrován: pát dub 02, 2004 10:41
Bydliště: Praha Západ Štěchovice-NUBIRA I + LACETTI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Franta »

Před přestavbou na LPG se mi také několikrát stalo, že motor z ničeho nic zhebnul. Vspomínám si moc dobře na to, že to bylo na sídlišti START před barákem rovinka cca 100m pravoúhlá zatáčka do prava rovinka cca 20m a zase pravoúhlá zatáčka do prava a skončil jsem v protisměru těsně před zaparkovaným náklaďákem. Průběh naprosto stejnej prvně stvrdne brzda a posilovač je téměř okamžitě tuhej. Brzdy brzdí, ale musí se víc šlapat. Pokud by to nebrzdilo tak jsem zapasovanej pod náklaď ák. Po této skušenosti jsem rozebral krokovej motorek na sání - provedl vyčištění motorku + škrtící jehly a hlavně celého bloku klapky. Byl tam pěknej humus. Ten se tam bere z odvětrání skříně motoru (olejové páry...). Po tomto zásahu a hlavně prostříknutí potenciometru polohy škrtíci klapky vše OK.
Franta
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]
Uživatelský avatar
DREAM
Příspěvky: 691
Registrován: stř čer 29, 2005 17:15
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DREAM »

franto diiiiikkkkkkyyyyy ses borec .. v sobotu jedu k mechanikovi,tak mu toto vytisknu ... urcite to pomnuze ... diky moc jeste jednou ... je to fakt o hub..
NUBIRA COMBI I 99:106k, lpg v rezerve(40l),fólie,ladak :(
e-shopy a weby za 999,- na DREAMMEDIA.CZ
DAEWOO/NUBIRA/LACETTI PORTÁL DAEWOO.ZDE.CZ
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“