Uhnilo to

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
Akri
Příspěvky: 4273
Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Akri »

ta tam budete davat cokoliv pratele, tak by to melo vzdy byt na bazi asfaltu, neprelakovatelne barvou a skoro vsechny tyto pripravky se redi pouze a jedine tech.benzinem, napatlat , ocistit, odmastit a napatlat, chce to prubezne kontrolovat, popripade opakovat, na dutiny nepouzivat ty spreje co jsou v prodeji, je to na bazi vosku, ten akorat zalepi ty odtokovy dirky ve dverich a atd, po case to zhoustne... kdyz se to nekam nedostane, uz to tam nedotece, pouzivejte olej, bud trafovej, nebo konkor, ten vzlina a je schopen po aute lezt i nahoru, dostane se do vsech mist a kam nedostriknete, doleze sam, vyzkouseno, leta praxe, vypada to sice na aute desne, dvere mastne az do pulky jak to z nich tece a pak se to zase dostava az nahoru, ale to se da utrit a umyt, jde o ten vnitrek.
Hodne zdaru a korozi zmar :lol:
Co je mastne nerezne ;)
ObrázekAKRI - (byl) Muž z Ria !
:!: AVEOtici všech zemí, spojte se :)
Reklama
 

PavelD

Příspěvek od PavelD »

Já jsem zatim bez koroze kastle, zadní ramena mám celý rezavý, ale to je silnej plech, ten bude rezavej bez vlivu na funkci dlouho. Na spodní hrany prahů si dávám zvlášť pozor při mytí - hezky se ohnout a pěkně umejt; to platí a v zimě dvojnásob, navíc je každý 2 měsíce při leštění kastle natáhnu voskem a vyleštim, pak se na nich vůbec nedrží voda.
Ale nevěřim že matiz vydrží bez koroze dlouho, vždyť síla plechu na tomhle autě je místy srandovní. Myslim si že právě kvůli strachu o rezavění (jezdim i v zimě) matize za rok prodám bez koroze jako 5-letého a budu rád že ho někdo koupí.
zabijec
Příspěvky: 474
Registrován: stř zář 01, 2004 07:26
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od zabijec »

Jen pro představu o účincích stříkání dutin a nátěru spodku:
Dva sousedi si koupili v roce 1987 Š120, první který autu nedal žádný nástřik spodku a dutin měnil přední blatníky po 6 letech, prahy asi dva roky po té. Druhý soused auto prodal švárovi a předtím dával auto pravidelně na dutiny i spodek. Švára na tom autě menil přední blatníky a prahy letos. To myslím mluví za vše.
Už bez Matesa
Uživatelský avatar
Akri
Příspěvky: 4273
Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Akri »

jasna vec, o tom se nediskutuje -i
ObrázekAKRI - (byl) Muž z Ria !
:!: AVEOtici všech zemí, spojte se :)
Uživatelský avatar
PG
Příspěvky: 16
Registrován: sob dub 23, 2005 07:25
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PG »

zabijec píše:Jen pro představu o účincích stříkání dutin a nátěru spodku:
Dva sousedi si koupili v roce 1987 Š120, první který autu nedal žádný nástřik spodku a dutin měnil přední blatníky po 6 letech, prahy asi dva roky po té. Druhý soused auto prodal švárovi a předtím dával auto pravidelně na dutiny i spodek. Švára na tom autě menil přední blatníky a prahy letos. To myslím mluví za vše.
Otázka je, jestli výměna blatníků nevyšla v případě Š120 levněji, než pravidelné ošetřování ;-)
Daewoo Matiz SE 1999
zabijec
Příspěvky: 474
Registrován: stř zář 01, 2004 07:26
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od zabijec »

Další otázkou je vzhled, bezpečnost a funkce celého auta. Nerad jezdím ve zrezlé plechovce, u které nevím na jakém hrbu mi upadne kolo nebo něco jiného. A pak ty vyměněné blatníky určitě nebudou mít stejnou barvu jako zbytek celého auta. Někomu to možná nevadí, mě jo.
Už bez Matesa
Docent
Příspěvky: 1228
Registrován: ned bře 13, 2005 10:22

Příspěvek od Docent »

No, ono prý potom jde to auto celý nastříkat i s těmi novými blatníky, takže má jednu barvu ;) .

BTW nějak furt nechápu lidi, kteří si na Š120 nebo jednom z prvních Favoritů nechají udělat komplet plechařinu - peněz jak sraček a přitom mají pořád šrot se shnilým skeletem (a to ještě maj klidku, že jim to dělaj volíci jako můj brácha - kdyby měli platit za práci aspoň 100 Kč/hod, tak se nedoplatěj). Že by nostalgie, láska k prvnímu autu, říkaj si "choval jsem se k němu šetrně, když koupím za stejný peníze něco jinýho, tak nevím, který AKRI čuně :twisted: s tím jezdilo)?
zabijec
Příspěvky: 474
Registrován: stř zář 01, 2004 07:26
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od zabijec »

Nastříkat celý to jde, ale to už jsme zas u těch peněz.
Nic, nebudem to více řešit. Souhlasím s tebou že do Š120 a podobných se dnes nevyplatí investovat.
Už bez Matesa
Návštěvník

Re: Uhnilo to

Příspěvek od Návštěvník »

Ido píše:Zdar, včera mi uhnil držák stínícího plechu mezi bokem nádrže a výfukovou trubkou. Je nutné ho vracet zpátky? Moc se mi do opravy nechce, na druhou stranu ale nemám chuť přidělávat práci hasičům... :(
:!:

Tak to jsem na tom uplně stejně,mě to uhnilo a upadlo u Baltu v Gdaňsku na výletě.Taky mi tam ukradli Blaupunkta a vylomili zámek u dveří....tak do Polska radši nejezděte.... :shock:
PavelD

Příspěvek od PavelD »

Bomba, mě ten plech včera ulítnul taky. Tak šup na zvedák a vida :shock: prostřední tyčka na výfuku (držej jí 2 silentbloky) - rozlámaná, zadní plech (přišroubovanej na trubce výfuku) - v pr...., jeden držák na zadním tlumiči - uhnilej. Výfuk mi teď drží jen jedna tyčka vzadu :!: Ten plech co byl na trubce u nádrže - kterej debil to vymyslel :?: - ho tam dávat nebudu. Nevim proč jako úchyty nepoužili normální kulatinku, ale trubičky. Výfuk na odpis po 4 letech celoročního provozu a 39500 km.
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

U mně to definitivně uhnilo po 103.000km a 6 letech. Koupil jsem střed Bosal a konec Ulter. Funfují dobře. Ve 111.000km jsem měnil vlnovec. Když bych teď dělal výfuk od katu na konec, asi bych šel do rezonátrou a průchozícho tlumiče (už je k sehnání krásný kraťoučký), ale nemusí to být pro každého ;) .
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
shaman
Příspěvky: 298
Registrován: ned zář 05, 2004 22:04
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od shaman »

Ta prostredni tycka mi uhnila taky, dal jsem tam novou a ok. Matizkovi je ted 7 roku a je celkem ok. Osetreno to bylo poprve minuly rok..
Pro ty co mají rádi skútry - www.scootland.cz
Uživatelský avatar
Vazoun
Příspěvky: 3622
Registrován: sob dub 22, 2006 11:27
Bydliště: Dolní Poustevna Vilémovská 381
Kontaktovat uživatele:

Poznatek k opravě

Příspěvek od Vazoun »

Dobře jsem si pročetl každý příspěvek týkající se ochrany spodku a podobně,
mám toto léto v úmyslu nechat ošetřit po 4 letech co vlastním Matize II. - jak
dutiny tak spodek. Tak nevím po vašich příspěvcích a zkušenostech, zda to
bude mít cenu. Při výměně zadního dílu výfuku, jsem nenašel mimo pár menších flíčků rzi/ okamžitě ošetřeno /nic závažného.Tak jsem trochu asi
tak bezradný, mám to nechat vystříkat nebo se nato vybodnout a ještě rok
počkat.Kdo mi poradí?? " Vazoun" vás všechny na tomto foru zdraví a přeje
hezký den. :( :roll: :D
Uživatelský avatar
eMKa Slovensko
Příspěvky: 2087
Registrován: úte zář 30, 2003 20:41
Bydliště: TN - NMnV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eMKa Slovensko »

no predchadzajuca majitelka mojho lanosa nechala osetrit auto este ako nove, vystriekane dutiny a komplet spodok a ked pisem komplet myslim komplet takze boli dolu aj vsetky plasty a nastriekane bolo vsetko

minuly rok na jesen som zasa zo spodu vsetko iba obnovil a bolo, tento rok chcem urobit dutiny a mam zasa na take 3 - 4 roky pokoj ;)
LANOS eMKa Slovensko, http://www.lanosclub.com
Obrázek
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“