Jak mě (ne)překvapil SPARK
Moderátor: Blue Lanos
Jak mě (ne)překvapil SPARK
Musím se přiznat, že už od zveřejnění prvních fotografií se mi Spark moc líbil. Desingově si myslím, že je moc povedený. Hlavně robusní přední maska, která dostala agresivnější výraz díky výrazným prolisům a originálně tvarovaným světlům. Boční linie je výrazná a podtrhuje dynamiku vozu. Na zadní části se mi nejvíc líbí světla, jinak se mi zdá trochu ošizená a nekontrastující s mohutným předkem. V popisu nebudu dál pokračovat, bylo by to nošením dříví do lesa ( kdo měl zájem jistě si přečetl obsáhlý Ondrasuv článek).
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=736
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=740
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=735
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=734
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=737
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=741
Domluvil jsem si zkušební jízdu v Srba servis Jíloviště, kde zavedli Chevy poměrně nedávno a teď dokonce rozšiřujou autosalon pro Saab. Mimochodem kdyby někoho nebavila jeho současná práce tak hledají prodejce Chevy ( měl jsem zájem jako brigádu, ale oni chtějí jen na plný úvazek)
Zpátky k autu. Hned jak jsem přijel před autosalon tak jsem ho uviděl. Novotou zářící Spark SE Elite 1.0 v barvě 12U Ocean blue (nemáš ji náhodou taky Tomáši )
K barvě pěkně ladily modré potahy, budíky a výplně dveří. Auto působilo jako celek velmi elegantně. Ještě nějaký větší elektrony, kapku snížit a bylo by to dokonalý
Hned po usednutí mě překvapila velmi mohutná palubní deska, zvlášť na tak malý auto. Tolik diskutované a mnohými proklínané budíky veprostřed mi vůbec nevadily a rychle jsem si zvykl. Možná pro to že na tachometr moc nekoukám. Jen bych opravdu přesunul otáčkoměr blíže k řidiči jak už říkal Ondras. Všechny ovládací prvky byly přehledně rozmístěné a v dosahu, jen mi ovládání ventilace přišlo trochu moc dole. Na druhou stranu se mi líbilo množství odkládacích kapes, přihrádky na mince a otvor na kreditu (tu si tam určitě dám a ukradnou mi jí i s autem). Nebo je to snad na nějaké parkovací karty?
A co za jízdy?
První mě zklamalo, že testovací auto mělo najeto jen 850km. Motor byl VELMI syrový a neochotně se šel za plynem a nerad se nechával vytáčet. Přišlo mi že při průjezdu známými místy byl línější než moje (teď už zajetá) osmistovka. Třeba se mi to jen zdálo a když se dobře zajede, tak by to mělo být v pohodě. Odhlučnění fajnový, nezaznamenal jsem ani aerodynamický hluk cca. při 140km/h. Velmi mě taky potěšilo že zmizely vibrace při volnoběhu.
Podvozek nemůžu za tu necelou hoďku jízdy objektivně hodnotit. Zdálo se mi, že naklánění v zatáčkách je o něco menší a celková stabilita se zvětšila. S laděním podvozku si asi dali práci, myslím že už se toho moc u malého auta s malým rozvorem nedá vymyslet. Sice jsem nejel vzadu, ale neslyšel jsem odtamtud žádné rány a zadek seděl jak přibytý (aby ne). Celkově mě ale přišlo že všechno šlo až moc lehce ( spojka, řízení i řazení), zkrátka přesně pro dámy. U řazení je to fajn ale trochu tvrdší řízení by to sneslo.
Když jsem se vraceli k autosalonu a jeli jsme už po příjezdové cestě tak jsem měli menší kolizi. Najednou před námi zastavila velká dodávka a začala zničeho nic rychle couvat, stáli jsem těsně tak jsem nestačil zareagovat a nacouvala “koulí” do milého Sparka. Ještě že tam ta koule byla, promáčkla nám jen trochu SPZ.
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=738
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=739
Mohlo to dopadnou hůř, ale Spark má přece 4km (nebo 4 mílové??) nárazníky tak to ustál v pohodě. Seběhl se celý autosalón a v tom zmatku jsem nestačil pak udělat ani moc fotek. Byl jsem tedy účastníkem jedné z prvních kolizí Sparku, možná úplně první. Snad jich nebude moc...
Díky všem, co to dočetli až sem
Přece jenom to byla moje prvotina, dotazy a připomínky vítány
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=736
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=740
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=735
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=734
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=737
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=741
Domluvil jsem si zkušební jízdu v Srba servis Jíloviště, kde zavedli Chevy poměrně nedávno a teď dokonce rozšiřujou autosalon pro Saab. Mimochodem kdyby někoho nebavila jeho současná práce tak hledají prodejce Chevy ( měl jsem zájem jako brigádu, ale oni chtějí jen na plný úvazek)
Zpátky k autu. Hned jak jsem přijel před autosalon tak jsem ho uviděl. Novotou zářící Spark SE Elite 1.0 v barvě 12U Ocean blue (nemáš ji náhodou taky Tomáši )
K barvě pěkně ladily modré potahy, budíky a výplně dveří. Auto působilo jako celek velmi elegantně. Ještě nějaký větší elektrony, kapku snížit a bylo by to dokonalý
Hned po usednutí mě překvapila velmi mohutná palubní deska, zvlášť na tak malý auto. Tolik diskutované a mnohými proklínané budíky veprostřed mi vůbec nevadily a rychle jsem si zvykl. Možná pro to že na tachometr moc nekoukám. Jen bych opravdu přesunul otáčkoměr blíže k řidiči jak už říkal Ondras. Všechny ovládací prvky byly přehledně rozmístěné a v dosahu, jen mi ovládání ventilace přišlo trochu moc dole. Na druhou stranu se mi líbilo množství odkládacích kapes, přihrádky na mince a otvor na kreditu (tu si tam určitě dám a ukradnou mi jí i s autem). Nebo je to snad na nějaké parkovací karty?
A co za jízdy?
První mě zklamalo, že testovací auto mělo najeto jen 850km. Motor byl VELMI syrový a neochotně se šel za plynem a nerad se nechával vytáčet. Přišlo mi že při průjezdu známými místy byl línější než moje (teď už zajetá) osmistovka. Třeba se mi to jen zdálo a když se dobře zajede, tak by to mělo být v pohodě. Odhlučnění fajnový, nezaznamenal jsem ani aerodynamický hluk cca. při 140km/h. Velmi mě taky potěšilo že zmizely vibrace při volnoběhu.
Podvozek nemůžu za tu necelou hoďku jízdy objektivně hodnotit. Zdálo se mi, že naklánění v zatáčkách je o něco menší a celková stabilita se zvětšila. S laděním podvozku si asi dali práci, myslím že už se toho moc u malého auta s malým rozvorem nedá vymyslet. Sice jsem nejel vzadu, ale neslyšel jsem odtamtud žádné rány a zadek seděl jak přibytý (aby ne). Celkově mě ale přišlo že všechno šlo až moc lehce ( spojka, řízení i řazení), zkrátka přesně pro dámy. U řazení je to fajn ale trochu tvrdší řízení by to sneslo.
Když jsem se vraceli k autosalonu a jeli jsme už po příjezdové cestě tak jsem měli menší kolizi. Najednou před námi zastavila velká dodávka a začala zničeho nic rychle couvat, stáli jsem těsně tak jsem nestačil zareagovat a nacouvala “koulí” do milého Sparka. Ještě že tam ta koule byla, promáčkla nám jen trochu SPZ.
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=738
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=739
Mohlo to dopadnou hůř, ale Spark má přece 4km (nebo 4 mílové??) nárazníky tak to ustál v pohodě. Seběhl se celý autosalón a v tom zmatku jsem nestačil pak udělat ani moc fotek. Byl jsem tedy účastníkem jedné z prvních kolizí Sparku, možná úplně první. Snad jich nebude moc...
Díky všem, co to dočetli až sem
Přece jenom to byla moje prvotina, dotazy a připomínky vítány
Červený Matiz 0.8 CD (dual airbag, ABS, posilovač, stylový interiér, zadní kšilt, atd. )
- Reklama
No tak to jsi si užil , oni ti ho pujčili na hodinu ? To se hned tak nevidí , asi se půjdu povozit Lacíkem SW a pak taky napíšu. Ono totiž z novýho auta je člověk vždycky nadšenej , než dojde na to kolik by byly splátky ......
too Loobo :Novotou zářící Spark SE Elite 1.0 v barvě 12U Ocean blue (nemáš ji náhodou taky Tomáši )
.... nemám , tahle je světlejší , já mám 29U blue sky metalic
too Loobo :Novotou zářící Spark SE Elite 1.0 v barvě 12U Ocean blue (nemáš ji náhodou taky Tomáši )
.... nemám , tahle je světlejší , já mám 29U blue sky metalic
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
je lacetti sw tim bych se taky provez..jak takovy zkusebni jizdy fungujou? za jakych podminek? mue nekdo v kratkosti?
jinak preju sparkovi obchodni uspech .. hlavne proti dacia..
jinak preju sparkovi obchodni uspech .. hlavne proti dacia..
NUBIRA COMBI I 99:106k, lpg v rezerve(40l),fólie,ladak
e-shopy a weby za 999,- na DREAMMEDIA.CZ
DAEWOO/NUBIRA/LACETTI PORTÁL DAEWOO.ZDE.CZ
e-shopy a weby za 999,- na DREAMMEDIA.CZ
DAEWOO/NUBIRA/LACETTI PORTÁL DAEWOO.ZDE.CZ
Jak fungujou?
Normálně si zavoláš do autosalonu a řekneš že bys měl zájem o zkušební jízdu
Domluvíš si termín a je to. Bylo to docela fajn, dozvěděl jsem se od prodejce dost zajímavých věcí, ale občas se křečovitě držel madla když jsem řezal zatáčky Navíc asi neplánoval jezdit tak dlouho, já vždycky: "Můžu ještě odbočit tady a támhle si to projet ?"
btw. Tomáši klidně bych šel s tebou si ten Lacík obhlídnout...
Normálně si zavoláš do autosalonu a řekneš že bys měl zájem o zkušební jízdu
Domluvíš si termín a je to. Bylo to docela fajn, dozvěděl jsem se od prodejce dost zajímavých věcí, ale občas se křečovitě držel madla když jsem řezal zatáčky Navíc asi neplánoval jezdit tak dlouho, já vždycky: "Můžu ještě odbočit tady a támhle si to projet ?"
btw. Tomáši klidně bych šel s tebou si ten Lacík obhlídnout...
Červený Matiz 0.8 CD (dual airbag, ABS, posilovač, stylový interiér, zadní kšilt, atd. )
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem druhý den s půjčeným sparkem (cca 750km při přebírce) fičel přes tachových 160. První den se to ke 160 nechtělo vyšplhat
Motor pěkně pomaloučku polehoučku zahřát na provozní teplotu a pak mu dávat vzdoušek!
Motor pěkně pomaloučku polehoučku zahřát na provozní teplotu a pak mu dávat vzdoušek!
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
jezis zabanujte ho..uz jsem to psal ....
NUBIRA COMBI I 99:106k, lpg v rezerve(40l),fólie,ladak
e-shopy a weby za 999,- na DREAMMEDIA.CZ
DAEWOO/NUBIRA/LACETTI PORTÁL DAEWOO.ZDE.CZ
e-shopy a weby za 999,- na DREAMMEDIA.CZ
DAEWOO/NUBIRA/LACETTI PORTÁL DAEWOO.ZDE.CZ
- Vazoun
- Příspěvky: 3622
- Registrován: sob dub 22, 2006 11:27
- Bydliště: Dolní Poustevna Vilémovská 381
- Kontaktovat uživatele:
Návrat k tematu
Nikde jsem se nedočetl - Docente - že by existovaly nějaké zvláštní pokyny,
při zajíždění nového vozu. Při zajíždění mého nového Matízka,mi bylo pouze
doporučeno : nepřetáčet motor - vyhýbat se extrémně prudkému brždění -
často řadit - vyhýbat se rozjezdům na plný plyn - vyhýbat se uspěchaným
jízdám s náhlými akceleracemi a dlouhodobým jízdám vysokou rychlostí.To
zřejmě považuješ za nedobrý jev či způsob zajíždění ??Máš proto nějaké
zdůvodnění nebo vlastní zkušenost ? Dej vědět bližší informace - díky.
Zdravím všechny " Sparkaře " také se mi líbí, ahojte " Vazoun "
----------------------
Člen Matiz clubu reg.čís. 20 / Matiz SE r.v.07/2002 sv.zel.metla U 38
při zajíždění nového vozu. Při zajíždění mého nového Matízka,mi bylo pouze
doporučeno : nepřetáčet motor - vyhýbat se extrémně prudkému brždění -
často řadit - vyhýbat se rozjezdům na plný plyn - vyhýbat se uspěchaným
jízdám s náhlými akceleracemi a dlouhodobým jízdám vysokou rychlostí.To
zřejmě považuješ za nedobrý jev či způsob zajíždění ??Máš proto nějaké
zdůvodnění nebo vlastní zkušenost ? Dej vědět bližší informace - díky.
Zdravím všechny " Sparkaře " také se mi líbí, ahojte " Vazoun "
----------------------
Člen Matiz clubu reg.čís. 20 / Matiz SE r.v.07/2002 sv.zel.metla U 38
- Vazoun
- Příspěvky: 3622
- Registrován: sob dub 22, 2006 11:27
- Bydliště: Dolní Poustevna Vilémovská 381
- Kontaktovat uživatele:
Pro zájemce o koupi Sparka
Nedávno jsem navštívil v Rumburku / na Krásnolipské / nově otevřenou
prodejnu či autosalon - HYUNDAI -- CHEVROLET pod vedením zkušeného
prodejce a vedoucího p. Miroslava HAVLA.
Mohu potvrdit,že SPARK v základní verzi tam stojí 162.000.-Kč krásný v
červené barvě. Pokud se jedná o HYUNDAI , tak těch tam mají ve všech verzích a barvách spoustu.
Je to informace pro foristy a zájemce z okolí " RUMBURKA "hezký zatím
slunný den přeje - " VAZOUN "
-------------------------
Člen MATIZ clubu reg.čís. 20
prodejnu či autosalon - HYUNDAI -- CHEVROLET pod vedením zkušeného
prodejce a vedoucího p. Miroslava HAVLA.
Mohu potvrdit,že SPARK v základní verzi tam stojí 162.000.-Kč krásný v
červené barvě. Pokud se jedná o HYUNDAI , tak těch tam mají ve všech verzích a barvách spoustu.
Je to informace pro foristy a zájemce z okolí " RUMBURKA "hezký zatím
slunný den přeje - " VAZOUN "
-------------------------
Člen MATIZ clubu reg.čís. 20
- Vazoun
- Příspěvky: 3622
- Registrován: sob dub 22, 2006 11:27
- Bydliště: Dolní Poustevna Vilémovská 381
- Kontaktovat uživatele:
Spark také v Ústí/Labem
Vážení - zájemci za severu Čech ale i od jinud - od LEDEN 2007 se otevírá
nový autosalon a servis CHEVROLET značkový servis také pro vozy OPEL
je to v ÚSTÍ nad LABEM - Všebořice - Havířská ul. /naproti TESCO/
na vědomi dává - " Vazoun "
-------------------
Člen Matiz clubu reg.čís. 20
nový autosalon a servis CHEVROLET značkový servis také pro vozy OPEL
je to v ÚSTÍ nad LABEM - Všebořice - Havířská ul. /naproti TESCO/
na vědomi dává - " Vazoun "
-------------------
Člen Matiz clubu reg.čís. 20
Tak si dovolim vstoupit do Vaseho fora, nastala doba porizeni druheho vozu do rodiny a po uvaze jestli ojetinu s pochybnym puvodem a neidentifikovatelnym stavem tachometru nebo nejaky maly levny vuz , tak vyhrala druha varianta. Byli jsme se s manzelkou a detmi podivat v autosalonu ve Znojme a prohlizeli Sparka. Byl jsem velmi mile prekvapen jak tento prcek je uvnitr prostorny . Pravda neco jsem o tom cetl a slysel, ale clovek to musi zazit na vlastni kuzi. Auto se nam proste libilo. Pristrojovka trochu na zvlastnim miste (jsem konzervativni), ale neni to nic zasadniho a myslim, ze se da na to zvyknout, zpracovani interieru neni k cene auta vubec spatne a sedacky jsou opravdu dospele. Brzy si asi objedname zkusebni jizdu a po dovolene vyberu vybavu a manzelka barvu . Jinak k te vybave, to trideni mi prijde dost ujete, ze si clovek nemuze navolit co s cim chce.
Zvazoval jsem Piccanto a Pandu, ale krom toho, ze jsem konzervativni jsem i trochu patriot, tak bych chtel auto zase od GM, krom toho Matiz/Spark se nam s manzelkou libi.
Jedine co me osobne trochu odrazuje jsou ty dve hvezdicky v narazovem testu, pravda je ze to bude jezdit hlavne po meste, ale prece jen obcas s tim treba vyjedem i za hranice mesta.
Zvazoval jsem Piccanto a Pandu, ale krom toho, ze jsem konzervativni jsem i trochu patriot, tak bych chtel auto zase od GM, krom toho Matiz/Spark se nam s manzelkou libi.
Jedine co me osobne trochu odrazuje jsou ty dve hvezdicky v narazovem testu, pravda je ze to bude jezdit hlavne po meste, ale prece jen obcas s tim treba vyjedem i za hranice mesta.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
noo..
tie hvezdicky..
ono kazde "male auto" je na tom tak..
..a pokial som kdesi dobre cital srovnacie testy..
tak PANDA skocila najhorsie, co sa tyka jazdnych vlastnosiii..a ovladania..
..tusim f sobotu isel na Prime ten automagazin ...
a tam v "bazare" ukazovali Matiz, a "rozhodne doporucujeme"..
..samo spomenuly, jeho zavady, ako opotrebeny stabilizator prednej napravy a ramena,
.."zvlnujuce sa brzdove kotuce" ..
..
ale celkove hodnotenie, ako auto nenarocne na udrzbu, z minimom poruch..
po motorickej stranke je SPARK to iste co Matiz II...
tie hvezdicky..
ono kazde "male auto" je na tom tak..
..a pokial som kdesi dobre cital srovnacie testy..
tak PANDA skocila najhorsie, co sa tyka jazdnych vlastnosiii..a ovladania..
..tusim f sobotu isel na Prime ten automagazin ...
a tam v "bazare" ukazovali Matiz, a "rozhodne doporucujeme"..
..samo spomenuly, jeho zavady, ako opotrebeny stabilizator prednej napravy a ramena,
.."zvlnujuce sa brzdove kotuce" ..
..
ale celkove hodnotenie, ako auto nenarocne na udrzbu, z minimom poruch..
po motorickej stranke je SPARK to iste co Matiz II...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Abych to upřesnil, řikali doporučujeme Matesa pokud s nim nechcete bourat Myslim že Mates měl kdysi o hvězdičku víc ale pak měnili ten test takže je to u Sparka skoro stejný. Podle mně na tom bude Spark určitě o kapku líp díky vysokopevnostní oceli ze který je udělanej. Jenom bych upozornil na Picanto... je to sice hezký morčátko ale v základu s litrákem je to 4místný ! Uznávam že 5místnej neni ani Spark ale alespoň paírově je a někdy se to může hodit.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram