Uhnilo to
Moderátor: Blue Lanos
Uhnilo to
Zdar, včera mi uhnil držák stínícího plechu mezi bokem nádrže a výfukovou trubkou. Je nutné ho vracet zpátky? Moc se mi do opravy nechce, na druhou stranu ale nemám chuť přidělávat práci hasičům...
Daewoo Matiz CD, 2000, silver
- Reklama
Tak dík
Tak dík, asi to ale nechám spravit nějak celkově. Začínají mi reznout i ty plechové výlisky pod prahama, o které se zapírá hever - právě tam, kde jsem ho zapřel, se sloupl lak a rez vycenila svoje hnusné zuby. Rez si vydatně pochutnala i na té profilované vzpěře zadní nápravy, co je zezadu tak krásně celá vidět.
Daewoo Matiz CD, 2000, silver
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Hmmm, mi od loňska vyhnila díra 6x2 cm dole v levém prahu. Vyhnila svině pod gumovým nástřikem. Zřejmě jsem to loni v pobaltí někde škrábnul na plech (spodkem jsem tam ryl v zemi furt) a přes zimu si to hlodalo. No, už mám zajištěno zavaření a inšpekci zbytku.Tomáš píše:To je běžná věc , kastle ale zatím nehnijou
Ty svislé plechy pod prahem jsou taky orezlé, ale to je povrchovka, před zimou to oškrábu a napatlu hameritem asi, nebo gumosprejem od Soudalu
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Že by?
No já začínám uvažovat o tom, že bych nechal celý spodek nastříkat gumoasfaltem. Tatík to na Fáčku udělal a nevypadá to zle. Ale mám právě strach z toho, co naznačil Ondra. Že to bude rezivět dál, akorát to neuvidím. A pak se propadnu i se sedačkou na silnici. Máte s tím někdo dlouhodobější zkušenost?
Daewoo Matiz CD, 2000, silver
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Pokud se to před lakem očistí a ošetří, tak by neměl být problém, já měl smůlu v tom, že jsem to prošrábnul na plech a už to jelo
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Ať to dýchá!
Nemám dobrou zkušenost s nástřikem spodku auta a dutin. U staršího auta to nikdy nejde před násřikem pořádně vyčistit, takže to má za následek to, že se vytvoří škraloupy, pod kterými se drží vlhkost a hnije to nepozorovaně. Nástřik spodku a dutin bych dělal jen na úplně novém autě, kde ještě nevznikl povlak od prachu a nečistot. Protože jsem to od novoty neudělal, teď po skoro šesti letech už to nemá smysl. Chci na to vidět a opravovat budu pouze konkrétní zarezlá místa.
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Nemam co dodat je videt ze z tebe mluvi zkusenost, je to presne takzabijec píše:Jo, ale bez nástřiku dutin budeš opravovat zrezlá místa zvenku asi každé dva měsíce, protože ti to půjde zevnitř. A že se nedá spodek očistit. Vezmi wapíka s horkou vodou a budeš to mít skoro na plech. Ale pozor nechat alespoň dva dni oschnout.
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se