Spojka + spotreba
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
moja nessi ma 153 000 km a este nemala menenu spojku,co ma vsak caka urcite!sojka sa da nastavit na pedaly ale to uz je o chvilu koniec.ta chvila vsak moze trvat niekolko tisic km!!!a ta spotreba?vsetci vieme,ze ju ovplyvnuje strasna spusta komponentov.napr.aj sviecky!mne boli doporucene ako najlepsie na trhu NGK-cky!!!a to zaseknute brzd.lanko nielenze ti ovplyvni spotrebu,ale ti aj zoderie oblozenie.
- Reklama
vycistit zadnu brzdu je v pohode aj pre laika nemechanika. zhodis koleso, odsrobujes srob na bubne (taky maly krizovy), zoberies kladivo a "zbuchas" bubon dole - buchas po bubne od auta ku sebe, tak aby si ho vyklepal von. Zoberies vrtacku, das tam na nu ocelovu kefku-kotuc a cely bubon poriadne vykefujes, naolejujes lanka, pripadne ja som celu brzdu este vyfukal stlacenym vzduchom ktory sa pouziva pri cisteny brzd.
inak uz tu to popisoval Petrm, takze ja som sa riadil jeho navodom
inak uz tu to popisoval Petrm, takze ja som sa riadil jeho navodom
Peugeot 307 Break, 1,6, 110k
mne tiez trochu trhalo zadnym kolom a ked som dal dole bubon tak bolo odtrhnute oblozenie na pakni ktora smeruje dopredu a pritom to ani na 70 percent nebolo zdrate . tak som menil komplet pakne aj na druhej strane a ked som dal dolu bubon bol som nemilo prekvapeny lebo aj na druhej strane bolo utrhnute to iste. inac nemusis mlatit do bubna kladivom, jednoduchsie sa da bubon dole tak, ze odkrutis len stredovu srobu a bubun das dole velmi lehko tahom k sebe za cele neodsrobovane koleso - ide to o dost lahsie.
-
- Příspěvky: 788
- Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 788
- Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
je to pritlacny kotuc spojkovej lamely....von prevodovku a novy.....cca 3-5 tis...neviem presne na MAZDU 5.500,-Sk..........zavada ako sa to vezme ak ti nevadi sklbanie tak s tym pochodis....ale davas zabrat aj predlohovej hriadeli v prevodovke aj homokinetickym klbom na poloosach no a samozrejme aj lamela a lozisko spojky sa tomu velmi netesi.....a potom jedneho dna nezaradis rychlost.........odporucam vymenit celu sadu....lamela, pritlacny kotuc, vypinacie lozisko a mas pokoj....a treba skontrolovat puzdro uchytenia predlohovej hriadele na zotrvacniku a rovnost zotrvacnika....ak zotrvacnik bude nerovny tak novy tiez.....
-
- Příspěvky: 788
- Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nejsem si jistej ze je cela spojka v prd... Mozna by pomohlo jen toto
http://www.kadett.cz/technika/spojka/index.htm
Co vy na to?
http://www.kadett.cz/technika/spojka/index.htm
Co vy na to?
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet