Spojka u Tico SX
Moderátor: Blue Lanos
Spojka u Tico SX
Ahoj, koupil jsem starší Tico.
Když podřazuji ze 3. na 2. rychlostní stupeň tak to jde drobet přes zuby. Pedál spojky je až na podlaze! Dělá to jen ve vyšších otáčkách, když si počkám a jedu hodně líně tak je to v pohodě. U jiných rychlostí to nepozoruji. Je to normální? Nebo je potřeba seřídit spojkový pedál/spojku? Jak?
Předem díky za rady
Když podřazuji ze 3. na 2. rychlostní stupeň tak to jde drobet přes zuby. Pedál spojky je až na podlaze! Dělá to jen ve vyšších otáčkách, když si počkám a jedu hodně líně tak je to v pohodě. U jiných rychlostí to nepozoruji. Je to normální? Nebo je potřeba seřídit spojkový pedál/spojku? Jak?
Předem díky za rady
- Reklama
spojka
Jo jo, už jsem to taky zjistil. A ještě jsem zjistil, že byla použita jakási stálá náplň - olej v převodovce. Je tam asi od 60000km a teď to má 147000km. Nestčilo by propláchnout převodovku a vyměnit olej? Co vydrží ty stálé náplně? Po kolika km se mají měnit? Jěště že to nedělá když řadím nahoru Synchron se mě měnit nechce, je to palba za práci ... a pak, kámoš měl podobný problém, nechal je vyměnit a po 16000km to dělalo zase.
U Tica se t stává poměrně často že je slyšet a cítit zuby v převodovce jsou to opotřebované sinchrony hodně kvalitní olej by mohl trochu pomoci nejlépe plná sintetika . Životnost celoživotních náplní by měla být 250 000 to je i jakási normovaná životnost motoru ketrá se nikde neuvádí ale motor by měl tyhle kilometry vydržet bez nějakejch problémů a je pravda že když vydrží méně tak za to vždy mohl majitel že něco zanedbal při údržbě a nebo opravách
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: úte bře 29, 2005 22:08
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim.
Tento problem mam obcas tiez. myslim ze to bude slabina v konstrukcii. keby to bola spojka tak by sa to prejavovalo na vsetkych stupnoch a najskor na spiatocke. Problem so spojkou sa na 90 % autach prejavi najskor na spiatocke a jednotke. Hlavne si treba davat pozor ako tam tu 3. davas, lebo aspon mne sa to stava hlavne ked si nedam pozor. Ked presne taham paku tak zaradim 3. aj z vysokych otacok a velmi rychlo. Skus vymenit ten olej v prevodovke a treba si davat pozor, lebo ked odpises synchron , mozes si odpalit celu prevodovku, tak ako sa to stalo mojmu kamosovi na escorte , no yo ford . ticu zdar
Tento problem mam obcas tiez. myslim ze to bude slabina v konstrukcii. keby to bola spojka tak by sa to prejavovalo na vsetkych stupnoch a najskor na spiatocke. Problem so spojkou sa na 90 % autach prejavi najskor na spiatocke a jednotke. Hlavne si treba davat pozor ako tam tu 3. davas, lebo aspon mne sa to stava hlavne ked si nedam pozor. Ked presne taham paku tak zaradim 3. aj z vysokych otacok a velmi rychlo. Skus vymenit ten olej v prevodovke a treba si davat pozor, lebo ked odpises synchron , mozes si odpalit celu prevodovku, tak ako sa to stalo mojmu kamosovi na escorte , no yo ford . ticu zdar
problémy se řazením
Tak já mám to samé... u mě když řádím z 1 na 2 - je slyšet a cítít hodně velké chroupání... Když jedu pomaleji nebo s meziplynem, tak je to lepší, zkusim také vyměnit olej, ale nemohu najít šroub + kam ho lejt...Díky
Je to vlavo pri poloosi z boku prevodovky. Fotka a návod je na http://www.volny.cz/daewoo_tico/olej.htm
Nebola to tažká robota.
Nebola to tažká robota.
Aveo 1,4, Biela farba