Jak jezdit z kopce

Moderátor: Blue Lanos

kraťas69

Jak jezdit z kopce

Příspěvek od kraťas69 »

Zdarec všichni kalosáci, chtěl bych se vás zeptat, jestli při jízdě z kopce vyřazujete nebo ne. Já když vyřadím, tak jsou otáčky motoru na 1100 až 1200, což se mi zdá moc. Mělo by to bejt mezi 800 až 900. Tak nevím jestli to není tím vyřazováním. Díky za odpovědi
Reklama
 

Jarda69
Příspěvky: 227
Registrován: ned dub 03, 2005 13:04

Příspěvek od Jarda69 »

Sice nemám Kalose, ale taky vyřazuju, vyšší volnoběžné otáčky jsou za jízdy normální. Když zastavíš, vrátí se na asi 800.
Nubira II-2000, 1.6/16V, 40000 km, v zimě nejezdí
Uživatelský avatar
]Rebro[
Příspěvky: 2350
Registrován: pát srp 06, 2004 10:39
Bydliště: Vsade dobre, doma najlepsejsie

Příspěvek od ]Rebro[ »

Nie je nizsia spotreba ked je tam hodena rychlost? A navyse sa dobre brzdi motorom, takze nie su tak namahane brzdy. :idea:
Je: Volvo V50
Bola: Nexia GL
Spotreba - 2 motory
POWERED by JRD McLAREN
Damek
Příspěvky: 876
Registrován: pát srp 06, 2004 15:31

Příspěvek od Damek »

Je nižšia,ale aj dojazd je nižší,takže si musíš vybrať,čo je pre teba v danú chvíľu lepšie.
kraťas69

Jak jezdit z kopce

Příspěvek od kraťas69 »

No mě to je divný, protože u fáčka mi otáčky normálně klesly na 900 a taky si myslím, že vyšší otáčky mají za následek větší spotřebu
Jarda69
Příspěvky: 227
Registrován: ned dub 03, 2005 13:04

Příspěvek od Jarda69 »

]Rebro[ píše:Nie je nizsia spotreba ked je tam hodena rychlost? A navyse sa dobre brzdi motorom, takze nie su tak namahane brzdy. :idea:
Vyřazuju jen když nepotřebuju brzdit 8)
Nubira II-2000, 1.6/16V, 40000 km, v zimě nejezdí
Uživatelský avatar
]Rebro[
Příspěvky: 2350
Registrován: pát srp 06, 2004 10:39
Bydliště: Vsade dobre, doma najlepsejsie

Příspěvek od ]Rebro[ »

Fava si mal s karburatorom. No a tu otacky ovplyvnuje volnobezny ventil, ktoreho usmernuje aj to, ze ci su kolesa v pohybe. ;)
Je: Volvo V50
Bola: Nexia GL
Spotreba - 2 motory
POWERED by JRD McLAREN
Jarda69
Příspěvky: 227
Registrován: ned dub 03, 2005 13:04

Re: Jak jezdit z kopce

Příspěvek od Jarda69 »

kraťas69 píše:No mě to je divný, protože u fáčka mi otáčky normálně klesly na 900 a taky si myslím, že vyšší otáčky mají za následek větší spotřebu
Kalos není fáčko. A buď rád, že není :lol:
Nubira II-2000, 1.6/16V, 40000 km, v zimě nejezdí
Uživatelský avatar
]Rebro[
Příspěvky: 2350
Registrován: pát srp 06, 2004 10:39
Bydliště: Vsade dobre, doma najlepsejsie

Příspěvek od ]Rebro[ »

Jarda69 píše:
]Rebro[ píše:Nie je nizsia spotreba ked je tam hodena rychlost? A navyse sa dobre brzdi motorom, takze nie su tak namahane brzdy. :idea:
Vyřazuju jen když nepotřebuju brzdit 8)
No tu mame take kopce, ze sa mi vyradovat neoplati. Ani netreba potom namahat spojku a prevodovku. :arrow:
Je: Volvo V50
Bola: Nexia GL
Spotreba - 2 motory
POWERED by JRD McLAREN
Jarda69
Příspěvky: 227
Registrován: ned dub 03, 2005 13:04

Příspěvek od Jarda69 »

]Rebro[ píše:
Jarda69 píše:
]Rebro[ píše:Nie je nizsia spotreba ked je tam hodena rychlost? A navyse sa dobre brzdi motorom, takze nie su tak namahane brzdy. :idea:
Vyřazuju jen když nepotřebuju brzdit 8)
No tu mame take kopce, ze sa mi vyradovat neoplati. Ani netreba potom namahat spojku a prevodovku. :arrow:
Jo, souhlas, každý kopec je jiný :lol:
Nubira II-2000, 1.6/16V, 40000 km, v zimě nejezdí
kraťas69

Příspěvek od kraťas69 »

Jo a ještě jsem se chtěl zeptat jestli jste někdo dělal něco s tím hodně měkkým podvozkem
Jarda69
Příspěvky: 227
Registrován: ned dub 03, 2005 13:04

Příspěvek od Jarda69 »

kraťas69 píše:Jo a ještě jsem se chtěl zeptat jestli jste někdo dělal něco s tím hodně měkkým podvozkem
Já nic - mám to jako pohodlné rodinné auto, no tuning 8)
Nubira II-2000, 1.6/16V, 40000 km, v zimě nejezdí
Pietro
Příspěvky: 25
Registrován: čtv kvě 19, 2005 12:37
Bydliště: Pha

Příspěvek od Pietro »

Podle mého názoru je každé auto se "stříkačkou" při zažazené rychlosti a bez plynu s nulovou spotřebou. Je zavřený přívod paliva a tak je samozřejmě jízda se zařazenou rychlostí úspornější, než na volnoběh. Kdo měl někdy v autě palubní počítač, dá mi jistě za pravdu.
Pietro
Franta
Příspěvky: 255
Registrován: pát dub 02, 2004 10:41
Bydliště: Praha Západ Štěchovice-NUBIRA I + LACETTI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Franta »

Jinak k tomu vyřazování u feldy to fungovalo následovně:
Zařazeno, otáčky motoru vyšší jak cca 2 tis sundaná noha z plynu -> ativovaný koncák na vzduchové klapce = vstřiky STOP. Porušením některé zpodmínek = vstřiky START

Franta
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]
Uživatelský avatar
Tompetr
Příspěvky: 242
Registrován: pát říj 29, 2004 13:43
Bydliště: Ostrava

jojojo...

Příspěvek od Tompetr »

Pietro píše:Podle mého názoru je každé auto se "stříkačkou" při zažazené rychlosti a bez plynu s nulovou spotřebou. Je zavřený přívod paliva a tak je samozřejmě jízda se zařazenou rychlostí úspornější, než na volnoběh. Kdo měl někdy v autě palubní počítač, dá mi jistě za pravdu.
Ano je to přesně tak! Konkrétně třeba na Oktávce je na volnoběh spotřeba kolem 2 l, ale při zařazené rychlosti 0. No já teda bez rychlosti nejezdím. Nejsou kopce :cry: A o jak velké úspoře se tady bavíme :lol: :lol: :lol: 3,50; 5 Kč a nebo jěště víc :shock:
Odpovědět

Zpět na „KALOS“