Tiez vam zavadzia stredny panel?
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Tak to beriem s tym mam aj ja problem ze nedovidim na kapotu a pri parkovani nemam dobry odhad ale vacinou sa vyklonim z okna a napravo musim ist na spetak. Zo 120sa to neda porovnat ta mala najlepsi vyhlad. to lepsie su uz len vany. este honda civic sa mi super soferuje tam je tiez vyborny rozhlad. V espere mi napriklad dost vadi vnutorne spatne zrkadlo.
Espero 1.5 DOHC 16ventil
Ako je to keby som si chcel volant presunut blizsie, pripadne ho nahradit inym trosku mensim?
Zistil som totiz, ze ked si dam sedacku nizsie, tak mozem zaujat dve polohy. Jedna je dobra na ovladanie volantu (ked sedim takmer kolmo), ale zase sa mi blbo sliape na pedale prave kvoli volantu, ktory mi zavadzia, a druha je trosku viac leziacky, kedy sa mi sice dobre sedi aj na pedale sa dobre sliape ale zase blbo dociahnem na volant najma pri ruckovani v meste.
Zistil som totiz, ze ked si dam sedacku nizsie, tak mozem zaujat dve polohy. Jedna je dobra na ovladanie volantu (ked sedim takmer kolmo), ale zase sa mi blbo sliape na pedale prave kvoli volantu, ktory mi zavadzia, a druha je trosku viac leziacky, kedy sa mi sice dobre sedi aj na pedale sa dobre sliape ale zase blbo dociahnem na volant najma pri ruckovani v meste.
Tam by to nebol problem. Tam by som vedel, ze je to niekde tam, kde mam podrazky na topankach . Prosim sa odpoustenie vsetkych matizkarov.Ciernygepard píše:Tak to by si sa v aute ako matiz zbláznil.Tam sa totiž kapotu vidieť nedá.
Skusil som si cez vikend sadnut nazad do skodovky a nechapal som ako som sa tam predtym vmestil a este som na tom absolvoval 330km v kuse . ALe v skodovke sa radia rychlosti asi ako na zavodaku. Ziadne do neutralu a potom dalsiu. 3 a 4 tam vlezu za zlomok sekundy . Toto si zatial neviem na espere zvyknut. TO je asi jedina vec ktora mi chyba zo skodovky . A este ta divna spiatocka .
Nič proti vašemu gustu, ale porovnávať škodovku s esperom? Sám som presedlal zo Š105 do Espera a hlavný dôvod bolo miesto. Ako už u vodiča a zadných sedadlách, tak hlavne aj veľkosť kufru. Nie som zrovna najmenší, ale miesto si viem nájsť. S cúvaním nemám problémy a čo sa týka tej prednej kapoty, tak aj keď ju vidím tak mám ešte problém odhadnúť kde mám samotný predok auta - to je tá skosená predná časť. Zatiaľ si to odniesol len držiak ŠPZ. Chce to asi len zvyk. Ináč neviem čo máte voči radeniu a vozeniu, keď aj mojej žene to ide super a nerobí jej problémy ani spiatočka. Trochu mi však vadí malé vzdialenosti medzi pedálmi spojky a brzdy, keď nemôžem riadne stúpiť na brzdu stredom nohy ale iba jej krajom. Ináč je to fajn.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
To ze je pedal brzdy prilis blizko pri spojke mi tiez vadi. Asi to chce zvyk. Teraz som na polceste medzi zvykanim si na espero a odvykanim od skodovice.
Zatial som spolu so spojkou zavadil aj o brzdu len raz, ale aj to bolo neprijemne , a ked musim mat v kolonach casto nohu pripravenu na brzde, tak mam pravu nohu neprirozdene natocenu. Nieco ako zeby som si koleno presunul viac dolava neprichadza do uvahy, lebo zavadim o volant a ten ma nepusti a to som si uz sedacku spustil do polovicnej vysky. Asi s nou budem musiet ist az na zem. Alebo prerobit volant na nastavovaci.
Zatial som spolu so spojkou zavadil aj o brzdu len raz, ale aj to bolo neprijemne , a ked musim mat v kolonach casto nohu pripravenu na brzde, tak mam pravu nohu neprirozdene natocenu. Nieco ako zeby som si koleno presunul viac dolava neprichadza do uvahy, lebo zavadim o volant a ten ma nepusti a to som si uz sedacku spustil do polovicnej vysky. Asi s nou budem musiet ist az na zem. Alebo prerobit volant na nastavovaci.