HRDZA
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Ja som chytene dvere od hrdze ocistil pomocou kotucovej brusky+nedostupne miesta brusnym papierom. Potom som naniesol zakladnu farbu a zastriekal zelenym sprayom. Netrafil som sice odtien, ale je to zo spodu dveri. Takze to nevidno.
Je uz tomu asi 1,5 roka. Zatial sa hrdza este neobjavila. Uvidim po tejto zime.
Je uz tomu asi 1,5 roka. Zatial sa hrdza este neobjavila. Uvidim po tejto zime.
R.I.P
aktuálne: Renault Megane III. 1.6 16V 100k
aktuálne: Renault Megane III. 1.6 16V 100k
HRDZA
Myslím,že toto téma po dost kruté zimě a ježdění na nasolených silnicích by mohlo být dost aktuální a zajímavé Moje ESPERO (mám ho rok po 1.majiteli)šlo prvně do provozu v 11/98 a myslím,že přes najetých 133000km je ve velmi dobrém stavu! ALE,když jsem se nedávno podíval na spodní okraje dveří z vnitřní strany,dost jsem se vyděsil Přední ještě docela dobré,ale zadní dost hrůza.Přijde mi to,že tam stříkli metalízu na holý plech,teď se to loupe a je to pěkně rezaté!! poraďte,jak to nejlépe řešit,popř. v nejhorším za kolik a kde se dají sehnat a nové zadní dveře?? Čím ošetřit spodek,také nápravy pěkně chytají!!!
Ja som prave cez weekend dal porobit vsetky 4 dvere. Tiez boli hrdzave. Chlapik to vybrusil a hodil na to nejaku farbu. Sice to nieje prelakovane do farby auta ale je to podobny odtien. A do nutra dvery sa nalial nejaka "blbost"co tam zaschne a bude chranit ten plech aj zvnutra
A na spodok auta sa chystam tiez ale nemam sajnu ako sa to robi...
A na spodok auta sa chystam tiez ale nemam sajnu ako sa to robi...
ESPERO 1,5 DOHC16V, elektrony 6.5x15+BFGoodrich 195/50 R15, podvozok WEITEC+SACHS, vrtane kotuce QH, sportovy vyfuk, sportove pedale a cely interier ladeny do modro-ciernej, modre podsvietenie pristrojov, hudba SONY+SINUS LIVE...
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Pekne natretaa hrdza...
pokial clovek nezoberie vrtacku z ocelovym kartacom...
a vsetko co je co i len trochu hrdzave neocistiii...
tak po chivli je to hrdzave zas..
prip. pouzit maly rucny kartac + ohrezovac,
..1.. natret si neaku tu malu cast odrezovacom,
..2.. este kym uschne ocistit kartacom,
..3.. zopakovat to viac kraat...(do nemoty...)
..4.. naniest NIKLIK ci ZINOK ...(Tlumex..)
..5.. ak je to "falc", zatmelit - takym tym "sedym soplavym" karosarskym tmelom
..6.. zakladny nater..
..7.. povrchovy nater ..LAK..
..ak je hrdzavy falc, tak je uz urcite hrdzavy aj z vnutra...
to ho potom treba "otvorit" a pouzit ten horeuvedeny postup...
..to to potom este cca 5 rokov "ta hrdza" vydrziii...
..kym chytiii "pridavne vetranie"..
pokial clovek nezoberie vrtacku z ocelovym kartacom...
a vsetko co je co i len trochu hrdzave neocistiii...
tak po chivli je to hrdzave zas..
prip. pouzit maly rucny kartac + ohrezovac,
..1.. natret si neaku tu malu cast odrezovacom,
..2.. este kym uschne ocistit kartacom,
..3.. zopakovat to viac kraat...(do nemoty...)
..4.. naniest NIKLIK ci ZINOK ...(Tlumex..)
..5.. ak je to "falc", zatmelit - takym tym "sedym soplavym" karosarskym tmelom
..6.. zakladny nater..
..7.. povrchovy nater ..LAK..
..ak je hrdzavy falc, tak je uz urcite hrdzavy aj z vnutra...
to ho potom treba "otvorit" a pouzit ten horeuvedeny postup...
..to to potom este cca 5 rokov "ta hrdza" vydrziii...
..kym chytiii "pridavne vetranie"..
jo jo koukam že nam zacinaji reznout .tahle oprava je opravdu jen na chvili.driv nebo pozdeji to bude chtit bud vyvarit nebo vymenit.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Ten ocelovy kartac na vrtacke som pouzil ale aj tak vsetku hrdzu to neodstranilo. Niekde su take miesta ze sa bojim viac vybrusit lebo ta hrdza je dost hlboko.JRD McLAREN píše:Pekne natretaa hrdza...
pokial clovek nezoberie vrtacku z ocelovym kartacom...
a vsetko co je co i len trochu hrdzave neocistiii...
tak po chivli je to hrdzave zas..
prip. pouzit maly rucny kartac + ohrezovac,
..1.. natret si neaku tu malu cast odrezovacom,
..2.. este kym uschne ocistit kartacom,
..3.. zopakovat to viac kraat...(do nemoty...)
..4.. naniest NIKLIK ci ZINOK ...(Tlumex..)
..5.. ak je to "falc", zatmelit - takym tym "sedym soplavym" karosarskym tmelom
..6.. zakladny nater..
..7.. povrchovy nater ..LAK..
..ak je hrdzavy falc, tak je uz urcite hrdzavy aj z vnutra...
to ho potom treba "otvorit" a pouzit ten horeuvedeny postup...
..to to potom este cca 5 rokov "ta hrdza" vydrziii...
..kym chytiii "pridavne vetranie"..
R.I.P
aktuálne: Renault Megane III. 1.6 16V 100k
aktuálne: Renault Megane III. 1.6 16V 100k