LPG system KOLTEC -Lanos 1.5 8V
Moderátoři: Blue Lanos, pejee, lomngi
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
LPG system KOLTEC -Lanos 1.5 8V
Tak přátelé jak jsem slíbil, tak se stalo nafotil jsem ten můj ansábl
Ještě chybí pár maličkostí, doplním zítra!
Ještě chybí pár maličkostí, doplním zítra!
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se
- Reklama
Hezký, hezký, na Feldě má syn BRC, odešla řídící jednotka, tak tam má jen tzv. škrťák jako na Favoritu, spotřeba je stejná, jede to taky stejně, tak i bez elektroniky lze se obejít Osobně si myslím, že čím jednodušší, tím lepší
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Až na zpětný šlehy = nový sací potrubí, spotřebu a dynamikuRichard píše:Hezký, hezký, na Feldě má syn BRC, odešla řídící jednotka, tak tam má jen tzv. škrťák jako na Favoritu, spotřeba je stejná, jede to taky stejně, tak i bez elektroniky lze se obejít Osobně si myslím, že čím jednodušší, tím lepší
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
aga tomu nerozumim vubec, je to spatny?PavelZ píše:Tak muj dojem je, ze nemas SGI, ale DGI . Ze to davkuje plyn az tesne pred vstriky, ale nereguluje to davkovani pro kazdej valec zvlast.
DGI:
SGI:
Ja ted hledal na netu nejake info o tom DGI
a nasel jsem tohle
Výhody DGI/SGI
Výhody DGI/SGI
Na dalsi strance pak jsou tyto infa i s obrazky, ale ja tomu stejne nerozumim, tak kdyz mi to bude chtit nekdo vysvetlit, budu rad
http://www.sate.cz/dgi.html
- Vícebodové vstřikování DGI vylučuje riziko zpětného zášlehu.
- Výkon motoru při provozu na LPG téměř identický s provozem na benzín.
- Lepší spotřeba paliva díky zastavení vstřikování LPG během decelerace.
- Výfukové emise odpovídají přísným evropským normám EURO 2 a EURO 3.
- Nezanáší se díky vysoké rychlosti a širokému otevření vstřikovače.
- Toto zaručuje optimální výkon a bezporuchový chod v létě i v zimě.
Naposledy upravil(a) Akri dne pát črc 01, 2005 19:25, celkem upraveno 2 x.
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Neboj je to gut. Já mam to samý. DGI (1 rozdělovač a 4 vstřiky) se prej už zase nedělá a nahrazuje se SGI (4 rozdělovače na 4 vstřiky).Místná plyňák mi řikal že DGI mělo problémy v koktávkách... V Daewech ne.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Aha, to ja uz tam taky prave cetl, ze svetova novinka je SGI
Tak diky za info
To by pak vypovidalo o tom, ze ja nepoznam rozdil mezi jizdou na plyn a na benzin, a jinak co kazdej rika, ze to je liny a podobne, tak ja jsem to nepoznal a to jsem to zkousel porovnavat kolikrat
Tak diky za info
To by pak vypovidalo o tom, ze ja nepoznam rozdil mezi jizdou na plyn a na benzin, a jinak co kazdej rika, ze to je liny a podobne, tak ja jsem to nepoznal a to jsem to zkousel porovnavat kolikrat
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Rozdíl je akorát u karbecu a u starejch podtlaků jako bylo Lovato a BRC i když ty firmy už asi taky dělaj DGI a SGIAkri píše:Aha, to ja uz tam taky prave cetl, ze svetova novinka je SGI
Tak diky za info
To by pak vypovidalo o tom, ze ja nepoznam rozdil mezi jizdou na plyn a na benzin, a jinak co kazdej rika, ze to je liny a podobne, tak ja jsem to nepoznal a to jsem to zkousel porovnavat kolikrat
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Si si jistej, ze to je DGI? Podle toho, co sem se o tom dozvedel, tak rozdelovac ma az SGI. Navic do aut s EOBD II se ma davat SGI a lepsi.Krtek píše:Neboj je to gut. Já mam to samý. DGI (1 rozdělovač a 4 vstřiky) se prej už zase nedělá a nahrazuje se SGI (4 rozdělovače na 4 vstřiky).Místná plyňák mi řikal že DGI mělo problémy v koktávkách... V Daewech ne.
DGI by nemelo mit moznost davkovat smes pro ruzne valce ruzne.
Podle popisu:
DGI:
U vozidel s plastovým sacím potrubím je nutno použít další generaci plynového zařízení, které přivádí plyn součastně do sacích kanálů před sací ventily motoru. Tímto se zabrání nahromadění plynu v celém sacím potrubí a při poruše zapalovací soustavy (svíčka, kabel nebo cívka pro jeden válec) nedojde k poškození dílů sání motoru zpětným zášlehem.
SGI:
Pro vozidla vyrobená po roce 2000 s palubní diagnostikou (OBD a EOBD) je určeno sekvenční vstřikování plynu. Plynové vstřikovače dávkují plyn jako vstřikovací ventily dávkují benzín.
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
to jsem z toho jahoda. Co mi řikal muj "dvorní plyńák" tak DGI má na každej válec 1 vstřik ale společněj rozdělovač a SGI má zvlášť i 4 rozdělovače
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram