Jak dopadne Nexie při nárazu v 50 km/h (foto)
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
No ono bude asi nejlepsi nebourat vubec, ja zazil bouracku zezadu jako spolujezdec jsem sedel vzadu a stali jsme na krizovatce a priletela do nas avia jak na postu a nic prijemnyho to nebylo, byla to pecka, ne ze by to do nas strelila v nejaky extra rychlosti ale jak to necekas, je to dost blby
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se
Ramy JMS ceny od 220 euro www.racelook.deIvan píše:Proto taky uvažuju, že si nechám dovnitř navařit rám!
ex: Daewoo Nexia
now: BMW 7
now: BMW 7
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Díky za tip, ale nechám si to udělat na zakázku. A asi co nejdřív, když jsem viděl ty fotky...
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
Nexia ma vpredu slusne deformacne zony, aj hmotnost je solidna, takze pri náraze to nebude tak zle. Ak to porovnám napr. s Toyotou Yaris, ta ma deformacne zony nulove a je lahsia o 200 kg plechu, pritom sa udava ze je neviemako bezpecna. Pri strete Nexie s Yarisom by som chcel sediet radsej v Nexii - ma ovela vacsie deformacne zony, vacsia hmotnost pri celnom strete za rovnakej rychlosti znamena, ze Nexia by Yarisa odtlacila, takze zotrvacne sily by v Nexii boli ovela mensie a posadka ovela zdravsia...
Inak obecne priestor pre osadku by mal byt tuhy, ale zbytok auta mäksi, aby auto pri náraze absorbovalo pohybovu energiu. Preto sa auta robia z tvarneho plechu. Predsa by sa mohli robit aj z velmi tvrdeho a tuheho plechu, ktory sa malo deformuje, ale aj absorbuje malo energie, a okrem toho ovela lahsie praska, takze by posadku pri naraze vlastne rozkrajal...
Takze Nexia asi nie je bezpecnostny hit, ale zda sa mi celkom solidna v porovnani s tym, co vacsinou vidime na nasich cestach, napr. aj s Feliciami. Ale taka Fabia sa mi zda byt uz trochu bezpecnejsia.
Inak obecne priestor pre osadku by mal byt tuhy, ale zbytok auta mäksi, aby auto pri náraze absorbovalo pohybovu energiu. Preto sa auta robia z tvarneho plechu. Predsa by sa mohli robit aj z velmi tvrdeho a tuheho plechu, ktory sa malo deformuje, ale aj absorbuje malo energie, a okrem toho ovela lahsie praska, takze by posadku pri naraze vlastne rozkrajal...
Takze Nexia asi nie je bezpecnostny hit, ale zda sa mi celkom solidna v porovnani s tym, co vacsinou vidime na nasich cestach, napr. aj s Feliciami. Ale taka Fabia sa mi zda byt uz trochu bezpecnejsia.