Jak dopadne Nexie při nárazu v 50 km/h (foto)

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

frenkie
Příspěvky: 5
Registrován: ned čer 12, 2005 00:19
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od frenkie »

z toho plyne pouze jediné -> nechtěl bych zažít boční náraz. jakýkoliv. nepomůžou ti ani boční airbagy (ty slouží pouze k ochraně hlavy proti tříštícímu se sklu)
Chevrolet Lacetti Sedan 1.4 16V (stříbrná metalíza)
Reklama
 

Uživatelský avatar
Akri
Příspěvky: 4273
Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Akri »

No ono bude asi nejlepsi nebourat vubec, ja zazil bouracku zezadu jako spolujezdec jsem sedel vzadu a stali jsme na krizovatce a priletela do nas avia jak na postu a nic prijemnyho to nebylo, byla to pecka, ne ze by to do nas strelila v nejaky extra rychlosti ale jak to necekas, je to dost blby :evil:
ObrázekAKRI - (byl) Muž z Ria !
:!: AVEOtici všech zemí, spojte se :)
Uživatelský avatar
Radmont
Příspěvky: 637
Registrován: pát dub 09, 2004 16:23
Bydliště: Žilina

Příspěvek od Radmont »

cim dalej tym mam viac pocit, ze nexia je ako z papiera. z ktorejkolvek strany buchnes, tak je to cele domackane do kabiny.
Peugeot 307 Break, 1,6, 110k
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Proto taky uvažuju, že si nechám dovnitř navařit rám!

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
kaso
Příspěvky: 1723
Registrován: pát bře 11, 2005 00:05

Příspěvek od kaso »

Ivan píše:Proto taky uvažuju, že si nechám dovnitř navařit rám!
Ramy JMS ceny od 220 euro www.racelook.de
ex: Daewoo Nexia
now: BMW 7
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Díky za tip, ale nechám si to udělat na zakázku. A asi co nejdřív, když jsem viděl ty fotky... :? :shock:

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
kaso
Příspěvky: 1723
Registrován: pát bře 11, 2005 00:05

Příspěvek od kaso »

Das urobit ocelovy alebo hlinikovy ram :idea:
ex: Daewoo Nexia
now: BMW 7
gadzo
Příspěvky: 131
Registrován: sob kvě 28, 2005 16:42
Bydliště: BA

Příspěvek od gadzo »

Kasňa sa musí pri náraze dokrkvať, aby pohltila energiu. Pokiaľ ostane priestor pre posádku neporušený, tak je to OK.
Uživatelský avatar
]Rebro[
Příspěvky: 2350
Registrován: pát srp 06, 2004 10:39
Bydliště: Vsade dobre, doma najlepsejsie

Příspěvek od ]Rebro[ »

No... v tych obrazkoch priestor pre posadku nezostal neporuseny. Jedine sofer to mal OK
Je: Volvo V50
Bola: Nexia GL
Spotreba - 2 motory
POWERED by JRD McLAREN
Uživatelský avatar
Franta P.
Příspěvky: 2775
Registrován: úte pro 07, 2004 00:29
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od Franta P. »

Já taky boural s nexií. na křižovatce sem nedal přednost dostal sem to na pravej zadní roh. Naměřili mu ppodle brzdné dráhy 40km/h a měl sem prasklej nárazník a o 2mm hnutou kastli. Proto nevěřim že ty první foto byli při 50km/h
miki33

Příspěvek od miki33 »

Nexia ma vpredu slusne deformacne zony, aj hmotnost je solidna, takze pri náraze to nebude tak zle. Ak to porovnám napr. s Toyotou Yaris, ta ma deformacne zony nulove a je lahsia o 200 kg plechu, pritom sa udava ze je neviemako bezpecna. Pri strete Nexie s Yarisom by som chcel sediet radsej v Nexii - ma ovela vacsie deformacne zony, vacsia hmotnost pri celnom strete za rovnakej rychlosti znamena, ze Nexia by Yarisa odtlacila, takze zotrvacne sily by v Nexii boli ovela mensie a posadka ovela zdravsia...
Inak obecne priestor pre osadku by mal byt tuhy, ale zbytok auta mäksi, aby auto pri náraze absorbovalo pohybovu energiu. Preto sa auta robia z tvarneho plechu. Predsa by sa mohli robit aj z velmi tvrdeho a tuheho plechu, ktory sa malo deformuje, ale aj absorbuje malo energie, a okrem toho ovela lahsie praska, takze by posadku pri naraze vlastne rozkrajal...
Takze Nexia asi nie je bezpecnostny hit, ale zda sa mi celkom solidna v porovnani s tym, co vacsinou vidime na nasich cestach, napr. aj s Feliciami. Ale taka Fabia sa mi zda byt uz trochu bezpecnejsia.
Uživatelský avatar
Radmont
Příspěvky: 637
Registrován: pát dub 09, 2004 16:23
Bydliště: Žilina

Příspěvek od Radmont »

co sa tyka tej hmotnosti, tak nexia patri k lahsim autam. pohotovostnu hmost do 1 tony uz dnes nema skoro ziadne (to uz aj fabia ma viac)
Peugeot 307 Break, 1,6, 110k
miki33

Příspěvek od miki33 »

Ale sú aj ovela lahsie auta, akoze "bezpecne" - Yaris ma 800 kg a nieco, Felicia 900 kg a nieco. Moja Nexia ma podla TP nejakych 1080 kg, pri vazeni mala prazdna 1140 kg, co je skoro ako Fabia, i ked ta je novsia a asi bezpecnejsia. I ked pri naraze spredu neviem neviem...
Uživatelský avatar
Franta P.
Příspěvky: 2775
Registrován: úte pro 07, 2004 00:29
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od Franta P. »

Tomu se říká vysvětlení -i
Uživatelský avatar
Radmont
Příspěvky: 637
Registrován: pát dub 09, 2004 16:23
Bydliště: Žilina

Příspěvek od Radmont »

osobne by som pri naraze radsej sedel vo fabii ako v nexii. Predsa len ma 4* oproti nexii 1*. Staci si len pozriet na tuhost karoserie a vsjo jasno
Peugeot 307 Break, 1,6, 110k
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“