Jak dopadne Nexie při nárazu v 50 km/h (foto)
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
No já se pochlubím, v roce 1998 jsem přehlíd tramvaj a svým Mitsubishi jsem jí zarazil výhybkovou tyč hodně daleko do podlahy Jel jsem asi 30 a tramvaj odbočovala asi 10 a byla to taková pecka, že od té doby se vždy přivazuju. To jsem taky při nehodě nebyl! Měl jsem jen zlomený malíček , asi od páčky na stěrače a na čele takový dvě ťupky jako když mě uštkne do hlavy had No ale Mitsubishi byl na odpis a i střecha byla zvlněná, a to byla rána zpředu! Zezadu by to vypadalo asi hůř. Samozřejmě je dnes bezpečnost na prvním místě, ale podívejte se na crash testy aut kolem roku, kdy vznikala třeba Nubira a všechny mají 1 - 2 * no a Nexie asi 1/2*, prostě se nesmíte nabourat, a nebo nejezdit ve starém autě
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Reklama
Abych se taky přidal tak sem na D5 asi před rokem,nebo dvouma viděl nexii,teda domívám se že to byla nexiie,do který to ze zadu poslal autobus.Bylo za loděnicema ve stoupání,nevim proč,ale ta nexie určitě musela stát.Autobus byl trochu škráblej a nexie začínala jako normálně a končila na středovym sloupku.Vzadu bych teda sedět nechtěl,ikdyž by to zase bylo rychlý.
Nubira 2.0 16v rv.2000
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Mrkněte sem. Toto jsou fotky našeho tiskového mluvčího z nehody Nexie a Focusu.
Snad si raději pořídím Focus:-) Neeeee. Raději Nesinku.
http://www.hzs-zlkraje.cz/aktuality5/0506/131.htm
Snad si raději pořídím Focus:-) Neeeee. Raději Nesinku.
http://www.hzs-zlkraje.cz/aktuality5/0506/131.htm
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Je to v buchlovských horách (Chřiby). Oddělují Uh. Hradiště od Brna. (v určité rovině) Jezdím tama dost často. Od té doby co tam spravili cestu jsou tam všichni "závodníci". Bohužel tam jsou nehody skoro denně. Naši kluci tam střihají co chvíla nějakého toho "Carlose Sainze".
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
fuck...cubafire píše: http://www.hzs-zlkraje.cz/aktuality5/0506/131.htm[/url]
-
- Příspěvky: 788
- Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
1. No ta tloušťka plechu nehraje takovou roli jako jeho tvarování (plechovou tabuli ohneš prstem ale ocelový profil né)
2. kinetická energie se při nárazu buď spotřebuje v deformačních zónách (osobní auta) nebo jí plně pohltí řidič (tanku) -> deformační zóny zpomalují prudké zastavení vozidla (v tanku se nemá co deformovat)
3. od určité rychlosti tyto deformační zóny namají význam protože dochází k trvalému poškození organismu -> Ivan Hlinka + SuperB + vysoká rychlost = +
4. při bočním nárazu se nemá co deformovat (výztuhy ve dveřích ?)
Z toho plyne závěr (podložený crash testy)-> čím bezpečnější auto tím větší poškození auta.
P.S. Snad to nebylo dlouhé
2. kinetická energie se při nárazu buď spotřebuje v deformačních zónách (osobní auta) nebo jí plně pohltí řidič (tanku) -> deformační zóny zpomalují prudké zastavení vozidla (v tanku se nemá co deformovat)
3. od určité rychlosti tyto deformační zóny namají význam protože dochází k trvalému poškození organismu -> Ivan Hlinka + SuperB + vysoká rychlost = +
4. při bočním nárazu se nemá co deformovat (výztuhy ve dveřích ?)
Z toho plyne závěr (podložený crash testy)-> čím bezpečnější auto tím větší poškození auta.
P.S. Snad to nebylo dlouhé
Chevrolet Lacetti Sedan 1.4 16V (stříbrná metalíza)