Pánové (možná i dámy), když je opravdu zahřátý motor (od podzimu do jara, nebo se studeným motorem, se to neděje) když pomalounku přidávám plyn, tak mezi 1700-2000ot se ozve někde v levé části motoru "cvrček". ten zvuk je tomu opravdu hodně podobný. Je to vyloženě závislé na plynu a velmi jemném přidávání. Když plyn sešlápnu rychle, tak to jen cvrkne. Ale když v okamžiku cvrkání lehounce uberu, jsem schopen cvrkání udržet třeba i 10-15vteřin. Zní to vyloženě jako cikáda - hlavě co se týká frekvence. není to úplně kovový zvuk, ale třeba změklá hadice by spíš tak nějak pleskala, nebo chrochtala, kdežto tohle spíš zavrčí. Připadá mi to jako nějaký podtlakový přepínač, který se nedokáže rozhodnout kam se vrtnout a zakmitá. Na 90% to není rezonence nějakého plechu nebo příchytky. Bohužel se to pomalu zhoršuje. Když jedu na tempomat do mírného kopce, tak je ta potvora schopná cvrkat nonstop a musím manuálně něco změnit, protože mi to nepřipadá úplně zdravé.
Neměl někdo něco podobného?
Captiva 2,0 110kW 4x4 automat - Cvrček někde u turba
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Re: Captiva 2,0 110kW 4x4 automat - Cvrček někde u turba
Tohle ted řeším taky. Trochu se bojím, že to bude něco kolem převodovky.
Re: Captiva 2,0 110kW 4x4 automat - Cvrček někde u turba
Berry, když píšeš dotaz, nemusíš 2x stejné téma.
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Captiva 2,0 110kW 4x4 automat - Cvrček někde u turba
Tak to pak nepiš do 2 témat, založ jedno ale to správně pojmenuj, aby to bylo jasné, nadpis AUTOMAT je nicneříkající, díky.
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet