Zdravím, nestekal jste se už nekdo s tím, že by po odpojení baterky a opětovnému zapojení, přestalo auto startovat? Kontrolky svítí, ale prostě nic.. Plus s tím přestal jit centrál, blinkry, rádio a větrák.
Baterkou to neni, všechny kostry a kabely od plusu jsou v pořádku, to samý pojistky.. Fakt si nevim už rady, predem dik za jakékoliv postřehy.
Po odpojení baterky auto nestartuje
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Re: Po odpojení baterky auto nestartuje
Jojo setkali jsme se stím. Jak dlouho jsi to měl odpojené?
Re: Po odpojení baterky auto nestartuje
Jo, stalo sa mi.
V servise odpioili bateriu, potom ju zapojili a nic.
Vsetko svietilo, ale nedalo sa nastartovat.
Odpalili totiz riadiacu jednotku.
V servise odpioili bateriu, potom ju zapojili a nic.
Vsetko svietilo, ale nedalo sa nastartovat.
Odpalili totiz riadiacu jednotku.
Chevrolet AVEO Hatchback (5dv.) 1,4 16V 74 kW/100k, Eco-Tec, r.v.2008
Re: Po odpojení baterky auto nestartuje
Pěkný den.
Jako nejsem ani elektrikář nebo něco podobného. Ale vzpomněl jsem si jak ještě na základce nám říkali (samozřejmě každý ví ) ,
že proud proudí od + na - . No a taky i odpojení a připojení baterky má svoje pravidla, i když někteří tvrdí, že je to jedno ?
Já tedy dodržuji pravidlo, které mi kdysi v autoškole naučili jako správné. Takže odpojuji vždy nejdřív minus potom plus.
Jak říkám někteří tvrdí, že je to jedno ale já dodržuji co mě kdysi naučili . /nebudu psát před kolika lety protože se toho vždy leknu sám !!!/
No a připojení pochopitelně obráceně nejdříve plus a potom minus.
Tady mě to potvrdili i když jak říkám někdo tvrdí, že je to jedno ?!?! Jenom radí při čištění použít i smirkový papír ale to nedělejte !!!!!!
Protože na čištěné ploše mohou zůstat zrníčka smirku a ty mohou dělat taky problém !!!!!
Tak hlavně ať vám jezdí a nezlobí !!!
Vl.
https://www.elancar.cz/rady-a-tipy/mont ... tobaterie/
Jako nejsem ani elektrikář nebo něco podobného. Ale vzpomněl jsem si jak ještě na základce nám říkali (samozřejmě každý ví ) ,
že proud proudí od + na - . No a taky i odpojení a připojení baterky má svoje pravidla, i když někteří tvrdí, že je to jedno ?
Já tedy dodržuji pravidlo, které mi kdysi v autoškole naučili jako správné. Takže odpojuji vždy nejdřív minus potom plus.
Jak říkám někteří tvrdí, že je to jedno ale já dodržuji co mě kdysi naučili . /nebudu psát před kolika lety protože se toho vždy leknu sám !!!/
No a připojení pochopitelně obráceně nejdříve plus a potom minus.
Tady mě to potvrdili i když jak říkám někdo tvrdí, že je to jedno ?!?! Jenom radí při čištění použít i smirkový papír ale to nedělejte !!!!!!
Protože na čištěné ploše mohou zůstat zrníčka smirku a ty mohou dělat taky problém !!!!!
Tak hlavně ať vám jezdí a nezlobí !!!
Vl.
https://www.elancar.cz/rady-a-tipy/mont ... tobaterie/
Re: Po odpojení baterky auto nestartuje
Diagnostika píše, strata komunikace s řídící jednotkou karosérie, tak to bude asi nejspíše tím a nevíte náhodou kde v autě tahle jednotka je? Moc diky
Re: Po odpojení baterky auto nestartuje
ohledně toho odpojování baterie. Mínus se odpojuje jako první z praktického důvodu: nehrozí zkrat při odpojování plusu na kostru Že se to může stát, jsem se přesvědčil u Škody 1000MB, když se mi skácel klíč při odpojování plusu a to byl docela hukot. Ona tam byla baterka v takovém zapuštěném kastlíku za zadním sedadlem.
- JardaB
- Příspěvky: 69
- Registrován: pát pro 27, 2013 19:43
- Bydliště: Tábor - Jižní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po odpojení baterky auto nestartuje
Druhá řídící jednotka bývá v přístrojovce a při problémech se mění celá přístrojovka. Já se s tím setkal u kolegy na Focusu, kdy auto naprosto nahodile blblo, jelo a nejelo, zkoušelo se všechno možné a řešením byla až výměna celé přístrojovky. Sám zační tím, že obejdeš a zkontroluješ všechny pojistky (obvykle motorový prostor a pod přístrojovkou), pokud si troufneš víc, tak prověřit kabeláž a konektory pod přístrojovkou --- no a potom servis.
JardaB
-----------------
Trabant, Dacia, Felicia, Fabia, Focus, ...
-----------------------------------
Orlando LT+ VCDi 2.0 160 Silver ICE
-----------------
Trabant, Dacia, Felicia, Fabia, Focus, ...
-----------------------------------
Orlando LT+ VCDi 2.0 160 Silver ICE