Svítí mi check
Moderátor: Blue Lanos
Tak už jsem na tom zase stejně. Cestou ze srazu v Milovicích začala zase skákat ručička tachometru jako zběsilá, pak se uložila nanule ašmytec. Rozvítil se Check a svítil celou cestu. Tachometr se občas ukáznil, takže cestu cca 220km mi změřil na 108km. Předpokládal jsem, že se časem umoudří. Teď jsem tři dny nejezdil, říkal jsem si nechám odpočinout. Dnes jsem vyjel opět, check svítil, ale tachometr šel. Příští týden jdu na 1. garančku, tak jsem si říkal, že na to snad přijdou. Po neclelých 20km check zhasl a zase všechno funguje. Takže v servisu zjistí kulový. A zase se to bude časem opakovat.
- Reklama
No pokud se uz nerozne mohlo by to byt ok. Pokud se rozne tak asi tam neco nebude ok. Vsechny chyby jsou v pametu ulozene a mazou se az po nejakem poctu startu bez zaznamenane chyby (za sebou). Tak bych to stejne v servise hlasil.Vojta píše:Po neclelých 20km check zhasl a zase všechno funguje. Takže v servisu zjistí kulový. A zase se to bude časem opakovat.
Nubira SE 1,4 16V
Orlando 1,8
Orlando 1,8
V r. 1985 jsem si pořídil 1. auto, Škoda 100 za 5 kKčs, odporně rezavá a sežraná... Sakumprásk se všema opravama mne vyšla na 17.200 Kčs, tenkrát jsem si to pečlivě psal . Pak jsem si byl schopen vyměnit výukový potrubí, vodní pumpu, topení... Teď se podívám na Matyze, návod na opravu začíná slovy "odpojíme 6 čidel všehomožného"... To holt je ten pokrok .Tomáš píše:To ti nezávidím, je vidět ,že čím víc elektroniky , tím víc problémů . Matiz I má tacho na bovden a je klid ,alespoň zatím v necelých 80 Tis.
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
To by mě zajímalo, která konkrétní oprava začíná odpojením 6 čidel? Demontáž motoru? btw., když to kilo bylo tak super, tak proč s ním nejezdíš dodnes?Docent píše:"odpojíme 6 čidel všehomožného"... To holt je ten pokrok .
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Třeba sundání hlavy... A proč s tím nejezdím dodnes? No to je jednoduché, protože dneska nejsou v servisech automechanici, ale údržbáři, kteří nedokáží nic jiného než vyměnit co největší celek (viz ta výměna celýho výfukovýho potrubí místo těsnění za pár korun ). Člověk si přece jenom všechno neudělá sám a na tý stovce mně už v 95 odmítli ve slovutném servisu v Modřanech (Auto Adámek, ať je tady nějaká reklama) udělat geometrii s pozoruhodným tvrzením, že na to nic nemají .Ondras píše:To by mě zajímalo, která konkrétní oprava začíná odpojením 6 čidel? Demontáž motoru? btw., když to kilo bylo tak super, tak proč s ním nejezdíš dodnes?
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Aha, no a jak ji asi sundat bez oddpojení čidel? To nechám jako sání viset na svazcích? V těch servisech je to o lidech. Já teď našel v Ostravě slušný ne-Daewoo/Chevy servis, kde se snaží závady opravovat nikoli výměnnou velkých celků jak píšeš. Už jsem si tam pár věcí nechal dělat a jsem spokojen.Docent píše:Třeba sundání hlavy...Ondras píše:To by mě zajímalo, která konkrétní oprava začíná odpojením 6 čidel? Demontáž motoru?
btw. Obecná poznámka - asi je to mou deformací, páč jsem člověk od IT, ale počítačem řízený vícebodově vstřikovaný motor mi příjde tak nějak logičtější, správnější a ve finále jednodušší než čistě mechanická konstrukce s karbecem . A nevím, proč by si na tom nemohl poučený laik leccos spravit sám...
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
- Brainman
- Příspěvky: 1393
- Registrován: sob led 29, 2005 10:01
- Bydliště: Seletice
- Kontaktovat uživatele:
OT : to Ondrash - nesouhlasim s nazorem ze co je prospikovane elektronikou je dokonalejsi a lepsi. Naopak jsem spis priznivec mechanickych zalezitosti. Taky me zivy IT ale na druhou stranu ho nenavidim protoze krade prave to krasny mechanicky, botanicky, zoologicky, lidsky a romanticky. A prosim ber to jako nazor, ne jako dogma.
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Daewoo Matiz I CD LPG
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Já to beru, já taky nemusím mít tu elektroniku všude, ale konkrétně příprava směsi pro spalovací motor je natolik delikátní, že se bez systému se zpětnou vazbou neobejde. Asi jsem toho sestudoval málo, ale není mi jasné, jak může karburátor spolehlivě připravit motoru stechiometrickou směs v tak širokém pásmu podmínek v jakých motor musí pracovat. Ale to už se nimráme v detailech.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny