Captiva 2.0d 2007 porucha motoru
Moderátor: Blue Lanos
Captiva 2.0d 2007 porucha motoru
Zdravím všechny, mám problém-při nastartování motor naskočí,zvuk je jakoby to běželo na 3 válce a po zařazeni 1.stupně a následném rozjetí motor chcipne.Olej a filtry měněny před měsícem.
- Reklama
Re: Captiva 2.0d 2007 porucha motoru
Chtělo by to diagnostiku, nejlépe original Chevy. Nejspíš něco s palivem - klasika - čerpadlo, vstřiky, regulátor tlaku v railu
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: Captiva 2.0d 2007 porucha motoru
Ahoj včera tu byl mechanik s diagnostikou a jedinou chybu to ukázal,že je vadná váha vzduchu a když jí odpojil tak s motorem ani nehnulo.Ještě je hodne hlučné podávací čerpadlo v nádrži,jde slyšet při chodu motoru.
Re: Captiva 2.0d 2007 porucha motoru
No těžko radit, zkus nahodit motor "na sprej" když to nacákneš do sání měl by motor na chvilku naskočit hned, samo skoro okamžitě chcípne.... pokud běží víš že mechanicky není nic v háji a musíš hledat v palivu a čidlech
Váha vzduchu může být v háji, po odpojení by mělo svítit grilované kuře, ale mělo by auto běhat aspoň v nouzovém režimu (snížený výkon a otáčky)
Připadá mi to jako problém s nějakým vstřikem možná dává moc do přepadu a v railu se nevytvoří tlak potřebný k aktivaci vstřiků.
Jak změřit přepady ze vstřiků si najdi na netu.... velký přepad snižuje tlak v railu , jde o to, že v railu se musí vytvořit tlak asi 200-300barů a pokud čidlo tlaku toto zjistí aktivuje vstřiky - pokud nějaký propouští do přepadu tlaku se nemusí dosáhnout.......
V railu je tlak proměnný, dle zatížení, požadavků řidiče , nejvyšší je při požadavku na vysoký výkon třeba 1500 -2000 barů, při běžném provozu je třeba poloviční - o to se stará regulátor tlaku v railu a čidlo tlaku v railu. Např. to funguje tak: motor chce 800barů regulátor to tak zreguluje a čidlo stav zkontroluje - vše funguje Jiná situace nastává pokud motor chce 800 barů regulátor to nareguluje a čidlo potvrdí např. 500 barů a hned je problém.....
Jestli ti mechanik dělal diagnostiku staticky, je to zbytečné , abys mohl něco najít , potřebuješ data z běžícího motoru když motor stojí najdeš max. nějakou chybu v čidle kliky nebo vačky.......
Váha vzduchu může být v háji, po odpojení by mělo svítit grilované kuře, ale mělo by auto běhat aspoň v nouzovém režimu (snížený výkon a otáčky)
Připadá mi to jako problém s nějakým vstřikem možná dává moc do přepadu a v railu se nevytvoří tlak potřebný k aktivaci vstřiků.
Jak změřit přepady ze vstřiků si najdi na netu.... velký přepad snižuje tlak v railu , jde o to, že v railu se musí vytvořit tlak asi 200-300barů a pokud čidlo tlaku toto zjistí aktivuje vstřiky - pokud nějaký propouští do přepadu tlaku se nemusí dosáhnout.......
V railu je tlak proměnný, dle zatížení, požadavků řidiče , nejvyšší je při požadavku na vysoký výkon třeba 1500 -2000 barů, při běžném provozu je třeba poloviční - o to se stará regulátor tlaku v railu a čidlo tlaku v railu. Např. to funguje tak: motor chce 800barů regulátor to tak zreguluje a čidlo stav zkontroluje - vše funguje Jiná situace nastává pokud motor chce 800 barů regulátor to nareguluje a čidlo potvrdí např. 500 barů a hned je problém.....
Jestli ti mechanik dělal diagnostiku staticky, je to zbytečné , abys mohl něco najít , potřebuješ data z běžícího motoru když motor stojí najdeš max. nějakou chybu v čidle kliky nebo vačky.......
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: Captiva 2.0d 2007 porucha motoru
Díky za odpověd,ale pro mě jako laika je to moc komplikované auto nastartuje bez problému,jen když přidám plyn tak se to jako hadá a v motoru jde slyšet jakoby cvakání,tak to udělám takhle 3x a pak se to chytne a pak motor beží v pohodě i na volnoběh .Nechci s tím moc jezdit aby se něco nepokazilo .Kdyz jsem odpojil váhu tak se nic nerosvítilo a ani na otáčkách to nebylo znát.Spíš bych to viděl na vyměnu vstřiků a seřízení čerpadla Jestě jednou díky
Re: Captiva 2.0d 2007 porucha motoru
No , ještě mi napadá baterka jak na tom je? Zkus i očistit a pořádně dotáhnout svorky na baterce a když i rozebereš očistíš, nakonzervuješ a zas složíš všechny kostřící body co v motoru najdeš nemůžeš ničemu uškodit, spíše naopak a když při tom rozpojíš a zas spojíš všechny konektory na motoru co uvidíš, taky se nic nestane, ale mnohdy tohle pomůže
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: Captiva 2.0d 2007 porucha motoru
Vlastním captivu 2.0 D 2006 začala chcipat při jízdě velmy nepříjemné po zastavení a rozsvítí se oranžová kontrolka motoru asi po minutě nastartuju a jedu dál ale bohužel se tato porucha stává už hodně často i několikrát denně diagnostika hlásí poruchu P0089 a bylo mě řečeno že to může být hodně věcí proto vás žádám o radu moc děkuji Radek