Přední osa

Diskusní forum Daewoo Lanos Clubu.

Moderátor: Blue Lanos

pekrtek
Příspěvky: 741
Registrován: úte bře 02, 2004 18:34

Re: Přední osa

Příspěvek od pekrtek »

Než vyměníš tyčky stabilizátoru, vyměň nejdříve mechanika.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Přední osa

Příspěvek od Richard »

pekrtek píše:Než vyměníš tyčky stabilizátoru, vyměň nejdříve mechanika.
-i -i
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
libors 645
Příspěvky: 72
Registrován: sob kvě 31, 2014 19:56

Re: Přední osa

Příspěvek od libors 645 »

No taky mi to bylo divný................ :o) :o) :o) zítra to snad půjde - znovu - na zvedák, tak tam snad něco najdou protože objektivně se od předku ozývá bubnování a to dost strašný.
pekrtek
Příspěvky: 741
Registrován: úte bře 02, 2004 18:34

Re: Přední osa

Příspěvek od pekrtek »

Jestli se nepletu, tak uchycení stabilizátoru je tam řešeno stejně jako na Raceru/Kadetu. Pokud to tak je, tak na konci stabilizátoru je oko, v něm je jedno uchycení a druhé ve spodním rameni. Ty gumy by se pravděpodobně daly koupit v Drafelu CZ, pokud nebudou oryginál "šrouby" s matkami, já jsem to řešil, že jsem ve Feroně (nevím, jak se to dnes jmenuje) koupil takové ty dlouhé šrouby se závitem na obou stranách, matky a podložky a gumy jsem dával originál. Přesně tak mi to před xx lety doporučili i v servisu, kde Daewoo prodávali. Je to ale jen rada. V první řadě bych si vyhledal na internetu Drafel a pozeptal se tam.
libors 645
Příspěvky: 72
Registrován: sob kvě 31, 2014 19:56

Re: Přední osa

Příspěvek od libors 645 »

Tak byly prý hodně povolené oba kulové čepy a ani po utažení to není úplně ono. Takže investice - dva kuláky a 2 tyčky. Pak už to snad bude OK. :PP: :PP: :PP:
jackous
Příspěvky: 28
Registrován: pát kvě 31, 2013 14:56

Re: Přední osa

Příspěvek od jackous »

vymen fakt mechose,tycky stab. neni nic jineho nez ctyri gumy a zavitova tyc ,vymena probiha flexou prace cca na 15min. Horsi je to z domecky to bez zvednuti nad hlavu proste ne. Povolene spodni cepy? Dost tezko, vetsinou je to ve stavu kdy matka je srostla takze opet prijde na radu flexa a par uderu kladivem. Mas je vymlacene proto ti to zvoni jak cinska zvonka hra. Zrovna nech vymenit i cepy rizeni. Spodni cep me prisel na 200k a horni snad 170k. Stab. cca 300k. cilka litr a jedes dal. Na zadni ose muzou mlatit pera (ja mel jedno praskle) nebo tlumice v kufru dost casto uhniva miska. opet flexa :)) u spdniho sroubu pozor nahrat jak cip a pojebat kladivem ale i tak se muze stat ze sroub utrhnes jak ja v rameni je matka takze flexa uvolnit drzak tlumica odvrtat ,Znova privarit drzak krasna prace a pristup jak penezum :D jeste kdyz auto mas "na zemi". Hodne stesti :))
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: Přední osa

Příspěvek od conpet »

Jack - krásně napsáno :-)
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Odpovědět

Zpět na „LANOS“