Skodováku, prosím o radu. Chápu správně, že LPG má vliv na zasírání chladiče? Před 5 lety, po nákupu auta, mi chladič proplachoval Palikx s konstatováním, že tam bylo mrtě bordelu (to bylo ještě před LPG). Od té doby nic (stále stejná kapalina).Skodovak píše: ... Je to oplácký motor, a po zkušenostech mám jediné doporučení - co 5 let vyměnit chladič. I když neteče. Je po té době plný usazenin a má podstatně sníženou životnost. Motoru to udělá lépe než lepkavé sr**ky přimazávání (či spíše dochlazování) ventilů. Leganzácký motor nic takového nepotřebuje. …
Vloni jsem vyměnil termostat kvůli nízké teplotě motoru (mj. i problém s přepnutím na LPG).
Po výměně se motor ohříval rychle. A teď, po 13 měsících, teplota zase nejde vůbec nahoru. Měl bych kromě termostatu koupit i nový chladič?? Nebo aspoň proplach? Asi chápeš, jak moc se mi "chce" jít do něčeho takového .. Ale na Esperu mám novou STK, pořešil jsem korozi, takže zahodit ho nemám v úmyslu.