Schumacher dostal za to, co povedal pekne zaplatene...
Je to placebo efekt. Oktanove cislo neznamena vyssi obsah energie - vyhrevnost, ale odolnost voci detonacnemu horeniu. Cize motor skonstruovany pre benzin N98 dovoli motoru vyssiu kompresiu oproti motoru konstruovanemu na N95. Zvysenie kompresie by viedlo k miernemu narastu vykonu. V technicakoch k chevroletom zvycajne pisu pozadovany benzin N91, cize tie motory su konstruovane na istotu, aby nedoslo k detonacnemu horeniu.
Navyse pri natankovani do nie uplne prazdnej nadrze po N95 je tam zmes, ktora ma samozrejme menej cize ako N96-N97.
Preto dobry pocit pri drahsom N98 je ciste placebo.
Pěkný den.
Ještě jednou a víc to už nebudu komentovat. Ještě sem přidávám jednu stránku a nevím jestli jste ji procházeli .
Ještě jednu otázku . V jaké minimální vzdálenosti máte jet za vozidlem před vámi ? Kdopak správně si řekl ne žádný metry ale DVĚ SEKUNDY !!! Tato otázka sem patří proto, že rychlostí se pochopitelně mění i vzdálenost !
No a já když jedu tak si občas tyto odhady dělám a tím si vlastně měřím i rychlost a podle toho i posuzuji použitý benzin. Nemám v ruce stopky ale vyberu si u silnice nějaký bod /strom,sloup,kaplička cokoliv no a potom jen si řeknu :dvaadvacet,dvaadvacet no a to jsou ty dvě vteřiny .Ještě když auto přede mnou míjí tento bod a já k němu dojedu za víc jak ty dvě sekundy tak je to v cajku. Opravdu se jen nedívám a nepočítám ale občas když mohu tak to používám . To mě můžete říkat, že je to třeba placebo Ale já v autě třeba radio používám výjimečně proto abych auto slyšel !!! Taky zásadně nepoužívám potahy na volant abych cítil jak jede. Víte já jak se říká "najedu na sirku"
a autu se omlouvám, že jsem ji přehlídl. Možná jsem cvok ale já si i s autem povídám /potichu aby na mě nehodili síť/
Tak vážení ať nám jezdí a nezlobí !!!
... no Topol více méně Tvoje přílohy autorevue ap. potvrdily, to o čem diskutujeme. K těm faktorům přibude ještě lidský faktor pajčování. Dříve v minulém století se mě nestalo abych natankoval nekvalitní benzín, Benzina držela svoje pumpaře na uzdě. Jasně byly " průšvihy " šedé ekomomiky viz. nákup talonů 1litr nafty / 1,5 DM pro zahraniční kamiony, to bylo veliké pokušení pro pumpaře, když navíc naši řidiči NA jim nechali 1 litr nafty za 1 Kč / prodejní cena byla 2 Kč. To se ale nás řidičů netýkalo, dostávali sme kvalitní palivo. A odhalené případy končily trestem vězení. Pumpaři si svého povolání víceméně vážili i přes oficiálně nízkou mzdu, prostor pro její zvýšení měli, řekněme na hraně zákona ale nenastavovali - nepančovali benzín. Po revoluci se mě stějně jako vám stalo, že jsem natankoval sračky. Co k tomu dodat dějě se to i v Německu, bavil jsem se o tom s řidičem cisterny z německa, potvrdil mě tyto problémy i řešení, majitelé okamžitě zaplatily pumpaři pokutu. Aneb za vším hledej především zisk.
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
mzprx píše:Schumacher dostal za to, co povedal pekne zaplatene...
Je to placebo efekt. Oktanove cislo neznamena vyssi obsah energie - vyhrevnost, ale odolnost voci detonacnemu horeniu. Cize motor skonstruovany pre benzin N98 dovoli motoru vyssiu kompresiu oproti motoru konstruovanemu na N95. Zvysenie kompresie by viedlo k miernemu narastu vykonu. V technicakoch k chevroletom zvycajne pisu pozadovany benzin N91, cize tie motory su konstruovane na istotu, aby nedoslo k detonacnemu horeniu.
Navyse pri natankovani do nie uplne prazdnej nadrze po N95 je tam zmes, ktora ma samozrejme menej cize ako N96-N97.
Preto dobry pocit pri drahsom N98 je ciste placebo.
Tak natankuj do Camara 98,místo 95 a uvidíš ten rozdíl. A takový V100 Racing ten už je sakra znát!
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz