špatné starty Orlando
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Re: špatné starty Orlando
u Cruze mi zapne, když otočím klíčkem
Chevrolet Cruze 1.6 83kW LS plus rv. 2010
- Reklama
Re: špatné starty Orlando
Správné to určite NIE JE !schimanskixl píše:zdravím, špatné starty přetrvávají, prostě není při startu benzin v liště, potřeboval bych, kdyby někdo věděl (anebo to někdo vyzkoušel), má benzinová pumpa - v nádrži, zapnout po otočení klíčkem? Mě v Chevroletu tvrdili, že to co to dělá mě, že sepne až při startování, že je správně. Mě se to ale moc nezdá, přece napřed natlakuju a pak startuju. Zkuste to někdo, jestli vám zavrčí pumpa v první poloze klíčku. Díky za každý poznatek. J.
Čerpadlo sa MUSÍ spustiť už pri rozsvietení kontroliek
dokonca je ho počuť ako bzučí...
Re: špatné starty Orlando
Až po tom, co snímač otáček detekuje impulsy (při startování), ŘJ spustí palivové čerpadlo v nádrži, které natlakuje soustavu. Součástí čerpadla je i zpětný ventil a filtr paliva (sítko v sacím koši). Soustava je nevratná a tak je součástí čerpadla i reguleční ventil, který upravuje tlak paliva. Součástí palivové soustavy je také tlumič pulzace paliva, který je u motoru v přívodu.
Dle mého se palivo může ztrácet buď netěsností zpětného ventilu nabo špatným vstřikem. Vstřiky jsou u domontovaných LPG extrémě namáhny teplotou ve válcích neb normálně se chladí protékajícím palivem.
Dle mého se palivo může ztrácet buď netěsností zpětného ventilu nabo špatným vstřikem. Vstřiky jsou u domontovaných LPG extrémě namáhny teplotou ve válcích neb normálně se chladí protékajícím palivem.
Chevrolet Orlando 1,8 LTZ
Re: špatné starty Orlando
Nemaš pravdu...
Re: špatné starty Orlando
Laco71 píše:Nemaš pravdu...
No nevím jak ty, ale já jsem nejdřív nastudoval manuál a pak vyzkoušel... neb mě to,tak nějak zajímalo.
Chevrolet Orlando 1,8 LTZ
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: čtv dub 05, 2012 11:58
- Bydliště: VARNSDORF, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: špatné starty Orlando
Ahoj, zdravím, měl jsem problém se starty, viz můj chat, nakonec když jsem přepnul na benzín, tak to startovalo. Udělali mi repas reduktoru:materiál 750,- + naladění a nastavení , celkem 5000,-schimanskixl píše:zdravím, skoro po roce hledání už vím proč, není tlak v vstřikovací liště, Orlando to má navíc udělaný tak, že pumpa začne dávat až při spuštění startéru. Takže, benzin z nějakého důvodu asi steče do nádrže, a já když začnu točit musí se to asi někudy odvzdušnit, a to chvilku trvá pokud je to přes vstřiky - protože když to nechytne hned a já chvilku točím a pak, při náznaku že to chytne to vypnu, vyndám svíčky tak jsou suchý, což by nemělo být, při startu u každýho auta dávaj všechny vstřiky než chytne a upraví se pořadí. Takže moje dedukce - bude špatný nějaký regulátor tlaku, nebo něco podobného, prý je tady ale součástí palivové pumpy. Ví někdo, jestli se to dá rozdělat a vyměnit jen ten regulátor? Důvod - regulátor stojí kolem 600 korun, celá pumpa je za cca 26 000 korun - to není překlep, ale fakt, zloději. Nebo jiný nápad, co s tím? Dík. J.
Ale musím na doladění směsi, svítí kontrolka čerpadlo.
Re: špatné starty Orlando
Zdar, mal som podobný problém občas auto chytilo na šupu občas na 5x krát. Tiež som skúmal palivové čerpadlo, ktoré sa občas zapne a občas nie, musí tam biť nejaký merač tlaku ale problém bol reduktor plynu, vymenil som mebrany a bolo po probléme, prepúšťa spatne cez podltak do sania plyn.
LT+ 12 Lpg, octavia tour1 07 Lpg, octavia sdi 02, felicia Lpg 99, renault 25 94, skoda 120 LS Lpg :))