CHEVROLET ORLANDO 1.8 LPG LPG

Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666

Odpovědět
martin šuma
Příspěvky: 4
Registrován: čtv dub 05, 2012 11:58
Bydliště: VARNSDORF, CZ
Kontaktovat uživatele:

CHEVROLET ORLANDO 1.8 LPG LPG

Příspěvek od martin šuma »

Prosím o radu, pokud se s tím někdo setkal. Mám Orlando - 80000km, na LPG najeto 55000,-
Asi 5 měsíců jde špatně ráno startovat, jinak přes den startuje dobře. Ale občas i přes den pokud
stojí cca víc než 3 hod. začíná také špatně startovat - motor točí cca 5s než naskočí.
Dnes jsem byl v servisu u OPLA a mají podezření na poškozené ventily a sedla hlavy.
Měřily tlak ve válcích -2%,-28%, -2%, -26.
Svíčky jsem dal originální a je to stejné.
Prosím o nějakou zkušenost.
Děkuji
Reklama
 

vagascan
Příspěvky: 90
Registrován: úte říj 25, 2016 19:54
Bydliště: Bratislava

Re: CHEVROLET ORLANDO 1.8 LPG LPG

Příspěvek od vagascan »

Aky mas stav mnozstva benzinu ?? Ako je nastavene LPG ?

Mne auto rano tiez tazko startovalo - Lacetti 1.6 BRC LPG. 183t km, LPG 25t Km.

Zistil som, ze to bolo malym mnozstvom benzinu v nadrzi dlhsi cas + rozstelovane nastavenie LPG.

Po natankovani plnej nadrze a navsteve LPG servisu startuje auto hned.
Taktiez sa u mna prejavovalo vynechavanie tahu pri rannom starte.

Daj vediet ako to u teba dopadlo.
Chevrolet Cruze 1.6 91 KW 2011
EX Chevrolet lacetti SW 1.6 LPG BRC 2006
Uživatelský avatar
karstn
Příspěvky: 334
Registrován: pon lis 29, 2004 16:57

Re: CHEVROLET ORLANDO 1.8 LPG LPG

Příspěvek od karstn »

U mě na lacikovi 1.4 to byly přicpane vstřiky. Vyměna sviček, kabelu a cívky nepomohla. Tlaky byly vnormě jen u jednoho válce trochu slabší. Motor jak byl studeny sice naskočil ale jel zbidou na 3 valce, chcipal a netahl. Po zahřáti pak benzin i LPG vpohodě.
Nový benzín + čistič vstřiku pomohl. Už to jede na 4 válce a nechcípa ale je tam ještě nerovnoměrný chod za studena. Snad se to více vyčistí po vyjetí celé nádrže. Nechce se mi investovat do veterana další peníze. Motor už má přes 250tis. a na LPG kolem 200tis.
Ony pry rády ty vstřiky rezaví u LPG.

U orla mam kolem 80tis. (+LPG) a poslední dobou jsem spozoroval ráno neklidný chod. Natankoval jsem na OMV MaxxMotion 95 je s adtivem a uklidnilo se to.
Doufám že to bude u tebe taky nějaka blbost.
Nubira SE 1,4 16V
Orlando 1,8
Uživatelský avatar
Eugo
Příspěvky: 792
Registrován: úte led 13, 2009 21:04
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: CHEVROLET ORLANDO 1.8 LPG LPG

Příspěvek od Eugo »

podla mna mas v benzine vodu.toto iste robilo aj mne
Nissan NV200 1,6 81kw
Mazda 3 2,0 benzin 121kw r.v.2014
Kia Pregio 2,7 D
Chevrolet Aveo 1,4 74 kW r.v.2008+LPG
Honda Shadow vt 750 c6
člen AVEO Fanclubu
Uživatelský avatar
Eugo
Příspěvky: 792
Registrován: úte led 13, 2009 21:04
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: CHEVROLET ORLANDO 1.8 LPG LPG

Příspěvek od Eugo »

toto je benzin z mojho auta a tiez mam lpg.casom ti to pojde len na 3 valce a ked to prepne na lpg tak bude vsetko ok
Přílohy
IMG_2135.PNG
IMG_2137.PNG
Nissan NV200 1,6 81kw
Mazda 3 2,0 benzin 121kw r.v.2014
Kia Pregio 2,7 D
Chevrolet Aveo 1,4 74 kW r.v.2008+LPG
Honda Shadow vt 750 c6
člen AVEO Fanclubu
Uživatelský avatar
Eugo
Příspěvky: 792
Registrován: úte led 13, 2009 21:04
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: CHEVROLET ORLANDO 1.8 LPG LPG

Příspěvek od Eugo »

troska sa opravim.vodu mas v benzinovej nadrzi a cim menej benzinu tym auto startuje horsie.voda bude urcite aj v palivovom filtri.
Nissan NV200 1,6 81kw
Mazda 3 2,0 benzin 121kw r.v.2014
Kia Pregio 2,7 D
Chevrolet Aveo 1,4 74 kW r.v.2008+LPG
Honda Shadow vt 750 c6
člen AVEO Fanclubu
martin šuma
Příspěvky: 4
Registrován: čtv dub 05, 2012 11:58
Bydliště: VARNSDORF, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: CHEVROLET ORLANDO 1.8 LPG LPG

Příspěvek od martin šuma »

Děkuji všem za odpověď, startuje to špatně i když mám v nádrži cca 1/3 benzínu. Tankuju natural 95, většinou
u EURO OIL i plyn. Ten benzín zkusím vycucnout z nádrže, ale mám podezření na ty špatné tlaky ve válcích.
Plyn mi dělali u AUTA PLZEŇ, ale mají spíš podezření na destrukci ventilů a sedel. Prý to u některých Orland 1.8
vydrží 50 000 km a u jiných 150 000 km. Já mám na plynu cca 60 000 km. Repase hlavy bude stát cca 30 000,- podle toho, jestli použijí origo díly nebo OEM. Nevím proč jsem platil pojistku na motor, která se prý vztahuje jen
do doby tovární záruky na vozidlo.
Děkuji za reakci.
Uživatelský avatar
Eugo
Příspěvky: 792
Registrován: úte led 13, 2009 21:04
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: CHEVROLET ORLANDO 1.8 LPG LPG

Příspěvek od Eugo »

podla mna keby boli ko ventily nejde ani na benzin dobre a ani na plyn a ani po zahriati.skus tu vodu.odpoj privodnu hadicu so ide do palivoveho filtra daj pod nu kybel a otoc klucom aby zoplo cerpadlo a uvidis aky mas benzin.pripadne vylej benzin z palivoveho filtra cez stranu kde je vstup (in)a pojde zneho bordel s vodou
Nissan NV200 1,6 81kw
Mazda 3 2,0 benzin 121kw r.v.2014
Kia Pregio 2,7 D
Chevrolet Aveo 1,4 74 kW r.v.2008+LPG
Honda Shadow vt 750 c6
člen AVEO Fanclubu
Uživatelský avatar
Petr S.
Příspěvky: 3871
Registrován: stř zář 20, 2006 21:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: CHEVROLET ORLANDO 1.8 LPG LPG

Příspěvek od Petr S. »

Kup si VIF Super Benzín a vyjed s tím nádrž na benzin a máš pokoj. Ono i plynové auto chce občas projet na benzín.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Laco71
Příspěvky: 671
Registrován: úte lis 19, 2013 19:40

Re: CHEVROLET ORLANDO 1.8 LPG LPG

Příspěvek od Laco71 »

Podľa mojho názoru, servis si chce nahanať robotu ....tie hodnoty tlakov vo valcoch
určite nie su pravdivé....
Po 50 000 km odjazdených na LPG nie je pravdepodobnosť ,žeby došlo k podpaleniu ventilov
jedineže by bola nastavená extremne chudobná zmes a jazdil by si stale na maxx, to znamená "plný kotol" a stale 4000 rpm +

Odnes auto do ineho servisu,kde rozumeju tomu čo robia...A hlavne daj premerať vole vyf.ventilov za studena...

taký pripad bol aj u nas ,že typek prišiel z Orlandom LPG do servisu z nejakou banalnou poruchou
a oni, len otvárať motor a otvarať motor... pričom chyba bola mimo samotného motora.
Ondrapb
Příspěvky: 171
Registrován: čtv říj 29, 2015 14:11
Bydliště: Brno/Veverská Bitýška

Re: CHEVROLET ORLANDO 1.8 LPG LPG

Příspěvek od Ondrapb »

martin šuma píše:startuje to špatně i když mám v nádrži cca 1/3 benzínu.
To je jedno kolik ho tam máš, ten benzín musíš jednou za čas vyjet a neškudlit každej halíř, s takovou ti za chvíli udělá pápá i palivový čerpadlo :mrgreen:

30 000 nedáš ani za "novej" motor, repas hlavy vč. origo dílů(Drafel) se vlezeš kolem 15 (výfuk. ventily, gufera, těsnění pod hlavu + hokna vč. nových sedel).
Daewoo Tacuma r. 2000/1,8 - 72 KW, LPG BRC
martin šuma
Příspěvky: 4
Registrován: čtv dub 05, 2012 11:58
Bydliště: VARNSDORF, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: CHEVROLET ORLANDO 1.8 LPG LPG

Příspěvek od martin šuma »

Tak přátelé, nechci to zakřiknout, ale po vylití nádrže a natankování verva 100 s přidáním aditiva na čištění
palivového systému se zdá, že se to startování lepší. Ještě vyměním palivový filtr a dám ještě jednou aditiva
a snad to bude ok. Pak ještě dojedu na seřízení plynu. Ráno jsem startoval bez problému, akorát 2x v týdnu to šlo hůře, tak snad jsem na dobré cestě. Ale u toho vylitého benzínu z nádrže po odstátí jsem vodu neviděl, akorát "smrděl" jinak než čerstvý.
Zatím díky a ještě dám vědět.
Uživatelský avatar
Eugo
Příspěvky: 792
Registrován: úte led 13, 2009 21:04
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: CHEVROLET ORLANDO 1.8 LPG LPG

Příspěvek od Eugo »

treba vymenit ten filter.vnom sa drzi bordel a voda.
Nissan NV200 1,6 81kw
Mazda 3 2,0 benzin 121kw r.v.2014
Kia Pregio 2,7 D
Chevrolet Aveo 1,4 74 kW r.v.2008+LPG
Honda Shadow vt 750 c6
člen AVEO Fanclubu
Odpovědět

Zpět na „Orlando - Motory“