Vymena klice (neofficialni) - dalkac OK / zapalovani NE

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Blue Lanos, pejee, lomngi

Odpovědět
antarian
Příspěvky: 49
Registrován: sob čer 04, 2011 09:02

Vymena klice (neofficialni) - dalkac OK / zapalovani NE

Příspěvek od antarian »

Ahoj vsichni,

mozna jste to uz nekdo zkousel a stal pred necim podobnym.

Kazdopadne u Chevrolet cruze, kde se mi vymackali "cudliky" jsem chtel vymenit schranku za novou.

Vyndal jsem tedy vnitrnosti, ty jsem dal do do nove schranky (tedy pouzita cela stara deska, komplet cela cast klice, tedy vymenil jsem v podstate jen plastovy obal. Zbytek jsem pouzil puvodni)

Po teto operaci funguje dalkove ovladani ale zapalovani ne. (respektive jedina moznost je nastartovat druhym klicem, zhasnout a nastartovat timto predelanym, v tomto pripade klic jednou nastartuje, ale nic se nepreprogramuje a priste uz nastartovat opet nejde a sviti kontrolka na pristrojove desce s tim ze mam zamknute zapalovani)

Nemel by jste nekdo nejakou radu?

premyslim, zdali jsem pri rozdelavani neposkodil klic, ale zadne znamky poskozeni nejevi.

asi bych mel dodat ze se jedna o Chevrolet Cruze
Hradec Kralove / Pardubice / Kutna Hora
Chevrolet Cruze 1,8
Reklama
 

Uživatelský avatar
blackjohn
Příspěvky: 559
Registrován: čtv čer 08, 2006 11:29
Bydliště: Soběslav

Re: Vymena klice (neofficialni) - dalkac OK / zapalovani NE

Příspěvek od blackjohn »

Nezkousel si neco z tehle navodu?
https://www.google.cz/search?client=ms- ... y&oq=&aqs=

Jinak se bude muset doprogramovat do RJ origo diagnostikou. Nezbyl v tom starem obalu takovy valecek, je v tom cip pro immobilizer(alespon u starsich Daewoo)?
Citroen C4 Grand Picasso 1.8i, 92kW
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
antarian
Příspěvky: 49
Registrován: sob čer 04, 2011 09:02

Re: Vymena klice (neofficialni) - dalkac OK / zapalovani NE

Příspěvek od antarian »

Jojo ten valecek :-))) uz se mi to podarilo zjistit :-) takze me ceka prohledavani kose a doufat ze to najdu :-) (skvela cinost na vecer :-) predpokladam, ze ten valecek tam nekde bejt musi :-) aspon doufam)

pokud nebude tak musim koupit novej transpoder chip a tam uz to bohuzel bez diagnostiky asi nepujde :-)

btw. tak snad aspon ponauceni pro ty, kteri se chystaji vymenit obal na klicek. (nezapomente na tu tycku)
Hradec Kralove / Pardubice / Kutna Hora
Chevrolet Cruze 1,8
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Vymena klice (neofficialni) - dalkac OK / zapalovani NE

Příspěvek od Richard »

JJ v klíčku jsou dva systémy, jeden na ovládání centrálního zamykání - potřebuje k činnosti baterie a pak čip imobilizéru, který vypadá jako malý odpor (taková tyčinka) a ten má v sobě kod, který načte taková cívka-anténa u spínací skříňky. Asi jde ten váleček-čip nahradit jiným, ale musí se naprogramovat do tvé řídící jednotky.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“