Code 84 a nekonečné opravy
Moderátor: Blue Lanos
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Code 84 a nekonečné opravy
...pri tomto type poruchy .. to bude metoda pokus omyl ..
dovod je ten, ze ty nedokazes nasimulovat chybu okamzite...
a opakovane viackrat za sebou ..
ono na to podla mna nepotrebujes ani kopec ..
staci sa rozjet na dostatocne dlhej rovinke, plny plyn... 1.2.3....
dovod je ten, ze ty nedokazes nasimulovat chybu okamzite...
a opakovane viackrat za sebou ..
ono na to podla mna nepotrebujes ani kopec ..
staci sa rozjet na dostatocne dlhej rovinke, plny plyn... 1.2.3....
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
- Reklama
Re: Code 84 a nekonečné opravy
No to je hezký, ale tímhle stylem mi vymění půl auta, než natrefí na díl, kde je problém.
No ono by bylo prý třeba, aby k chybě došlo v momentě, kdy je připojená diagnostika, aby bylo zaznamenáno chování auta, ne jen hlášení chyby.
Proto jsem uvažoval, že si snad tu diagnostiku koupím, vím, že je to OBD II, ale nevím kterou přesně a hlavně jaký k tomu SW, aby to dokázalo sledovat vše potřebné a hlavně to zaznamenat.
No ono by bylo prý třeba, aby k chybě došlo v momentě, kdy je připojená diagnostika, aby bylo zaznamenáno chování auta, ne jen hlášení chyby.
Proto jsem uvažoval, že si snad tu diagnostiku koupím, vím, že je to OBD II, ale nevím kterou přesně a hlavně jaký k tomu SW, aby to dokázalo sledovat vše potřebné a hlavně to zaznamenat.
Chevrolet Cruze Hatchback, výbava LTZ, motor 2.0 VCDi 163k Automat, barva bílá, rok výroby 2012
- Rádio TID-8945 (Rádio/DVD/TV/GPS/Couvací kamera)
- Bezpečnostní matice kol
- Ochranné venkovní lišty
- Hliníkové prahové lišty
- 4 x zástěrky
- 4 x ofuky
- Rádio TID-8945 (Rádio/DVD/TV/GPS/Couvací kamera)
- Bezpečnostní matice kol
- Ochranné venkovní lišty
- Hliníkové prahové lišty
- 4 x zástěrky
- 4 x ofuky
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Code 84 a nekonečné opravy
Ano ..Nyny píše:No to je hezký, ale tímhle stylem mi vymění půl auta, než natrefí na díl, kde je problém.
No ono by bylo prý třeba, aby k chybě došlo v momentě, kdy je připojená diagnostika, aby bylo zaznamenáno chování auta, ne jen hlášení chyby.
Proto jsem uvažoval, že si snad tu diagnostiku koupím, vím, že je to OBD II, ale nevím kterou přesně a hlavně jaký k tomu SW, aby to dokázalo sledovat vše potřebné a hlavně to zaznamenat.
idealne by bolo LOGovanie jazdy, a nasledne zaznamenanie chyby, kde by sa dali vidiet potrebne udaje,
ako su napriklad, prietok vzduchu, pozadovany tlak a dosiahnuty tlak v sani ..a pod...
ale to im tam to auto budes musiet nechat ....
podobne ako by som to riesil ja, "u mna v garazi" ...
(mozno z rozdielom, ze ja ti asi "nahradne vozidlo" nebudem vediet poskytnut) ..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Re: Code 84 a nekonečné opravy
No jo, ale já jim vždycky nabízel, ať si tam auto nechají, jedou se někam projet dokud nedojde k závadě, ale oni o to nemají zájem, vždy mi zavolají po dvou hodinách, že je opraveno. Naposledy jsem jim ho tam nechal ráno s tím, ať si ho tam nechají jak bude třeba, hlavně ať už to opraví, nechali si ho tam do druhého dne kdy mi technik volal někdy kolem poledne, že je opraveno, no není.
Chevrolet Cruze Hatchback, výbava LTZ, motor 2.0 VCDi 163k Automat, barva bílá, rok výroby 2012
- Rádio TID-8945 (Rádio/DVD/TV/GPS/Couvací kamera)
- Bezpečnostní matice kol
- Ochranné venkovní lišty
- Hliníkové prahové lišty
- 4 x zástěrky
- 4 x ofuky
- Rádio TID-8945 (Rádio/DVD/TV/GPS/Couvací kamera)
- Bezpečnostní matice kol
- Ochranné venkovní lišty
- Hliníkové prahové lišty
- 4 x zástěrky
- 4 x ofuky
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Code 84 a nekonečné opravy
..tak. ... toooooo potom ......
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Re: Code 84 a nekonečné opravy
Vždyť říkám, že jsou to patlalové.
Hlavně vymění díl za X tisíc a není to tím dílem, tak za to asi sotva můžou chtít prachy.
Hlavně vymění díl za X tisíc a není to tím dílem, tak za to asi sotva můžou chtít prachy.
Chevrolet Cruze Hatchback, výbava LTZ, motor 2.0 VCDi 163k Automat, barva bílá, rok výroby 2012
- Rádio TID-8945 (Rádio/DVD/TV/GPS/Couvací kamera)
- Bezpečnostní matice kol
- Ochranné venkovní lišty
- Hliníkové prahové lišty
- 4 x zástěrky
- 4 x ofuky
- Rádio TID-8945 (Rádio/DVD/TV/GPS/Couvací kamera)
- Bezpečnostní matice kol
- Ochranné venkovní lišty
- Hliníkové prahové lišty
- 4 x zástěrky
- 4 x ofuky
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Code 84 a nekonečné opravy
no to ano ...
Jako, skusat dotahovat sponky, menit hadicky, tesnenia a pod.
je to najlacnejsie cim sa zacina pri takychto opravach ...
(ta vaha vzduchu je tiez castokrat loteria 50 na 50)
a "nikto" alebo teda skor malokto chce pocut "tu draksiu alternativu" ..
(a ja to proste lacnejsie spravit neviem, nechcem a ani nebudem robit) ...
..
obzvlast, ked su to problemy "mechanikom" vseobecne zname,
"a ja viem z prvej odpalit, ze co tomu je" .. (ze zle turbo) ...
... pripadne skocene rozvody, lebo na bicykli mam silnejsiu retazku ..a pod ...
Jako, skusat dotahovat sponky, menit hadicky, tesnenia a pod.
je to najlacnejsie cim sa zacina pri takychto opravach ...
(ta vaha vzduchu je tiez castokrat loteria 50 na 50)
a "nikto" alebo teda skor malokto chce pocut "tu draksiu alternativu" ..
(a ja to proste lacnejsie spravit neviem, nechcem a ani nebudem robit) ...
..
obzvlast, ked su to problemy "mechanikom" vseobecne zname,
"a ja viem z prvej odpalit, ze co tomu je" .. (ze zle turbo) ...
... pripadne skocene rozvody, lebo na bicykli mam silnejsiu retazku ..a pod ...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Re: Code 84 a nekonečné opravy
Zatím nijak, protože teď jsem na to z pracovních důvodů neměl absolutně čas to řešit.
Chevrolet Cruze Hatchback, výbava LTZ, motor 2.0 VCDi 163k Automat, barva bílá, rok výroby 2012
- Rádio TID-8945 (Rádio/DVD/TV/GPS/Couvací kamera)
- Bezpečnostní matice kol
- Ochranné venkovní lišty
- Hliníkové prahové lišty
- 4 x zástěrky
- 4 x ofuky
- Rádio TID-8945 (Rádio/DVD/TV/GPS/Couvací kamera)
- Bezpečnostní matice kol
- Ochranné venkovní lišty
- Hliníkové prahové lišty
- 4 x zástěrky
- 4 x ofuky
Re: Code 84 a nekonečné opravy
a) EGR ventil
b) Turbo zasviněný karbonem - začni tankovat Vervu nebo kup VIF aditivum a 1/2 nalij do nádrže, vyjeď a uvidíš sám...
Jestli to dělá když tomu šlápneš za krk tak tipuju b)...
b) Turbo zasviněný karbonem - začni tankovat Vervu nebo kup VIF aditivum a 1/2 nalij do nádrže, vyjeď a uvidíš sám...
Jestli to dělá když tomu šlápneš za krk tak tipuju b)...
Daewoo Tacuma r. 2000/1,8 - 72 KW, LPG BRC
Re: Code 84 a nekonečné opravy
Zdravim chcem sa podelit o moje skusenosti s code 84 mozno niekomu pomoze.
1.Asi v auguste na dialnici ma hodilo do nudzoveho rezimu a zasvietil code 84
2.Bolo diagnostikovane :prasknuta hadica turba. ktora bola nasledne vymenena.
3.Vsetko bolo o.k len som mal pocit ze auto ide nejako divne take jemne sklbanie pri zosliapnuti plynu ale aj vykon sa mi zdal slabsi.
4.Za cca 2 tyzdne zase code 84.po zastaveni a vypnuti code 84 zmizol.som neriesil ale auto islo divne.(ako bolo popisane v bode 3).
5.po cca mesiaci sme sli v piatok na vylet a zase code 84. ale to uz sme zrusili vylet a isli sme do servisu.
6.bolo vsetko skontrolovane a nikde nebola najdena netesnost.bol nahraty novy software .
7.Auto ide ako predtym ako strelila ta hadica od turba. takze max spokojnost zatial
PS :na nejakom fore som cital ze tento problem code 84 bol tiez porieseny novym softom.
pridavam link:
http://www.chevroletcruzeforum.com/inde ... r-code-84/
Dufam pomoze
1.Asi v auguste na dialnici ma hodilo do nudzoveho rezimu a zasvietil code 84
2.Bolo diagnostikovane :prasknuta hadica turba. ktora bola nasledne vymenena.
3.Vsetko bolo o.k len som mal pocit ze auto ide nejako divne take jemne sklbanie pri zosliapnuti plynu ale aj vykon sa mi zdal slabsi.
4.Za cca 2 tyzdne zase code 84.po zastaveni a vypnuti code 84 zmizol.som neriesil ale auto islo divne.(ako bolo popisane v bode 3).
5.po cca mesiaci sme sli v piatok na vylet a zase code 84. ale to uz sme zrusili vylet a isli sme do servisu.
6.bolo vsetko skontrolovane a nikde nebola najdena netesnost.bol nahraty novy software .
7.Auto ide ako predtym ako strelila ta hadica od turba. takze max spokojnost zatial
PS :na nejakom fore som cital ze tento problem code 84 bol tiez porieseny novym softom.
pridavam link:
http://www.chevroletcruzeforum.com/inde ... r-code-84/
Dufam pomoze
Chevrolet Cruze LT Navi 2.0 VCDi 120kw 2011
Re: Code 84 a nekonečné opravy
Koupil jsem to Aditivum a zkoušel to s ním, ale bohužel, problém stále stejný.Ondrapb píše:a) EGR ventil
b) Turbo zasviněný karbonem - začni tankovat Vervu nebo kup VIF aditivum a 1/2 nalij do nádrže, vyjeď a uvidíš sám...
Jestli to dělá když tomu šlápneš za krk tak tipuju b)...
I když musím uznat, že auto teď jede jako by ho někdo nakopnul, krásně jde za plynem, i zvuk to má úplně jinej.
No, ale tam se píše o tom, že ten novej SW byl vydán v roce 2011, takže předpokládám, že mé auto vyrobené později už ho bude mít.Qwerty píše:Zdravim chcem sa podelit o moje skusenosti s code 84 mozno niekomu pomoze.
1.Asi v auguste na dialnici ma hodilo do nudzoveho rezimu a zasvietil code 84
2.Bolo diagnostikovane :prasknuta hadica turba. ktora bola nasledne vymenena.
3.Vsetko bolo o.k len som mal pocit ze auto ide nejako divne take jemne sklbanie pri zosliapnuti plynu ale aj vykon sa mi zdal slabsi.
4.Za cca 2 tyzdne zase code 84.po zastaveni a vypnuti code 84 zmizol.som neriesil ale auto islo divne.(ako bolo popisane v bode 3).
5.po cca mesiaci sme sli v piatok na vylet a zase code 84. ale to uz sme zrusili vylet a isli sme do servisu.
6.bolo vsetko skontrolovane a nikde nebola najdena netesnost.bol nahraty novy software .
7.Auto ide ako predtym ako strelila ta hadica od turba. takze max spokojnost zatial
PS :na nejakom fore som cital ze tento problem code 84 bol tiez porieseny novym softom.
pridavam link:
http://www.chevroletcruzeforum.com/inde ... r-code-84/
Dufam pomoze
----------------------------------
Jinak jsem s tím byl opět v servisu, kde auto prohlíželi a došli k závěru, že odešla nějaká tyčka, která nastavuje klapky turba. Dnes ráno v osm jsem jim tam předal auto, že tu tyčku vymění a zítra bych měl auto dostat.
Už nějak nevěřím, že to tu závadu odstraní
Chevrolet Cruze Hatchback, výbava LTZ, motor 2.0 VCDi 163k Automat, barva bílá, rok výroby 2012
- Rádio TID-8945 (Rádio/DVD/TV/GPS/Couvací kamera)
- Bezpečnostní matice kol
- Ochranné venkovní lišty
- Hliníkové prahové lišty
- 4 x zástěrky
- 4 x ofuky
- Rádio TID-8945 (Rádio/DVD/TV/GPS/Couvací kamera)
- Bezpečnostní matice kol
- Ochranné venkovní lišty
- Hliníkové prahové lišty
- 4 x zástěrky
- 4 x ofuky
Re: Code 84 a nekonečné opravy
Hele zkusil bych vyčistit ten EGR, ono stačí když se víc zalepí a hřídelka začne o ten brajgl zadrhávat...
Koukni http://www.petrol.cz/petrol-awards/petr ... -6499.aspx
Ono to nezabere okamžitě, nevyčistí to po jedné nádrži to co se tam lepilo x let..
Někde už jsem psal - i když jde o passata s aktuálně 512 xxx km = když natankuju normál naftu, tak mi za nádrž (900 km) spadne 5 - 10x do nouzáku. Když dám Shell V-Power, OMV Maxxmotion nebo normál naftu s VIF tak to nedělá vůbec S tím VIFem to schroupe i nějakej ten fritovací olej .
Aby to nevyznělo blbě - nepropaguju koncern, ale ten passr je dobrej testovací vzorek - motor i turbo jsou původní, nikdo to nikdy nečistil a o to víc je citlivější na krmení...
Koukni http://www.petrol.cz/petrol-awards/petr ... -6499.aspx
Ono to nezabere okamžitě, nevyčistí to po jedné nádrži to co se tam lepilo x let..
Někde už jsem psal - i když jde o passata s aktuálně 512 xxx km = když natankuju normál naftu, tak mi za nádrž (900 km) spadne 5 - 10x do nouzáku. Když dám Shell V-Power, OMV Maxxmotion nebo normál naftu s VIF tak to nedělá vůbec S tím VIFem to schroupe i nějakej ten fritovací olej .
Aby to nevyznělo blbě - nepropaguju koncern, ale ten passr je dobrej testovací vzorek - motor i turbo jsou původní, nikdo to nikdy nečistil a o to víc je citlivější na krmení...
Daewoo Tacuma r. 2000/1,8 - 72 KW, LPG BRC
Re: Code 84 a nekonečné opravy
Zdary, má zkušenost, v létě odjezd na dovolenou do chorvatska, asi 200km od baráku při předjíždění od motoru děsnej pazvuk (jako když vysavačem přetočíš vrtulku ventilátoru třeba u počítače) a auto padlo na čumák, žádný výkon, žlutá 84. Vyděšenej jak pondělí, plný auto krámů a vercajk v kastlíku až někde dole. S baterkou v hubě a příborovým nožem v ruce jsem našel povolenou sponu na hadici přívodu vzduchu za váhou (auto bylo před týdnem na roční prohlídce), sponu jsem utáhl a auto šlapalo jako drak.
Když jsem měl naftový toledo, stávalo se mi po zahřátí to samé a byl totálně zarostlý EGR ventil a zalepený turbo, vůbec se nepřestavovali lopatky, chce to pořádně šlapat na ten pravej pedál a jak někdo psal krmit to Vervou. Jinak v servisu mi také chtěli měnit polovinu auta a EGRu tenkrát ještě nevěděli.
Kdyby jsi byl blíž, doporučil bych asi autoservis autoelektro trdlička dobřany šlovice, ale pro tebe je to trochen z ruky. Držím palce
Když jsem měl naftový toledo, stávalo se mi po zahřátí to samé a byl totálně zarostlý EGR ventil a zalepený turbo, vůbec se nepřestavovali lopatky, chce to pořádně šlapat na ten pravej pedál a jak někdo psal krmit to Vervou. Jinak v servisu mi také chtěli měnit polovinu auta a EGRu tenkrát ještě nevěděli.
Kdyby jsi byl blíž, doporučil bych asi autoservis autoelektro trdlička dobřany šlovice, ale pro tebe je to trochen z ruky. Držím palce
Škoda 120LS, Lancia Prisma 1,9D, Fiat Croma 2,0IE, Escort 1,8D, Rendl 19 1,9D, Seat Toledo 1,9TDI 81kw a Orel 2,0VCDi LTZ.
Re: Code 84 a nekonečné opravy
mohl bys prosim napsat, jak jsi s problemem dopadl? mam stejny problem... moc diky
Nyny píše:Koupil jsem to Aditivum a zkoušel to s ním, ale bohužel, problém stále stejný.Ondrapb píše:a) EGR ventil
b) Turbo zasviněný karbonem - začni tankovat Vervu nebo kup VIF aditivum a 1/2 nalij do nádrže, vyjeď a uvidíš sám...
Jestli to dělá když tomu šlápneš za krk tak tipuju b)...
I když musím uznat, že auto teď jede jako by ho někdo nakopnul, krásně jde za plynem, i zvuk to má úplně jinej.
No, ale tam se píše o tom, že ten novej SW byl vydán v roce 2011, takže předpokládám, že mé auto vyrobené později už ho bude mít.Qwerty píše:Zdravim chcem sa podelit o moje skusenosti s code 84 mozno niekomu pomoze.
1.Asi v auguste na dialnici ma hodilo do nudzoveho rezimu a zasvietil code 84
2.Bolo diagnostikovane :prasknuta hadica turba. ktora bola nasledne vymenena.
3.Vsetko bolo o.k len som mal pocit ze auto ide nejako divne take jemne sklbanie pri zosliapnuti plynu ale aj vykon sa mi zdal slabsi.
4.Za cca 2 tyzdne zase code 84.po zastaveni a vypnuti code 84 zmizol.som neriesil ale auto islo divne.(ako bolo popisane v bode 3).
5.po cca mesiaci sme sli v piatok na vylet a zase code 84. ale to uz sme zrusili vylet a isli sme do servisu.
6.bolo vsetko skontrolovane a nikde nebola najdena netesnost.bol nahraty novy software .
7.Auto ide ako predtym ako strelila ta hadica od turba. takze max spokojnost zatial
PS :na nejakom fore som cital ze tento problem code 84 bol tiez porieseny novym softom.
pridavam link:
http://www.chevroletcruzeforum.com/inde ... r-code-84/
Dufam pomoze
----------------------------------
Jinak jsem s tím byl opět v servisu, kde auto prohlíželi a došli k závěru, že odešla nějaká tyčka, která nastavuje klapky turba. Dnes ráno v osm jsem jim tam předal auto, že tu tyčku vymění a zítra bych měl auto dostat.
Už nějak nevěřím, že to tu závadu odstraní