orlando 1,8 rozvody
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
orlando 1,8 rozvody
Viete mi niekto poradiť, ako je to so servisom rozvodov? V servisnej knižke som sa nedočítal žiadnu relevantnú informáciu, všade je uvádzaná iba kontrola.
Vopred vďaka za info
Vopred vďaka za info
Orlando 1,8 LTZ, LPG
- Reklama
Re: orlando 1,8 rozvody
U motora 1.8 i /2H0/ je predpisana výmena rozvodového remeňa každých 150 000 km,
alebo raz za 10 rokov.
alebo raz za 10 rokov.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: orlando 1,8 rozvody
...alebo kym sa to stretne ...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Re: orlando 1,8 rozvody
McLaren chcel povedať,že okolo 100 000 km by bolo dobre ten remeň a kladky VYMENIŤ,
skor ako by sa to malo samo roztrhnuť....
skor ako by sa to malo samo roztrhnuť....
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: orlando 1,8 rozvody
prave pri tej kontrole by sa malo odhalit..
ci uz je remen vytahany alebo nie ...
sluzia na to znacky na sponovacej kladke ...
...napriklad ..
http://static.webshopapp.com/shops/0112 ... mega-s.jpg
http://i788.photobucket.com/albums/yy16 ... 001372.jpg
pripadne ine viditelne opotrebenie... praskance a pod..
ci uz je remen vytahany alebo nie ...
sluzia na to znacky na sponovacej kladke ...
...napriklad ..
http://static.webshopapp.com/shops/0112 ... mega-s.jpg
http://i788.photobucket.com/albums/yy16 ... 001372.jpg
pripadne ine viditelne opotrebenie... praskance a pod..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Re: orlando 1,8 rozvody
Jjo, platí 150 tkm (10rokov)
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Re: orlando 1,8 rozvody
Ja mam teraz cca 68 800 pozeral som na remen aj som pretočil motorom
a nijake znamky opotrebenia na nom nevidno
aj počas chodu motora som pozeral, napinak kmitá sem a tam je to O.K.
do 100 000 km by mal vydržať v pohode
aj ked su take rady,že remen vydrží aj dlhšie no mení sa komplet aj s kladkami
ktoré nevydržia viac ako 100 000 km
a nijake znamky opotrebenia na nom nevidno
aj počas chodu motora som pozeral, napinak kmitá sem a tam je to O.K.
do 100 000 km by mal vydržať v pohode
aj ked su take rady,že remen vydrží aj dlhšie no mení sa komplet aj s kladkami
ktoré nevydržia viac ako 100 000 km
Re: orlando 1,8 rozvody
Menil som rozvodový remeň aj s kladkami pri 115 000 km,
remeň je viditelne opotrebovaný nie , nevisia z neho žiadne nite to nie,
ale vidno,že zuby su velmi otlačené...
Teda rozhodne netreba čakať do 150 000 , bolo by to velke riziko, aj ked kladky nie su vobec opotrebované....
remeň je viditelne opotrebovaný nie , nevisia z neho žiadne nite to nie,
ale vidno,že zuby su velmi otlačené...
Teda rozhodne netreba čakať do 150 000 , bolo by to velke riziko, aj ked kladky nie su vobec opotrebované....
Re: orlando 1,8 rozvody
Dobrý den,
mám Orlando 2013 1,8 85000 a při každém startu se ozývá cca 4-5 vteřin takový chrčivý zvuk, jako by nezajel hned pastorek startéru. Pak to přestane a je klid. Dělá to při každém startu, ať je motor teplý nebo studený.
Prosím o radu, jestli někdo neví co to může být. Jinak spotřeba cca 7-8l.
Děkuji
Tak mi dneska volali že servisu, že prý je problém v rozvodech. Prý se musí vyměnit nějaká 2 ozubená kola. Oprava prý je za více jak 20 000 tis. Nemela by jít oprava za Chevroletem, jako skrytá vada ? Je normální, že je potřeba takováto oprava když auto je staré 5/2013 a najeto 83000 km ?. Podle servisního plánu se dělají rozvody až ve 150000 a to ještě bez těch ozubených kol. A to to auto máme cca 1/2 roku díky za odpověď a za radu
mám Orlando 2013 1,8 85000 a při každém startu se ozývá cca 4-5 vteřin takový chrčivý zvuk, jako by nezajel hned pastorek startéru. Pak to přestane a je klid. Dělá to při každém startu, ať je motor teplý nebo studený.
Prosím o radu, jestli někdo neví co to může být. Jinak spotřeba cca 7-8l.
Děkuji
Tak mi dneska volali že servisu, že prý je problém v rozvodech. Prý se musí vyměnit nějaká 2 ozubená kola. Oprava prý je za více jak 20 000 tis. Nemela by jít oprava za Chevroletem, jako skrytá vada ? Je normální, že je potřeba takováto oprava když auto je staré 5/2013 a najeto 83000 km ?. Podle servisního plánu se dělají rozvody až ve 150000 a to ještě bez těch ozubených kol. A to to auto máme cca 1/2 roku díky za odpověď a za radu
Re: orlando 1,8 rozvody
skrytá vada za chevroletem? těžko teď je to sice těsně, ale už i po prodlouženíé zárucechucky1 píše:Dobrý den,
mám Orlando 2013 1,8 85000 a při každém startu se ozývá cca 4-5 vteřin takový chrčivý zvuk, jako by nezajel hned pastorek startéru. Pak to přestane a je klid. Dělá to při každém startu, ať je motor teplý nebo studený.
Prosím o radu, jestli někdo neví co to může být. Jinak spotřeba cca 7-8l.
Děkuji
Tak mi dneska volali že servisu, že prý je problém v rozvodech. Prý se musí vyměnit nějaká 2 ozubená kola. Oprava prý je za více jak 20 000 tis. Nemela by jít oprava za Chevroletem, jako skrytá vada ? Je normální, že je potřeba takováto oprava když auto je staré 5/2013 a najeto 83000 km ?. Podle servisního plánu se dělají rozvody až ve 150000 a to ještě bez těch ozubených kol. A to to auto máme cca 1/2 roku díky za odpověď a za radu
Leda skrytá vada za původním majitelem kdoví co s tím dělal resp. to že se vám to projevovalo už dříve a máte ho teprv půl roku vypadá, že to moc dobře věděl proč prodává....(taky bych se zaměřil na to zda to má skutečně jen 85000 najeto)
Orlando 1.8 Benzin
Re: orlando 1,8 rozvody
Treba to nechať tak, skor by som sa zameral na kontrolu vole ventilov , hlavne vyfukových
Lebo je to zložitý systém, kde časovanie ventilov musí byť perfektné, od snímača vačky sa
odvíja celý chod motora
Po štarte to chrastí preto,lebo tam musí natlačiť olej.... pokiaľ ten motor dáva výkon, netreba tam šprtať aby nedošlo k nemilým prekvapeniam....
Ešte raz zdorazňujem , najdoležitejši je vykon a to aby ten motor držal volnobeh, pokiaĺ neskape sam od seba na volnobehu všetko je O.K.
Lebo je to zložitý systém, kde časovanie ventilov musí byť perfektné, od snímača vačky sa
odvíja celý chod motora
Po štarte to chrastí preto,lebo tam musí natlačiť olej.... pokiaľ ten motor dáva výkon, netreba tam šprtať aby nedošlo k nemilým prekvapeniam....
Ešte raz zdorazňujem , najdoležitejši je vykon a to aby ten motor držal volnobeh, pokiaĺ neskape sam od seba na volnobehu všetko je O.K.
Perfekcionizmus je choroba /nemoc/ trvanie na perfekcionizme ničí všetky medziĺudské vzťahy !
NIE je reálné zlepšovať niečo z 96% na 98% , prináša to zo sebou abslolutne zbytočne vynaložené usilie a kopec zbytočných problémov !!!
NIE je reálné zlepšovať niečo z 96% na 98% , prináša to zo sebou abslolutne zbytočne vynaložené usilie a kopec zbytočných problémov !!!
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: orlando 1,8 rozvody
Ahoj, tuto su neake tie informacie ohladne "rozvodov na motoroch 1.8" ..chucky1 píše:Dobrý den,
mám Orlando 2013 1,8 85000 a při každém startu se ozývá cca 4-5 vteřin takový chrčivý zvuk, jako by nezajel hned pastorek startéru. Pak to přestane a je klid. Dělá to při každém startu, ať je motor teplý nebo studený.
Prosím o radu, jestli někdo neví co to může být. Jinak spotřeba cca 7-8l.
Děkuji
Tak mi dneska volali že servisu, že prý je problém v rozvodech. Prý se musí vyměnit nějaká 2 ozubená kola. Oprava prý je za více jak 20 000 tis. Nemela by jít oprava za Chevroletem, jako skrytá vada ? Je normální, že je potřeba takováto oprava když auto je staré 5/2013 a najeto 83000 km ?. Podle servisního plánu se dělají rozvody až ve 150000 a to ještě bez těch ozubených kol. A to to auto máme cca 1/2 roku díky za odpověď a za radu
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=89&t=23955
snad ti to k niecomu bude....
A podla mojich skusenosti, cely "ten problem" ma na svedomi karbon v motore,
keby sa postupne zacnu ucpavat kanaliky, regulacne ventily a cely ten system
nastavovania poloh vackovych hriadelov sa zacne srat ...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: orlando 1,8 rozvody
Laco71 píše:od snímača vačky sa odvíja celý chod motora
NIE
NIELaco71 píše:Po štarte to chrastí preto,lebo tam musí natlačiť olej....
a toto uz VOBEC NIELaco71 píše:Ešte raz zdorazňujem , najdoležitejši je vykon a to aby ten motor držal volnobeh, pokiaĺ neskape sam od seba na volnobehu všetko je O.K.
preco mu nenapises aj to, ako si sa sam pustil do opravy "svojich rozvodov" a ako si si sam nastavoval vole ventilov..
popritom si postupom casu (oprav) dodrbal vsetko co sa dalo..
a nakoniec si musel kupit vsetky komponeny nove ...
... hoci "pred tvojim zasahom" neboli vadne ...
(tu poslednu vetu si len "myslim" .. aby zas niekto nemal potrebu chytat ma za slovo ... )
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Re: orlando 1,8 rozvody
Pozri sa važený JRD Mc Laren, je to MOJ motor a moje výdavky ...
Tak nechápem, o čom tu točíš ....
Jednoducho napisal som to,čo som vyššie napísal a varoval som ho, aby zbytočne nedaval zasahovať do nastavenia rozvodu, lebo sa to ľahko može dodrbať...
To je všetko, čo som chcel tým povedať...
ked niekto chce vyhĺadá si moje prispevky, nie je s tým problem..
Ja si priznavam,že som spravil chyby , NO a ČO ??
KTO ich niekedy nespravil ???
Jednoducho chybami sa človek učí, pokiaľ nie sú fatálne, to znamená,že ako dosledok tých chýb nie je deštrukcia mechanizmu alebo smrť človeka...
Dnes som mudrejší a zistil som,že príčina všetkých problémov mojho motora je spomínané chybové hlasenie od vačkoveho hriadeĺa ako dosledok, nerovnakých voli na jednotlivých ventiloch
TO JE CELÉ...
Na jar , to celé znova rozhodím, opravím vole na ventiloch + - na jeden rozmer
a všetko začne klapať tak ako má....
A propos.. mne auto nestojí v garáži...
JA JAZDÍM od tej opravy už som najazdil cca 10 000 km, a motor furt ide, aj napriek predpovediam niektorých "kuvikov" z tohto fora, že moj motor vezme deštrukcia....
Tak nechápem, o čom tu točíš ....
Jednoducho napisal som to,čo som vyššie napísal a varoval som ho, aby zbytočne nedaval zasahovať do nastavenia rozvodu, lebo sa to ľahko može dodrbať...
To je všetko, čo som chcel tým povedať...
ked niekto chce vyhĺadá si moje prispevky, nie je s tým problem..
Ja si priznavam,že som spravil chyby , NO a ČO ??
KTO ich niekedy nespravil ???
Jednoducho chybami sa človek učí, pokiaľ nie sú fatálne, to znamená,že ako dosledok tých chýb nie je deštrukcia mechanizmu alebo smrť človeka...
Dnes som mudrejší a zistil som,že príčina všetkých problémov mojho motora je spomínané chybové hlasenie od vačkoveho hriadeĺa ako dosledok, nerovnakých voli na jednotlivých ventiloch
TO JE CELÉ...
Na jar , to celé znova rozhodím, opravím vole na ventiloch + - na jeden rozmer
a všetko začne klapať tak ako má....
A propos.. mne auto nestojí v garáži...
JA JAZDÍM od tej opravy už som najazdil cca 10 000 km, a motor furt ide, aj napriek predpovediam niektorých "kuvikov" z tohto fora, že moj motor vezme deštrukcia....
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: orlando 1,8 rozvody
...mna len udivuje to, ze mas este stale odvahu niekomu nieco radit ...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov