špatné starty Orlando
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: pát dub 10, 2015 15:21
špatné starty Orlando
Zdravím, prosím o radu, mám Orlando 1.8 B+LPG, špatně startuje studené, (jestli dojedu na plyn nebo benzin, pořád stejné), špatné starty tak 8 z 10. Vyměněno čidlo teploty motoru - pův. ukazovalo pořád 102 stupňů, diagnostika - 2x pokaždé od jiného, nic, do nádrže nalitý prostředek na zkondezovanou vodu, nic, po té i přípravek na vyčištění vstřiků, nic, váha vzduchu OK, palivové čerpadlo tlak na liště 4,5 atm, vyčištěná klapka. Začalo to v prosinci, startuje to jako když se dříve startovalo auto s nenataženým sytičem,(nebo ulitým motorem), prostě točím točím, až to chytne(cca 10-15 vteřin, chudák startér), pak, kdy to chytne, a ihned to zhasnu, tak už to startuje na drc (i v mrazech). Že by čidlo polohy kliky nebo vačky? Přestože diagnostika nic neobjevila? Má někdo nějaký tip?????? Díky za každou radu.
- Reklama
Re: špatné starty Orlando
Ako to štartovalo v časoch ked tam ešte nebolo LPG ???
Ak s problémami , tak treba zmeniť benz.pumpu.
Benz.motor MUSÍ CHYTIŤ , takpovediac "na brnk" už po 1/4 otáčky
ak nie,
väčšinou je chyba v palive, alebo v dodavke paliva.
Ak s problémami , tak treba zmeniť benz.pumpu.
Benz.motor MUSÍ CHYTIŤ , takpovediac "na brnk" už po 1/4 otáčky
ak nie,
väčšinou je chyba v palive, alebo v dodavke paliva.
Re: špatné starty Orlando
Když autodiagnostika nic nenašla, tak to může být podpálený ventil nebo poškozený vstřik, což se při používání neoriginálního paliva u moderních motorů bohužel stává...
Chevrolet Orlando 1,8 LTZ
Re: špatné starty Orlando
Nic tomu nie je,
len možu byť zalepené vstreky od BIO-zložky v benzine,
aplikovať Fuel Injector Cleaner a zmeniť benzinku...
Vždy sa začínajú riešiť tie najjednoduchšie veci, nie pre srandu hned otvarať motor...
len možu byť zalepené vstreky od BIO-zložky v benzine,
aplikovať Fuel Injector Cleaner a zmeniť benzinku...
Vždy sa začínajú riešiť tie najjednoduchšie veci, nie pre srandu hned otvarať motor...
Re: špatné starty Orlando
Ti ste robilo aj mne... pomohlo tankovat plnu nadrz + VIF na kazde tankovanie. Starty na 1*.
Ako jazdi auto za studena ?
Ako jazdi auto za studena ?
Chevrolet Cruze 1.6 91 KW 2011
EX Chevrolet lacetti SW 1.6 LPG BRC 2006
EX Chevrolet lacetti SW 1.6 LPG BRC 2006
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: pát dub 10, 2015 15:21
Re: špatné starty Orlando
LPG tam mám 3 roky - instalace LPG hned. Po celou dobu v poho, až teď. Ten sajrajt na vstřiky už jsem použil, a nic(možná to bude chvilku trvat, nalito do cca 10l benzinu, takže koncentrace OK). Za studena auto jezdí v poho, za tepla taky, benzin tankuju 90% u MOL (dříve AGIP, než to vzal maďar), zajímavé je, že když byly mrazy, -15 až 20, tak když to konečně chytlo, a já to zkusil hned po cca 3-4 vteřinách vypnout, tak už to startovalo na brnk furt, a pochybuju, že se to za tu dubu takhle zmrzlý stačilo ohřát , zkusím změnit lokál a natankuju jinde, uvidíme. díky, kdyby další názor, sem s ním. J.
Re: špatné starty Orlando
Benzin tankuj stale plnu nardz pri vyjazdenie 3/4 benzinu.
Chevrolet Cruze 1.6 91 KW 2011
EX Chevrolet lacetti SW 1.6 LPG BRC 2006
EX Chevrolet lacetti SW 1.6 LPG BRC 2006
Re: špatné starty Orlando
Trochu rozmyšľaj ...vagascan píše:Benzin tankuj stale plnu nardz pri vyjazdenie 3/4 benzinu.
Plna nadrž benzinu je 62 litrov cca co je zhruba 58 kg... /liter benzinu nema 1 kg/
Dalej ked natankuje LPG doplna, to ma dalších cca 55 kg ....
Teda bude so sebou ZBYTOČNE voziť tu vahu benzinu , samozrejme nejaký benzín MUSI MAŤ
ale žeby stale tahal so sebou plnu nadrž benzinu ????
Re: špatné starty Orlando
Mam na totiez svoje argumenty, ty mas svoje.. pre vsetky rozhodnutia sa najdu + aj - . Dakujem za nazor.
Chevrolet Cruze 1.6 91 KW 2011
EX Chevrolet lacetti SW 1.6 LPG BRC 2006
EX Chevrolet lacetti SW 1.6 LPG BRC 2006
- JardaB
- Příspěvky: 69
- Registrován: pát pro 27, 2013 19:43
- Bydliště: Tábor - Jižní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: špatné starty Orlando
Pokud s sebou "vozí benzín" s biosložkou, nemá spotřebu benzínu a jezdí na PB, měl by se i bez jakýchkoli problémů zamýšlet nad tím co tankuje. Složka ETBE je přípustná, bioethanol NE !! Biethanol v nádrži, který se do měsíce neprojezdí , to je zaděláno na problém.
Nevím jaká je běžná spotřeba benzínu u PB instalace, ale jako možnost vidím mít v nádrži 10-20 litrů (potřebné minimum) a otáčet to častým tankováním čerstvého paliva.
Podle ověření stavu u prodejců v srpnu 2015 jsou bez ethanolu pouze dva produkty:
Benzina Verva 100 ... bez ethanolu (náhradou je ETBE) !!!! - vhodný ke skladování
V Power Nitro+ Racing - ETBE a jenom stopy bioetanolu (pod 0,5%)
Každá obsluha má k dispozici složení paliva - dá se to ověřit.
====
To co popisuji nemusí být odstranění problému. Rozhodně bych zkusil aditivum typu VIF. Možná i trvale - není to taková pálka.
Nevím jaká je běžná spotřeba benzínu u PB instalace, ale jako možnost vidím mít v nádrži 10-20 litrů (potřebné minimum) a otáčet to častým tankováním čerstvého paliva.
Podle ověření stavu u prodejců v srpnu 2015 jsou bez ethanolu pouze dva produkty:
Benzina Verva 100 ... bez ethanolu (náhradou je ETBE) !!!! - vhodný ke skladování
V Power Nitro+ Racing - ETBE a jenom stopy bioetanolu (pod 0,5%)
Každá obsluha má k dispozici složení paliva - dá se to ověřit.
====
To co popisuji nemusí být odstranění problému. Rozhodně bych zkusil aditivum typu VIF. Možná i trvale - není to taková pálka.
JardaB
-----------------
Trabant, Dacia, Felicia, Fabia, Focus, ...
-----------------------------------
Orlando LT+ VCDi 2.0 160 Silver ICE
-----------------
Trabant, Dacia, Felicia, Fabia, Focus, ...
-----------------------------------
Orlando LT+ VCDi 2.0 160 Silver ICE
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: pát dub 10, 2015 15:21
Re: špatné starty Orlando
zdravím, skoro po roce hledání už vím proč, není tlak v vstřikovací liště, Orlando to má navíc udělaný tak, že pumpa začne dávat až při spuštění startéru. Takže, benzin z nějakého důvodu asi steče do nádrže, a já když začnu točit musí se to asi někudy odvzdušnit, a to chvilku trvá pokud je to přes vstřiky - protože když to nechytne hned a já chvilku točím a pak, při náznaku že to chytne to vypnu, vyndám svíčky tak jsou suchý, což by nemělo být, při startu u každýho auta dávaj všechny vstřiky než chytne a upraví se pořadí. Takže moje dedukce - bude špatný nějaký regulátor tlaku, nebo něco podobného, prý je tady ale součástí palivové pumpy. Ví někdo, jestli se to dá rozdělat a vyměnit jen ten regulátor? Důvod - regulátor stojí kolem 600 korun, celá pumpa je za cca 26 000 korun - to není překlep, ale fakt, zloději. Nebo jiný nápad, co s tím? Dík. J.
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: pát dub 10, 2015 15:21
Re: špatné starty Orlando
zdravím, skoro po roce hledání už vím proč, není tlak v vstřikovací liště, Orlando to má navíc udělaný tak, že pumpa začne dávat až při spuštění startéru. Takže, benzin z nějakého důvodu asi steče do nádrže, a já když začnu točit musí se to asi někudy odvzdušnit, a to chvilku trvá pokud je to přes vstřiky - protože když to nechytne hned a já chvilku točím a pak, při náznaku že to chytne to vypnu, vyndám svíčky tak jsou suchý, což by nemělo být, při startu u každýho auta dávaj všechny vstřiky než chytne a upraví se pořadí. Takže moje dedukce - bude špatný nějaký regulátor tlaku, nebo něco podobného, prý je tady ale součástí palivové pumpy. Ví někdo, jestli se to dá rozdělat a vyměnit jen ten regulátor? Důvod - regulátor stojí kolem 600 korun, celá pumpa je za cca 26 000 korun - to není překlep, ale fakt, zloději. Nebo jiný nápad, co s tím? Dík. J.
Re: špatné starty Orlando
Treba to čerpadlo vybrať, pozrieť, ak sa dá rozobrať, vyčistiť ...poskladať....
Okrem toho skontrolovať všetky hadičky v ktorých tečie benzin, vrátane prepadu späť do nádrže...
Niekde musí byť niečo chybné, skor zavzdušnené by som povedal...
Okrem toho skontrolovať všetky hadičky v ktorých tečie benzin, vrátane prepadu späť do nádrže...
Niekde musí byť niečo chybné, skor zavzdušnené by som povedal...
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: pát dub 10, 2015 15:21
Re: špatné starty Orlando
zdravím, špatné starty přetrvávají, prostě není při startu benzin v liště, potřeboval bych, kdyby někdo věděl (anebo to někdo vyzkoušel), má benzinová pumpa - v nádrži, zapnout po otočení klíčkem? Mě v Chevroletu tvrdili, že to co to dělá mě, že sepne až při startování, že je správně. Mě se to ale moc nezdá, přece napřed natlakuju a pak startuju. Zkuste to někdo, jestli vám zavrčí pumpa v první poloze klíčku. Díky za každý poznatek. J.
Re: špatné starty Orlando
Většina Leganz to také tak má, že pumpují až při startování (a proto si někteří dodělávali udělátko na manuální napumpování). Jinak moje Leganza zřetelně pumpuje už v poloze 1, ale to Ti asi nepomůže. Jen, že je to tak možné, když to tak dělali i dříve.
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)