Neberu tvou víru, ale pokud byl motor několikrát uvařený, spotřeba oleje motoru souvisí s pístními kroužky, tj. stěrací kroužky jsou vyhřáté a nemají potřebnou pružnost a jsou v pístu zapečené. Těsnící kroužky na tom budou podobně.kohy píše:Taky už jsem o tom uvažoval,je to otravný.Ale udělá to to jenom když vyndám baterku ŘJ všechno zapomene.Protože když motorek vyndám,zapojím nastartuju,tak se hejbe,asi nemůže najít svojí správnou polohu. Ale tohle je maličkost proti tomu jak začal žrát olej,doufám že to bude jen gufírkama na ventilech.
Houpavé otáčky Daewoo Matiz
Moderátor: Blue Lanos
Re: Houpavé otáčky Daewoo Matiz
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
- Reklama
Re: Houpavé otáčky Daewoo Matiz
Jojo,děkuju,jsem si toho vědom.Když už budu sundavat hlavu,Tak to překroužkuju.Taky se mi nechce věřit že by to bylo jenom těma guferama. Ještě že mám ještě jedno auto.
Re: Houpavé otáčky Daewoo Matiz
Nazdar lidi taky mi nějak blbne volnoběh. Je nějaký zvýšený, nezdechne motor ani na trojku bez plynu. Stalo se to po těch mrazech když jsem měl baterku venku. Ale volnoběh jsem pak nastavil klíčkem jak se píše. Možná to bude tím krokovým motorkem, nebo pcv ventilem jak píšete ale nevím kde je najít. Nemoh by sem někdo dát nějakou fotku a vyznačit tam jejich umístění? Dík
- Kristian_PM
- Příspěvky: 280
- Registrován: pát srp 31, 2012 17:55
- Bydliště: Beladice (SR)
Re: Houpavé otáčky Daewoo Matiz
Tie otáčky sa zvyknú ukľudniť po nejakých 500 km, ventil so snímačom polohy ŠK je na obrázku.Mortis píše:Nazdar lidi taky mi nějak blbne volnoběh. Je nějaký zvýšený, nezdechne motor ani na trojku bez plynu. Stalo se to po těch mrazech když jsem měl baterku venku. Ale volnoběh jsem pak nastavil klíčkem jak se píše. Možná to bude tím krokovým motorkem, nebo pcv ventilem jak píšete ale nevím kde je najít. Nemoh by sem někdo dát nějakou fotku a vyznačit tam jejich umístění? Dík
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2000 (strieborný) - 126 000 km V/RS
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2001 (strieborný) - † 226 492 km
Volkswagen Golf IV 1,4 - 1998 (tmavomodrý) - 202 000 km
Fiat 600D 0,8 - 1964 (fialový) - 90 000 km
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2001 (strieborný) - † 226 492 km
Volkswagen Golf IV 1,4 - 1998 (tmavomodrý) - 202 000 km
Fiat 600D 0,8 - 1964 (fialový) - 90 000 km
Re: Houpavé otáčky Daewoo Matiz
Dík, myslel jsem spíš umístění na motoru. Ale zkusím ještě počkat, jak píšeš, zdá se že se to trochu zlepšilo.
- Kristian_PM
- Příspěvky: 280
- Registrován: pát srp 31, 2012 17:55
- Bydliště: Beladice (SR)
Re: Houpavé otáčky Daewoo Matiz
Ten obtokový ventil je najdostupnejšou súčiastkou motora. Je upevnený dvomi torksovými skrutkami.Mortis píše:Dík, myslel jsem spíš umístění na motoru. Ale zkusím ještě počkat, jak píšeš, zdá se že se to trochu zlepšilo.
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2000 (strieborný) - 126 000 km V/RS
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2001 (strieborný) - † 226 492 km
Volkswagen Golf IV 1,4 - 1998 (tmavomodrý) - 202 000 km
Fiat 600D 0,8 - 1964 (fialový) - 90 000 km
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2001 (strieborný) - † 226 492 km
Volkswagen Golf IV 1,4 - 1998 (tmavomodrý) - 202 000 km
Fiat 600D 0,8 - 1964 (fialový) - 90 000 km