Sbohem a díky za rady

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
alvin
Příspěvky: 4359
Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Sbohem a díky za rady

Příspěvek od alvin »

Ja som ten značke INA moc neveril,nakoľko som ju poznal,len ako sieť chorvátskych čerpacích stanic :lol: :lol: :lol: . Pri výmene remeňa som objednal SKF. Remeň som nechal vymeniť po 90 000 km,ako predpisuje výrobca, po 120 000 by sa mali meniť celé rozvody
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Reklama
 

Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: Sbohem a díky za rady

Příspěvek od conpet »

Ina Gremany a Ina Slovakia je velký rozdíl v kvalitě.
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Uživatelský avatar
alvin
Příspěvky: 4359
Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Sbohem a díky za rady

Příspěvek od alvin »

Ja zas jedine SKF, alebo origoš ak nezoženiem celú sadu ,(samotné remene možu byť aj BOSCH) klinove som dal BOSCH
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Uživatelský avatar
Petr S.
Příspěvky: 3871
Registrován: stř zář 20, 2006 21:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Sbohem a díky za rady

Příspěvek od Petr S. »

Rozvodový a klínový řemen jedině Gates!
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
prcek1
Příspěvky: 132
Registrován: pát kvě 13, 2011 13:35

Re: Sbohem a díky za rady

Příspěvek od prcek1 »

alvin píše:Ja som ten značke INA moc neveril,nakoľko som ju poznal,len ako sieť chorvátskych čerpacích stanic :lol: :lol: :lol: . Pri výmene remeňa som objednal SKF. Remeň som nechal vymeniť po 90 000 km,ako predpisuje výrobca, po 120 000 by sa mali meniť celé rozvody
Tak INA je údajně prvovýroba mimo jiné pro VW ....
Věřím že každý koho problém s rozvody nepotkal bude chválit svojí oblíbenou značku :)
Tacuma 2.0 CDX, LPG D.T.Gas, 2004
Praha 9
Uživatelský avatar
Petr S.
Příspěvky: 3871
Registrován: stř zář 20, 2006 21:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Sbohem a díky za rady

Příspěvek od Petr S. »

prcek1 píše:
alvin píše:Ja som ten značke INA moc neveril,nakoľko som ju poznal,len ako sieť chorvátskych čerpacích stanic :lol: :lol: :lol: . Pri výmene remeňa som objednal SKF. Remeň som nechal vymeniť po 90 000 km,ako predpisuje výrobca, po 120 000 by sa mali meniť celé rozvody
Tak INA je údajně prvovýroba mimo jiné pro VW ....
Věřím že každý koho problém s rozvody nepotkal bude chválit svojí oblíbenou značku :)
VW,Škoda,Audi atd mají prvovýrobu právě Gates.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Sbohem a díky za rady

Příspěvek od Richard »

Prcku , ahoj, jen dotaz, máš ještě Tacumu, nebo už hajá v autonebíčku ? Víš mladej má trochu problém s ovládáním ventilace, nějaký zřejmě umělohmotný táhýlko udělalo pá pá a blbě se mu směruje vzduch - resp. fouká to jen jedním směrem :-( , nebylo by možné nějak se ještě dohodnout na demontáži ?
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
sandruš
Příspěvky: 1436
Registrován: čtv led 15, 2009 20:53
Bydliště: Konice
Kontaktovat uživatele:

Re: Sbohem a díky za rady

Příspěvek od sandruš »

Me na Tacume se uplne rozpadlo tesneni hlavy. Jen tesneni stalo kolem 600,- original. Prace 2000,- a protoze bylo potreba zavareni a vybrouseni to stalo 1000,-.
Škoda 135 GL
Daewoo Nexia 1,5 r.v 97.3 dv
Daewoo Tacuma SX 1,6 16 V 77kw r.v 2001
Fiat Croma 1,9 Jtdm 16v.2010. 6tikvalt
Uživatelský avatar
dusan orban
Příspěvky: 182
Registrován: pát lis 20, 2009 20:37
Bydliště: BRATISLVA SLOVENSKO

Re: Sbohem a díky za rady

Příspěvek od dusan orban »

Sandrus ale už bude klud apojde ako ma :D nech šlape v pohode :PP:
Tacuma 1.6 16V lpg leganza 2.0 lpg Nubira vagon 1.6 lpg
Espero 1.5 16V lpg (opustilo nas!
Orby
Odpovědět

Zpět na „TACUMA/REZZO“