Dobrý den jsem zde nový tak tímto všechny Ševroleťáky zdravím
Rád bych, kdyby se někdo z vás podělil o informace s výměnou "kolíků" u dveří na Chevy Lacetti. (takový to když zamknete a ty tyčinky zapadnou nevím jak se to přesně jmenuje)
Jaký průměr (jestli je tam vnitřní závit) popřípadě co to obnáší a jaká je demontáž a zda-li to zvládnu i bez technika.
Každé rady si budu moc vážit.
Děkuji hezký den
Prosím POMOC
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Prosím POMOC
Chevrolet Lacetti hb rv. 2005 1.6/83kw - variant 2 performance|MRJM tuning|OZ wheels|JBL soundsystem|SIGMA - 60mm|exhaust German HMS-Klappenabgasanlage|
- Reklama
Re: Prosím POMOC
No možná to bude stejný jako v Aveu.
Vnitřní závit. Povolit jde ručně, a pokud ne, tak je tam šestihran na 10-tku klíč.
Vnitřní závit. Povolit jde ručně, a pokud ne, tak je tam šestihran na 10-tku klíč.
Hyundai Bayon 1.2DPi 58kW - 2024
Bylo:
Captiva 2,2VCDi LTZ 135kW - 2012 (4x4 - 7míst)
Chevrolet Aveo 1,4 74kW - 2010
Hyundai Santamo 2,0i 102kW - 1999 (4x4 - 7míst)
Bylo:
Captiva 2,2VCDi LTZ 135kW - 2012 (4x4 - 7míst)
Chevrolet Aveo 1,4 74kW - 2010
Hyundai Santamo 2,0i 102kW - 1999 (4x4 - 7míst)
Re: Prosím POMOC
moc děkuji noo u mě to bylo trochu komplikovanější .. začnu od začátku...
pokusil jsem se to klasicky vyšroubovat ale narušil jsem tam nějaký servo motorek, nebo nějaký bezpečnostní systém.. takže mi pak nešlo zamykat auto (vždycky to udělalo u všech dveří jenom lup-vrrr a nezapadlo to .. tato sranda mě vyšla na 700kč)
pak jsem si teda sehnal nějaké pěkné západky (jelikož jsem od původního majitele měl na dvou dveřích vršky od fix, což mě jako milovníku aut vadilo .. takže jsem sehnal leštěný hliník za 250kč
potom jendoho odpoledne jsme u kamaráda čistili egr a zaslepovali (v jeho autě) .. a došlo i na moje západky .. jenže na hliníkových západkách nebyl zavit a dírka byla dosti malá .. proto jsme se vydali hledat nějaký závitník (dosti historický) a kamarád že to vrazíme do vrtačky a pmalu tam uděláme závit (nechápu jak jsem to mohl vůbec dovolit) .. noo a v půlce lup a závitník byl zalomený .. taakže nic .. nabaslil jsem tapicírunk dveří zpět .. nandal zpět plastové západky a tradá domů.
naštěstí v práci mám hodné spolupracovníky co mi laserem navařili materiál na tu onu západku a závitník vytáhli ven .. lupli jsme to na soustruh a udělali dostatečnou díru bez závitu.
pořídil jsem si pořádné lepidlo patex kov na kov 90kč
aa šel jsem na věc sám a doma .. tam kde byli vršky od fixí nebyl nějaký problem .. sundat tapec vyndat táhlo závit pomazat lepidlem nandat západku a nechat zaschnout hlavou dolu .. ale .. u dveří spolujezdce očividně si stím už někdo hrál a byl tak šikovný že zalomil spodní část západky (plastové) a ulomil vrchní část .. ale i to jsem opravil a měl jsem celé táhlo čisté.
finální verzi vidíte v přílohách dalo to práci ale stojí to za to
celkem zhruba 1000kč +- .. když pominu kolegy z práce
pokusil jsem se to klasicky vyšroubovat ale narušil jsem tam nějaký servo motorek, nebo nějaký bezpečnostní systém.. takže mi pak nešlo zamykat auto (vždycky to udělalo u všech dveří jenom lup-vrrr a nezapadlo to .. tato sranda mě vyšla na 700kč)
pak jsem si teda sehnal nějaké pěkné západky (jelikož jsem od původního majitele měl na dvou dveřích vršky od fix, což mě jako milovníku aut vadilo .. takže jsem sehnal leštěný hliník za 250kč
potom jendoho odpoledne jsme u kamaráda čistili egr a zaslepovali (v jeho autě) .. a došlo i na moje západky .. jenže na hliníkových západkách nebyl zavit a dírka byla dosti malá .. proto jsme se vydali hledat nějaký závitník (dosti historický) a kamarád že to vrazíme do vrtačky a pmalu tam uděláme závit (nechápu jak jsem to mohl vůbec dovolit) .. noo a v půlce lup a závitník byl zalomený .. taakže nic .. nabaslil jsem tapicírunk dveří zpět .. nandal zpět plastové západky a tradá domů.
naštěstí v práci mám hodné spolupracovníky co mi laserem navařili materiál na tu onu západku a závitník vytáhli ven .. lupli jsme to na soustruh a udělali dostatečnou díru bez závitu.
pořídil jsem si pořádné lepidlo patex kov na kov 90kč
aa šel jsem na věc sám a doma .. tam kde byli vršky od fixí nebyl nějaký problem .. sundat tapec vyndat táhlo závit pomazat lepidlem nandat západku a nechat zaschnout hlavou dolu .. ale .. u dveří spolujezdce očividně si stím už někdo hrál a byl tak šikovný že zalomil spodní část západky (plastové) a ulomil vrchní část .. ale i to jsem opravil a měl jsem celé táhlo čisté.
finální verzi vidíte v přílohách dalo to práci ale stojí to za to
celkem zhruba 1000kč +- .. když pominu kolegy z práce
Chevrolet Lacetti hb rv. 2005 1.6/83kw - variant 2 performance|MRJM tuning|OZ wheels|JBL soundsystem|SIGMA - 60mm|exhaust German HMS-Klappenabgasanlage|
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím POMOC
Hezký ale po pravdě praktiky nechápu proč vůbec tuhle blbost do aut ještě výrobci dávaj. Od dob 120ky jsem je nepoužil v žádnym autě.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram